Heftige periode achter de rug.. aantal van jullie kennen mijn geschiedenis..gisteravond een punt achter mijn relatie gezet, wonen nog wel samen. Echter net toch met hem gevreeën .. Zwakte, gevoelens zitten diep. Zit alleen recht in mijn vruchtbare periode.. .. ben wat verward nu, hou veel van hem, door ‘hormonen’ te snel een beslissing genomen? Ik weet het niet.. Zit dus niet te wachten op oordelen, tik op mijn vingers van medeleden, wil dit alleen even delen, ligt allemaal al gevoelig genoeg ook emotioneel gezien!
Deel alleen mijn ‘wachtbank’ ervaring zie mijn vorige posts.. Gezien mijn grote kinderwens en wij ronde 5 in zouden gaan
Wat een enorme domme reactie als je mijn vorige posts eens gelezen had.. lekker kort door de bocht ook!
Wat verwacht je nu eigenlijk als je een dergelijke knuppel in t hoenderhok gooit! Dat iedereen zegt ahhhhh gossie? Ik vind het nogal kort door de bocht om zoiets te roepen en dan te stellen dat niemand er eigenlijk iets van mag vinden. Dat is niet hoe de wereld werkt
Geloof niet dat dit forum bedoeld is om elkaar af te zeiken hier, en dat puur gebaseerd op 1 reactie van mij.. Dat is pas wijs.. Maak verder geen woord meer aan jou vuil, steun liever mede wachtbankers
Kinder wens of niet je gaat niet eerst je relatsie stop zetten en dan als nog lekker met elkaar naaf bed... vind ik persoonlijk niet egt normaal. En dan oow oeps vruchtbare priode sorry maar dan vraag je der om.
Wat een negativiteit hier ‘Lekker met elkaar naar bed’ Alsof alles zo ‘lekker’ simpel in elkaar zit.. Misschien een impulsieve post van mij maar zo ‘simpel’ is alles dus niet.. Ach aan wie verantwoord ik me ook..
Ik zit onder tussen op twee dagen overtijd en vanacht net als de nacht de voor werd ik wakker van de warmte persies om 4 uur 2 nachte zelfde tijd echt bale voor de rest niet echt ergens last van
Overtijd en wakker worden van de warmte, waarschijnlijk ook zweten? Klinkt alleen maar positief hoor.. over paar dagen toch maar testen? Zeker als er geen enkel teken van een opkomend menstruatie is..
Jah zeker weet alleen nog niet echt waneer ik beste kan gaan testen ... Nee heb op dit moment geen elke rede dat ik ong zou moetten gaan worden