Over 3 dagen zou ik zeker een testje wagen, mocht deze nog steeds negatief zijn en je nog niet ongi bent na aantal dagen weer testen, als je mijn vorige posts hier leest snap ik heel goed hoe onzeker dit je kan maken.. hormonen doen rare dingen met jou en jouw lijf
Jah zeg dat wel... zeker om dat het voor mij al weer 3 jaar gelden was is... en ik er toen geen besef van had zwanher te zijn had niet echt ergens supper erg last van waardoor ik had moetten denken oow mischien ben ik wel swanger
Net als nog ff een tesje gedaan maar negatief dus pff laat nu ong maar komen word hier maar sjaggie van
Ik wil je even een hele dikke knuffel geven, helaas kan dat alleen virtueel ik snap t, je ziet m ook gewoon dagelijks nog, is t geen optie dag 1 apart gaat wonen van de ander? Zodat t wat minder confronterend word? En anders als je denkt door hormonen een te snelle beslissing te hebben gemaakt, denk er nog eens goed over na wat je zelf wil, en ga dan nog eens in gesprek, in elk geval veel sterkte! Lastige situatie lijkt me..
@Kimmetjuh90 ontvangen lieverd! We hebben een goed gesprek (eindelijk!!) gehad en mijn hormonen (ovulatie jeeuj) hebben stiekem toch ook een rol gespeeld in mijn beslissing, net dat ene wat mijn emmer vol deed lopen.. komt hoe dan ook goed. Bedankt voor je lieve berichtje
Precies dat haha echt verschrikkelijk (ik dus! ) Heb eigenlijk niks te klagen bij hem en het gaat allemaal goed op dat ene ding na en dat reageer ik weer af op hem en daar krijg ik uiteraard weer reactie op, nja je kent het wel.. Dus ik zit nu weer op het wachtbankje, kindje is hoe dan ook van beide kanten zeer welkom en gewenst Hoe gaat het nu met jou?
Goed om te horen, hier gaat t wel goed, ik voel niks, dus maakt me ook niet meer nieuwschierig dan anders eigelijk.. wel word ik er onderhand een beetje gek van nogsteeds aan de diarree te zijn( heb dit al sinds de avond na ovitrelle gespoten te hebben) Over 4 dagen wil ik mn 1e test ertegenaan knallen
Spannend zeg, wat duren 4 dagen dan toch lang he! Die diaree kan ook een bijwerking zijn van de ovitrelle maar dit houd wel erg lang aan.. misschien doe je er toch verstandig aan je (huis)arts in te lichten?
Die is op vakantie, had eergister de fertiliteitspoli al gebelt, maar die weten ook niet wat ik kan doen.
@Kimmetjuh90 Bel anders de huisartsenpost voor advies, wil je niet onnodig bang maken maar lees net dat wanneer je die symptoom van de injectie krijgt een arts moet inlichten.. het is niet niks wat je in je lijf injecteerd he meid..
Heeft geen nut, het ziekenhuis hier gaat weg, en de huisartsenpost is niet te bereiken, al 2 weken niet. Dus ik zing het gewoon uit, en bel.maandag mn huisarts als ik er nog last van heb Als t echt zo erg was dan had de fertiliteitspoli me dat dan al wel gezegt, enige wat ze zeiden is dat ik goed moet blijven drinken, en ja dat doe ik het mort morgen gewoon weg zijn, dan is mn beste vriendin jarig, en daar wil ik gewoon bij kunnen zihn
Ha meiden! Zijn er nog meiden die morgen voor het eerst gaan testen? Ik gooi er morgen weer 1 van zw&kids tegenaan, de ultra sensitive, hoewel ik hoor dat die vals positief kunnen zijn. Jullie daar ervaring mee? Ik heb al 10 testen gedaan in 3 dagen tijd (don't. Ask.) en vrijwel allen zouden dan vals moeten zijn. Dat kan toch niet?! Ik heb best veel steken in mn bm en merk sinds eergisteren dat mijn smaak en reuk zijn beinvloed (gevoeliger?), waardoor ik wel het gevoel heb dat het raak is ... Spannend! Smel slapen, dan 'mag' ik weer testen (kennen jullie dat?). Succes meiden die morgen weer testen!!
Hoi Babykriebels weer iets raars vandaag mee gemaakt. Mijn laatste ongesteldheid was op ( vrijdag 5 oktober eerste dag van mijn laatste ongesteldheid) vandaag ging ik naar het toilet en eerst gisteravond licht rose in urine ik d8 wat raar en vanmiddag verlies ik meer rosigheid en met slijm erbij en nu wel krampen end maar verder geen bloed ofzo voel me moe van het fietsen en mijn 2 banen maar goed weeer afwachten ik ben benieuwd of ik verder nog ongesteld ga worden. Ik ga voor je duimen dat je snel een mooie test in je handen hebt x
Flink aan de ontbijtkoek morgen dan en bananen eten (Nog lekker veel vit. B ook, hoezo goed bezig) en anders maar ergens dicht bij het toilet gaan zitten Hopelijk ben je er snel vanaf, veel plezier morgen! Ik zit dan buiten kou te kleumen op een stoeltje en megaveel snoep, Halloween.. !!! Heeeeel veel kindjes, mama’s en baby’tjes oh oohh ach die blije koppies maken alles altijd weer goed
Zit je eisprong eraan te komen? Ik heb ook 1 keer wat bloed op het papiertje gezien toen mijn eisprong eraan kwam en gegoogled en ja hoor.. je hebt ook zoiets als een ovulatiebloeding.. Je bent een lieverd hetzelfde hoop ik uiteraard ook voor jou!
Bij mij is het helemaal weg en bloed heb ik niet gezien alleen was iets rozig in urine. Heb heel veel weken dat ik in mijn 4de week zit dat ik ongesteld wordt en paar keer in de 5de week ongesteld wordt. gewoon spannend en afwachten En ik duim heel hard voor je dat je snel een mooie test gauw heb x