Hier op dag 23 van de cyclus, ook 8dpo. En ik denk woensdag nod. Maar ook hier niet helemaal zeker, kam ook dinsdag zijn.. We gaan aardig gelijk op! En symptomen wordt ik ook niks wijzer van. Gewoon maar afwachten en testen binnenkort...
@Kimmetjuh90 gefeliciteerd! Ben zelf even een tijdje afwezig geweest. Hier nog steeds geen echte ongi. Weer anderhalve week beetje bloedverlies. Geen klachten meer.. ben ondertussen 2 weken overtijd en geen positieve test. As. Dinsdag mag ik weer naar de huisarts om te kijken want er aan de hand is.. Alle hoop is echter gevlogen..na 2 weken geen positieve test en steeds een beetje bloedverlies, lijkt mij de kans erg minimaal. Nu is het wachten op m’n ongi zodat we naar de volgende ronde kunnen..
@Kimmetjuh90 Gefeliciteerd meid! Ik ben nu 5dpo en ook ik zie een duidelijke dip op FF.. hopelijk stijgt deze morgen weer!! Erg spannend weer maar probeer het verder op zijn beloop te gaan.. Tempen doe ik mocht het echt niet lukken dat ik mijn huiswerk alvast gedaan heb voor de arts
Ik duim met je mee @Babykriebels123! Hier gisteren dus een dip naar 36.6; vanmorgen toch weer 36.9. De hoop blijft daardoor wel aanwezig, al voel ik me lichamelijk niet echt anders. Heb wel het idee dat echt elke spier samentrekking en elk rommeltje in mijn buik onder een vergrootglas ligt. Moet zeggen dat de testdrang nu dagelijks wel toeneemt. Het is oké als ik net zwanger ben, maar dan wil ik dat ook gewoon graag weten. Hoop in ieder geval tot maandag te kunnen wachten met testen, zou mega trots zijn als ik het uitstel tot woensdag.
@Oilell ik snap het helemaal je wilt gewoon zsm duidelijkheid!! Ik moet helaas nog even wachten met testen en doe dit ook pas als ik flink overtijd ben! Verder probeer ik de kwaaltjes echt te negeren want ben me zo bewust van vorige keren dat dit helaas dus niets wilt zeggen geef mijzelf hier alleen maar valse hoop! Maar wat zou het geweldig zijn als wij beiden positief testen! Dan gaan wij bijna gelijk op met onze zwangerschap
Maar zolang je nog in je innestelingsperiode zit kun je nog niet positief testen lijkt mij? @Oilell Ik hoop dat er nu een bevrucht eitje zich lekker goed innesteld en heb gelezen dat een innesteling tussen de 5 a 10 dagen nodig heeft om zich goed vast te zetten, dit zou bij mij precies kloppen gezien mijn NOD
Iedereen slaapt nog lekker.. alleen arme ik ben wakker, gezien ik iedere morgen om 05.00u temp (wekker van vriend gaat dan af dus vandaar) maar wil toch wat delen.. Ik had gisteren dus een flinke dip 5dpo, net getempt en hij is gestegen naar maar liefst 37.59! 12 oktober is mijn NOD en wat mij opvalt is dat ik deze keer helemaal niet zoveel kwaaltjes heb als de afgelopen rondes. Alleen dat mijn handen sinds een week ontzettend droog en ruw zijn, dikke kloven! Ik zit momenteel in de ziektewet dus echt onverklaarbaar. Ik heb wel enorm last van stemmingswisselingen, nergens zin in of fut voor terwijl ik anders echt een crea bea ben.. zou het liefst de hele dag slapen heeeeerlijk Ook last van mijn darmen maar krampen, nee, een heel licht zeurend gevoel zo nu en dan.. en plas me een ongeluk! Maar negeer dit, bespreek dit zelfs niet met mijn vriend, zelfs nu ik dit deel met jullie voelt het voor mij alsof ik mijzelf en een eventuele zwangerschap vervloek ‘Om een zo accuraat mogelijke uitslag te krijgen, probeer een tijdje te wachten na het moment dat je menstruatie had moeten zijn. Dan is de kans hoger dat je uitslag terecht is. De zwangerschapstest kan de hormonen in je lichaam dan het best meten.’ Dit heb ik gelezen op deze site: https://www.zwangerwat.nu/beste-zwangerschapstest/ Erg interessant en leerzaam! Ik ben dus ook van plan (marteling!!) pas als mijn ongi uitblijft te testen na 5 dagen.. zolang duurt mij ongi normaal gesproken Komende week word dus erg spannend of ik mijn ongi al voel aankomen of niet.. En dat mijn temp niet daalt.. dan is testen in ieder geval al overbodig Xx Kriebelbuik
Ja voel me goed, totaal niet zwanger, gister 2 stipjes bloed (echt heel klein) bij afvegen gehad, en eet er niks, en vandaag een mooi duidelijke action test nu wachten tot woensdag en dan de uitslag door bellen en afspraak maken voor een 1e echo
Gelukkig meis, en testen lijkt mij voor jou echt overbodig hoor! Die cb digitaal is duidelijk genoeg! Al kan ik me heel goed indenken dat je onzekerheid killing is, heb ik ook, zal zeker blij zijn met een positieve test maar de angst dat het weer misgaat maakt dat ik ook niet te vroeg wil juigen. Dat jullie snel voor een echo weg mogen en een mooi sterk vruchtje mogen zien! En over 252 dagen een wolk van een baby in jullie armen mogen houden
Hoihoi, Volgens mij heb je 'gemiddeld' dag 0-14 niks, dag 14 eisprong en als alles goed gaat dan binnen 12 uur bevruchting. Dat vindt plaats in je eileider en dan heeft het vruchtje 6-10 dagen nodig om in de baarmoeder te komen en zich in te nestelen (dus dag 20-23 van je cyclus). Het kan even duren voordat de vrucht genesteld is, maar in principe duurt dat tot 48 uur (dag 25). Vanaf dat moment ga je hcg aanmaken, en kan je vanaf je nod op dag 28 (en dus bij vroege testen iets eerder) positief testen. Rond die tijd komt er ook een taakverdeling tussen de cellen, waarbij het in ongeveer de helft van de gevallen mis gaat, je lichaam beëindigd in dat geval de ze de zwangerschap (biochemische zwangerschap of hele vroege miskraam). Hier nu sinds gisteren wat bruine afscheiding, vanmorgen is de hoeveelheid toegenomen. Dus denk dat we kunnen stellen dat het hier in ieder geval niet raak is.
@Babykriebels123 Spannend hoor. Hier ook kriebelbuik en ongeduldig. Mijn nod is 7 nov. (Of 8 nov niet zeker) Die van jou ook in november neem ik aan? Ik weet ook niet meer op welke tekenen ik wel of niet moet letten. Omdat het toch beide kanten op kan.. Maar wat me wel opvalt is dat ik heel veel droom de laatste nachten. Probeer ik dus ook maar niet teveel op te letten. Wat je zegt je wil jezelf niks wijsmaken. Gewoon (on)geduldig afwachten en geen vroege testen is míjn plan. Hoop voor jou gauw een positieve test. En voor mezelf en anderen ook natuurlijk
Hey meiden! Geen idee of ik dit goed plaats.. ben net lid geworden dus snap er nog helemaal niks van.. Om te beginnen, ik gebruik maandelijks de pil. Ik heb voor een week antibiotica gebruikt ivm longontsteking waar ik vorige week donderdag mee gestopt ben. ( kan de werking van pil beinvloeden wat ik lees? ) Vorige week vrijdag & zaterdag onveilige geslachtsgemeenschap gehad, dat was in de eerste week van mijn nieuwe strip. (Ik had de pil doorgeslikt). Vervolgens die zondag ben ik vergeten de pil te slikken. Maandag de pil nog genomen en dinsdag gestopt. Ik ben nog niet ongi geworden, vanochtend wel een hele lichte bruine afscheiding gehad met afvegen.. (sorry voor de details). Maar dat is nu ook weer verdwenen. Heb kwaaltjes zoals menstruatie krampjes wat komt en gaat, aderen in mijn borsten zijn veel zichtbaarder, veel plassen, bij het neus snuiten komt wat bloed mee, veel (lekkere) trek en heeeeel snel geirriteerd en boos. Tempen heb ik nooit bijgehouden dus dat heeft nu ook geen zin. Ik ben normaal wel altijd netjes 2 dagen na stoppen van de pil ongi.. maar voor de rest hou ik het niet bij omdat ik niet bezig ben met zwanger worden.. Het is welkom natuurlijk maar had het liefst nog gewacht vanwege mijn leeftijd. Ik weet nu niet zo goed hoe of wat.. Groetjes Romy !
Heyhey! Kijk zo leer je wat van elkaar Hè balen zeg, maaruh lees vaker dat sommige meiden meer bloed verliezen dan anderen.. heb je verder ongi kwalen die je normaal gesproken hebt? Hopelijk blijven de rode weg en is het een innesteling, ik duim in ieder geval voor jou!
Dat heb ik dus ook, echt levendige dromen dat ik zelfs overdag denk dat het echt was.. en het gekke is, heb voorheen ook veel gedroomd maar dit waren verschrikkelijke nachtmerries (vermoed door mijn traumatische vorige relatie) en nu echt leuke dromen. Gewoon teleurgesteld dat het geen droom was Ook als ik wakker word ben ik lekkende nat van het zweet, ik heb een dikke bos met haar waar je U tegen zegt en zelfs mijn haren zijn doordrenkt.. en ineens die droge handen en kloven, nog NOOIT gehad.. mijn huid is in zijn totaal te droog voor mijn doen, heb namelijk eerder een vette huid. Natuurlijk raadpleeg ik toch gelijk mijn beste vriendin Google en worden deze symptomen gelijk gelinkt met zwangerschap, veroorzaakt door verandering van de hormoonhuishouding blablabla.. dus dan ga je toch weer denken zal het dan.. Terwijl net als jij ik nog zo afgesproken heb met mijzelf er niet zo mee bezig te zijn En inderdaad het moet 12nov zijn haha, sla er dus ook overal naast op het moment, ben een vergiet met enorme gaten Ik ga vanzelfsprekend ook hard duimen voor jou!! Komt al erg dichtbij bij jou zeg, temp jij ook?
@Romy3107 Ja antibiotica heeft zeker invloed op de werking van de pil. Dit staat dan ook in de bijsluiter van elke antibioticum beschreven. Er word dan ook geadviseerd om een extra voorbehoedsmiddel te gebruiken in de bijsluiter (onder het kopje ‘wisselwerking met andere medicatie) Daarop geteld de vergeten pil.. Als je dan net op het in jouw geval ‘verkeerde’ moment onveilig vrijt.. Tsja dan kan je inderdaad zwanger raken En als dit zo inderdaad is, wat dan?