Het wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Luna86, 20 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babykriebels123

    Babykriebels123 Actief lid

    22 sep 2018
    107
    40
    28
    Vrouw
    @Visje62 ik hoop dat ook voor ons beide! Echter sta ik er hetzelfde in als jou, net naar de wc geweest en zat een klein beetje bruin in mijn ondergoed zitten, bijna niets noemendswaardig.. met het afvegen zie ik niks :confused: cervix gecontroleerd en er zat wat lichtroze/creme aan mijn vinger.. ook als ik opsta of een plotselinge beweging maak pf hoest en nies voel ik een heel herkenbare bandenpijn, echt zon steek.. heb gelukkig geen test meer in huis dus wacht echt even tot maandag :rolleyes: of zondag :p
    Voel me ook wat verkouden worden, snotterneus, gewoon niet fit

    Wat een onzekerheid hé, proberen maar flink wat afleiding te zoeken en als de rode duivels toch komen dan maar snel ook grr
     
  2. Lolo79

    Lolo79 Actief lid

    9 nov 2018
    334
    454
    63
    Vrouw
    Hoi , dames wij hebben na heel wat jaren eindelijk in 2017 een wonder gekregen , we zijn nu bezig voor nummer twee in sept kreeg ik eerste cryo tp en dat ging niet goed , nu hebben we 28-10 weer tp gehad van een mooie cryo mag officieel pas zondag testen maar heb natuurlijk eerder getest , smorgens met ochtend urine lichte streep op de kv 2v5€ en savonds test ik net wat donkere niet geconsentreerde urine wie heb dit ook gehad dat die savonds beter teste ik vindt de kv niet meer zoals die was
     
  3. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Meiden helaas... vandaag toch echt ongesteld geworden. Nog net op het nippertje... toch door naar ronde 6 helaas

    @Lolo79 ik had morgen een kv 2v5 test willen doen.. Maar niet meer nodig. Kan je er niks over zeggen. Alleen nog maar witte gezien.. Maar volgens mij al een voorzichtige gefeliciteerd?
     
  4. Visje85

    Visje85 Bekend lid

    9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Hier even een berichtje, ook ik zit op het wachtbankje, maandag mijn eisprong gehad. Zondag was positief getest en voelde ik wat steken daarna steeds negatiever getest. Maandag voelde ik de laatste zeurderige klachten. Nu verwacht ik 4 dpo te zijn.
    Sinds vandaag steken links in de buik met pijn scheuten die lijken op electrische scheuten, helemaal tot naar onder ( sorry ) kent iemand dat?
    Lijkt me nog wat vroeg voor een innesteling maar wie zou het zeggen. Nu in ronde 2 bezig voor een tweede.
     
  5. Babykriebels123

    Babykriebels123 Actief lid

    22 sep 2018
    107
    40
    28
    Vrouw
    @Visje62 :( Gigantisch balen zeg! De rotzakken ook :mad:.. Hopelijk is 6 het magische getal voor jullie (mijn geluksnummer) Sterkte met deze tegenslag en succes met ronde nummer 6!

    Ik ga er morgen denk ik toch maar een testje wagen.. wil duidelijkheid, weet alleen niet of ik nu een Early moet pakken of een gewone.. :oops:

    @Visje85 Ik dacht aan mijn temp te zien dat ik 5dpo een innestelingsdip had maar op 8dpo had ik weer een duidelijke dip.. dus het zou zomaar kunnen! De steken enzo zijn heel herkenbaar, heb je deze aan 1 kant?

    @Lolo79 Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! En ja lees vaker dat vrouwen savonds positief testen, denk dat het er vooral aan ligt hoeveel je voor die tijd gedronken hebt. Zolang je urine maar erg geconcetreerd is zeker als je vroeg test. Maar dit was bij jou niet het geval.. maaruh positief is toch echt positief hoor!
     
  6. Visje85

    Visje85 Bekend lid

    9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Ja de steken zijn links. Rechts de eisprong gehad. Nu lijken ze weer een beetje weg te zijn maar kan best dat het gedurende de dag weer op komt zetten. Zo spannend allemaal.
     
  7. Babykriebels123

    Babykriebels123 Actief lid

    22 sep 2018
    107
    40
    28
    Vrouw
    Doe je ook tempen? Maar kan heel goed dat links de innesteling aan de gang is, zeker spannend!
     
  8. Visje85

    Visje85 Bekend lid

    9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Nee tempen doe ik niet, althans wel geprobeerd maar ben te vaak te laat geweest. Ik kan in de morgen nergens aan denken, spring zo mijn bed weer uit en denk later.... oeps vergeten. :rolleyes:

    Jij gaat vandaag testen? Ik ben heel benieuwd.
     
  9. Babykriebels123

    Babykriebels123 Actief lid

    22 sep 2018
    107
    40
    28
    Vrouw
    Mijn temp is nog steeds hoog en zit geen dalende lijn in.. vanmiddag testje halen echt spannend zo bang voor een teleurstelling! Mijn ochtendurine staat al in de koelkast :roflmao:

    Met afvegen wat rozig op het papiertje nog steeds maar met die hoge temp zie ik zo nog geen ongi aankomen.. of hij moet morgen ineens keihard kelderen
     
  10. Visje85

    Visje85 Bekend lid

    9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Oh dat klinkt wel heel goed hè. Wat is dat mega spannend. Ik hoop zo voor je dat je straks een positieve test hebt. Ik hoor veel over de testen van de action. Zelf heb ik van die test strips gehaald.
    15 voor 11 euro. Voor mijn ongeduld straks :D .
    Vorige zwangerschap toen ook gehaald en die gaf ook vrij snel, nog een paar dagen voor mijn nod datum een positieve test. Ook geen twijfel geval. Toen ik niet zwanger was was het gewoon wit en toen het taak was gelijk een mooi duidelijk streepje.

    Ik ga voor je duimen!
     
  11. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hahah mooi verwoord @Babykriebels123 ik duim vandaag heel hard voor jou! Daarna probeer ik me even rustig te houden op het forum. Probeer toch even een ronde wat minder de focus er op te leggen.
    Soms helpt het me juist even kwijt te kunnen waar ik toch wel mee bezig ben. Soms ga ik juist te vaak kijken en er teveel mee bezig zijn. Zo voelde het de laatste tijd althans. Dus als jullie me even wat minder zien.. i'll be back! ;)
     
    Babykriebels123 vindt dit leuk.
  12. Babykriebels123

    Babykriebels123 Actief lid

    22 sep 2018
    107
    40
    28
    Vrouw
    Ik ben echt een raar wezen, ik durf gewoon niet te testen :confused: niet getest dus vandaag.. zo stom! Mijn gevoel zegt beter nog paar dagen wachten dat ik daadwerkelijk aantal dagen overtijd ben en mijn hcg dus hoger is als ik zwanger mocht zijn grr wat zie ik af met mijzelf!!
    Totaal geen klachten op wat vlagen van misselijkheid na, en alleen met het afvegen wat rozig verder niks.. volgens FF is morgen mijn NOD.. wat eigenlijk altijd klopt op soms een dag na.. merk er nu niks van maar wil geen slapende honden wakker maken
     
    Visje85 vindt dit leuk.
  13. Visje85

    Visje85 Bekend lid

    9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Wat kun je soms bang zijn voor een teleurstelling hè.
    Hopen dat je morgen de moed verzamelen kan.
    Wel positief dat je nog niks van je NOD voelt.
    Toi toi morgen
     
    Babykriebels123 vindt dit leuk.
  14. Babykriebels123

    Babykriebels123 Actief lid

    22 sep 2018
    107
    40
    28
    Vrouw
    Ja echt hé :oops: Is het ineens hebben van vet haar ook een symptoom? Hoef normaal mijn haar maar 1x pw te wassen wat het is zo droog maar afgelopen week na 1 dag al baggervet op mijn lengte en punten na.. ook weer barsten in mijn handen.. erg tegenstrijdig o_O

    Nog steeds geen enkel teken en normaal gaat het nu toch al wel wat stormen met flinke krampen e.d. Altijd wel last van PMS.. nu nadaniks.. morgen toch maar naar de action rijden voor een goedkope ‘test’test

    Keep u posted!
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  15. Visje85

    Visje85 Bekend lid

    9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Zou ik ook doen als ik jou was. Ik had het nooit zo lang vol kunnen houden met wachten. Ben nu al op van de zenuwen.

    Verandering van haar is volgens mij wel een symptoom. Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik heel vol haar, maar ook haar die alle kanten op stond. Dat was dan minder leuk:mad:

    Ik had vanmorgen ineens heel veel witte afscheiding bij het plassen. Eigenlijk nooit last van. Van dat zalf achtige ( sorry ).
    Nu 6 DPO. Gisteravond weer steekjes onderin mijn buik gehad. Ik was op een verjaardag en ineens midden in een gesprek schrok ik er van. Stiekem hoop ik dat dat een goed teken was.
     
    Babykriebels123 vindt dit leuk.
  16. Babykriebels123

    Babykriebels123 Actief lid

    22 sep 2018
    107
    40
    28
    Vrouw
    @Visje85 vriendlief is testen halen aangezien ik zo misselijk als een hond ben, zal wel de spanning zijn.. heb wel iets meer rozig bloedverlies dus denk dat ik gewoon ongesteld ga worden, ook wat meer krampen.. nja over een klein uurtje weten we het.. temp is trouwens nog steeds niet lager zit een stabiele lijn in..

    Die steekjes zouden inderdaad kunnen wijzen op een innesteling, spannend, nu afwachten.. zijn we zo goed in he?? NOT.. probeer verder veel afleiding te zoeken want soms ga je gewoon dingen voelen, ik in ieder geval wel..
     
  17. Babykriebels123

    Babykriebels123 Actief lid

    22 sep 2018
    107
    40
    28
    Vrouw
    En nu zijn de krampen weer weg.. oh ja bloed zie ik alleen met afvegen, helemaal niets in mijn verband.. dat is eigenlijk dus nihil wat ik verlies, maar nu al zovaak teleurgesteld dat ik maar van het slechtste uitga..
     
  18. Babykriebels123

    Babykriebels123 Actief lid

    22 sep 2018
    107
    40
    28
    Vrouw
    Nu GEEN spoortje bloed te vinden.. ik zit mijzelf echt gek te maken! Hopelijk is vriendlief zo thuis.. :eek:
     
  19. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nou je houd de spanning erin hoor!!! Issie al thuis? :D
     
  20. Babykriebels123

    Babykriebels123 Actief lid

    22 sep 2018
    107
    40
    28
    Vrouw
    NOPE AArggh!
     

Deel Deze Pagina