Het wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Luna86, 20 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Nog niet ongi?
    Vervelend dat je griep hebt. Alweer wat beter inmiddels? Of door naar andere klachten? ;) hoop het voor je haha
     
  2. Visje85

    Visje85 Bekend lid

    9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Hier vanmorgen ongi geworden. Helaas door naar de volgende ronde. Wat ik iig wel weet is wanneer mijn ei valt. Of althans welk gevoel daarbij past. Deze maand zonder ovu testen doen. 14,5 dagen na de ovulatiepijn word ik ongesteld. Dus binnen 12 uur na de ovupijn valt het eitje.

    De griep is hier nog aanwezig, veel hoesten en koortsig.
     
  3. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.288
    7.849
    113
    Gelderland
    Zo leuk dat het topic nog loopt!

    Ook hier weer op het wachtbankje plaats genomen. Ik vind dit altijd de fijnste periode en deze gaat voor mij altijd het snelste. Het ‘werk’ is gedaan en nu afwachten wat er gaat gebeuren.

    29e intake gyn. Nod is rond de 29e. Dat worden spannende dagen!
     
    Visje85 vindt dit leuk.
  4. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.288
    7.849
    113
    Gelderland
    Jammer meid.. fijn dat je in ieder geval weet wat je cyclus doet! Veel succes in de volgende ronde
     
  5. Visje85

    Visje85 Bekend lid

    9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Dat is idd ook nog wat vroeg. Maar ik snap het helemaal hoor. Ik ben ook een vroege tester, ik kan me ook niet bedwingen.
    Als je nagaat dat je 6 dagen na de innesteling voldoende hcg hebt voor een normale test. En misschien 4 tot 5 dagen voor een vroege test dan kun je een beetje uitrekenen wanneer je testen kan. Mocht je innesteling op 8 dpo zijn dan kun je op zijn vroegst 12 dpo testen met een vroege test. Maar ja de innesteling kan ook later zijn. Maar kan ook eerder :) Daar hoop ik altijd op :roflmao: Toi toi ik hoop dat je overmorgen positief test
     
  6. Visje85

    Visje85 Bekend lid

    9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Dank je wel!
    Waar zit jij nu in je cyclus?
     
  7. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.288
    7.849
    113
    Gelderland
    1a2 dagen na ei. Geen ovu testen gedaan deze keer.
    Maar ik voel nu wel aardig wanneer ik in mijn vruchtbare periode zit. Eergisteren had ik echt mega krampen en ook bloedverlies dus dacht misschien toen mijn eisprong. Maar het gevoel was gister pas weg.
    Ik hou vandaag gewoon als 1 dpo aan ;)
     
  8. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    @Visje85 balen! Op naar de volgende ronde dan maar. En wie weet dan meer succes..

    @Angel1992 spannende dagen.. Maar ook meerdere verhalen gehoord van meiden die pas op of na nod positief testen. Dus zolang je niet ongesteld bent.. wie weet!

    @Luna86 wat goed dat je die periode juist makkelijk vind. Werk gedaan haha! Dat wel.. Maar voor mij begint dan het wachten wat ik juist soms lastig vindt.

    Wat ik me trouwens af vraag.. drinken jullie helemaal niet zolang jullie zwanger proberen te worden of denken jullie als je ongi bent tot ei van het is prima. Benieuwd! Of andere dingen die jullie nu al laten of juist denken van pas als het zo ver is?
     
  9. Lizzie88

    Lizzie88 Actief lid

    6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    @Luna86 @Visje62 Ik vind het wachtbankje ook veel lastiger! Momenteel 5 DPO... Ik ga (proberen te) wachten met testen tot mijn NOD (14DPO), dus op woensdag, 28/11. Tenzij ik ervoor echt duidelijke symptomen zou voelen, maar dan nog zou het kunnen dat het gewoon je lichaam is dat je voor de gek houdt :$:):|
     
  10. Cjkm

    Cjkm Actief lid

    24 sep 2015
    136
    7
    18
    Ik meld me hier toch ook weer even, afgelopen maanden de boel even de boel gelaten. Geen testen en gewoon rustig wachten...
    Vorige maand beetje gekke cyclus gehad, waarschijnlijk geen goede innesteling aangezien ik op dag 25 licht bloedverlies had (bij afvegen, vaak teken dat ik ongesteld wordt bij normale cyclus 28 dgn). Maar toen pas op dag 30 onwijs ongesteld geworden :eek:
    Nu zo’n 9 dpo, sinds zaterdag onwijs moe en gister wat misselijk gevoel. Ook zere tepelhof (bij gewone cyclus alleen gevoelige tepels) en wordt sinds 3 nachten zo’n 4x per nacht wakker waar ik normaal echt doorslaap. Ook op 5 dpo een paar steekjes in m’n baarmoeder gevoeld.
    Eigenlijk wil ik testen! :roflmao: Maar durf nog niet.
    Misschien morgen... Iemand die herkenningspunten ziet?!
     
  11. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.288
    7.849
    113
    Gelderland
    @Visje62 ik drink meestal tot ei maar nu het zo lang duurt allemaal sla ik met een feestje niet af hoor.

    Bij de eerste was ik nog ladderzat een dag voor de postieve test :p dat was de eerste ronde dat ik er geen rekening meer mee hielt omdat het toch allemaal op zich liet wachten :p
     
  12. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Ja dat zal je altijd zien he.. Ik had een beetje de insteek van tussen ongi en ei weet ik dat ik niet zwanger ben dus een drankje kan best . En steeds feestjes op momenten dat de kans bestond en dan maar wat smoesjes verzinnen en geen alcohol .. Maar we doen nu een maand helemaal geen alcohol. Dit omdat een paar vrienden dit doen en mijn vriend op doktersadvies even helemaal niet moet drinken om meer kans op zwangerschap te hebben. Dus dan maar samen meedoen haha. Hoop dat het helpt. Want laat ze liever met een echte reden staan haha.
    Hoe lang duurde het bij je eerste? Nu ook al even bezig zie ik?
     
  13. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Oeh spannend. Ken de tekenen zelf nog niet jammer genoeg maar dat zegt niks. Wel dit soort dingen gelezen van anderen vooral gevoelige tepels en wakker zijn snachts..hoop voor je dat het raak is! Succes met geduld hebben
     
  14. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Lastig he dat wachten..als je wel eerder test (ik probeer ook steeds te wachten maar lukt niet hehe) wel in je achterhoofd houden dat witte testen nog niks hoeven te zeggen... Maar mocht je dan wel al positief testen... Ik duim voor je! En succes met geduld hebben
     
  15. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    @Romy3107 ik vroeg me opeens af hoe het met jou gegaan is. Nog ongesteld geworden of..?
     
  16. Romy3107

    Romy3107 Lid

    3 nov 2018
    53
    22
    8
    Vrouw
    Hele lichte bloeding gehad met ook alleen afvegen voor de rest niks meer!
    Test wel gedaan toen maar was nega.

    Ook nog steeds last van krampjes, veel plassen, mega trek, opgezette buik, gevoelige borsten en ontzettenddd moe!

    Maar ben gewoon me pil weer door gaan slikken dus denk dat ik maar weer ga afwachten.. ik weet het niet.
    Lief dat je aan me dacht hihi!!
     
  17. Romy3107

    Romy3107 Lid

    3 nov 2018
    53
    22
    8
    Vrouw
    @Visje62 en ook heel moeilijk naar de wc gaan trouwens..
     
  18. Cjkm

    Cjkm Actief lid

    24 sep 2015
    136
    7
    18
    Vanmorgen met 10 dpo een testje gewaagd, maar ik zie er niks op. Met heel veel turen en draaien en ander licht soms wel, maar dat zal ik me wel indenken :roflmao:Waarschijnlijk (Ha, ik hoop het) te vroeg met testen...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  19. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.288
    7.849
    113
    Gelderland
    Als ik heel vluchtig kijk zie ik een witte lijn.
    10 dpo is nog vroeg dus het kan nog!
     
    Cjkm vindt dit leuk.
  20. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw

    Mocht je nog twijfelen zou je nog een testje kunnen doen voor de zekerheid.
    Maar dat je weinig gebloed hebt kan denk ik ook met de pil te maken hebben die je wat anders geslikt hebt.. hoop voor je dat je gauw helemaal zekerheid hebt.
     

Deel Deze Pagina