Het wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Luna86, 20 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Oeh wel een echte tuurder dan. Al zie ik ook heeeeeel licht iets denk ik... Ik zeg gauw nog eens testen en dan een hele dikke streep! Ik duim!
     
    Cjkm vindt dit leuk.
  2. Romy3107

    Romy3107 Lid

    3 nov 2018
    53
    22
    8
    Vrouw

    Dankjewel! Ik hoop het ook..
    Ik ga ook inderdaad maar een testje nog doen dat is wel het handigste wat ik kan doen denk ik.

    Of me ongie afwachten.
     
  3. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Dat kan natuurlijk ook gewoon. Maar als je graag eerder zekerheid wil zou je het kunnen doen. Maar je lichaam kan je met alle kwaaltjes ook goed voor de gek houden hoor. Ik hoop juist elke maand dat het wel raak is en denk ook van alles te voelen. Wanneer was je vorige test?
     
  4. Romy3107

    Romy3107 Lid

    3 nov 2018
    53
    22
    8
    Vrouw
    Uhhh weet ik niet met 100% zekerheid te zeggen maar denk wel bijna een maandje geleden al!
     
  5. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Oh al best lang.. dan zou een test die nu negatief is toch wel zekerheid moeten bieden lijkt me. Maar dan ben je vast ook bijna weer zo ver dat je stopweek er aan komt?
     
  6. Romy3107

    Romy3107 Lid

    3 nov 2018
    53
    22
    8
    Vrouw
    Jaa klopt zit in me 3e week nu!

    Ik ben een beetje bang om een test te gaan doen maar moet het wel gaan doen voor mezelf.
     
  7. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Begrijp ik in jouw geval. Maar misschien lucht het juist heel erg op. Als je het niet aandurft kan je ook even afwachten natuurlijk. Wie weet valt het allemaal mee. Bij mij is er de afgelopen 5 maanden ook niks gebeurd, ondanks helemaal geen anticonceptie... Voor mij jammer maar voor jou een fijn voorbeeld
     
  8. Romy3107

    Romy3107 Lid

    3 nov 2018
    53
    22
    8
    Vrouw
    Dat klinkt voor mij inderdaad positief maarja elk lichaam is natuurlijk weer anders..

    Ik denk dat ik het nog even afwacht inderdaad.
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  9. Cjkm

    Cjkm Actief lid

    24 sep 2015
    136
    7
    18
    Toch nog een KV early geprobeerd vanmorgen :rolleyes: Ik wacht nu sowieso tot vrijdag met opnieuw testen!
    Wat zien jullie?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Ik zie in het linker schermpje een horizontale streep. Maar dat moet een plusje worden? Ken die testen niet..
     
  11. Cjkm

    Cjkm Actief lid

    24 sep 2015
    136
    7
    18
    Ja klopt, het moet een plusje zijn. Maar ik hoor op het tuurtest forum dat deze testen niet zo geweldig zijn. Ik ga het even druk hebben met mijn zieke zoontje deze dagen en rustig afwachten tot zaterdag:thumup:
     
  12. Myrthew

    Myrthew Bekend lid

    13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Ik kom ook mee wachten. Denk dat mijn eisprong vrijdag 16-11 was dus dan zou ik ergens 30-11 kunnen testen omdat dan mijn NOD zou zijn. Ben alleen nooit ongesteld geweest uit mezelf dus weet ook niet hoe lang mijn cyclus duurt. Heb al ruim 1,5 week gevoelige borsten en de laatste twee dagen veel afscheiding. Hopelijk kan ik het volhouden om pas volgende week vrijdag te testen...duurt lang:$
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  13. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Is dit de eerste ronde dat jullie zwanger proberen te worden? En net gestopt met pil of wat voor anticonceptie dan ook? Spannend hoor!

    Ik had vandaag een (bijna?) positieve ovulatie test. Hangt er vanaf of die morgen nog meer oploopt of alweer afloopt.. En dan ga ik ook weer het wachtbankje op. Hopelijk voor de laatste keer. Ronde 6 inmiddels.
     
  14. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hmm zou dit al een positieve zijn? Bij mij lopen ze eigenlijk nooit verder op dan dit. Zo ja.. dan meld ik me ook weer op het wachtbankje.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. Romy3107

    Romy3107 Lid

    3 nov 2018
    53
    22
    8
    Vrouw
    @Visje62

    Ik dacht ik geef even een kleine update van hoe ik me voel..

    Zojuist overgegeven, er was geen aanleiding voor.. het kwam ineens.
    Heb gewoon normaal avond gegeten etc.

    En naar de wc gaan gaat ook steeds lastiger, opgezette buik erdoor.

    Alsnog wacht ik maar geduldig af tot mn strip afgelopen is en dan kijken..
    Maar door wat ik voel kan ik het gewoon geen andere verklaring geven, dus de drang om eigenlijk wel te testen is hoog.

    Nu maar proberen te slapen !
     
  16. Myrthew

    Myrthew Bekend lid

    13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Hi, dit is de eerste ronde ja dus mag ook niet teveel verwachten vind ik, beetje geduld is nog nooit iemand dood aan gegaan haha. Maar ik gebruik al twee jaar geen anticonceptie meer. Ik word uit mezelf niet ongesteld dus ik vond het op een gegeven moment zo'n onzin. Ik ben toen destijds alleen aan de pil gegaan omdat het wel noodzakelijk is om af en toe te menstrueren. Daarnaast is een oestrogeen tekort schadelijk voor de gezondheid.

    Gebruik jij hormonen?
     
  17. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Ach meid het is wel spannend he? In jouw geval had ik toch maar een testje gedaan. Maar je moet doen wat voor jou goed voelt. Snap ook dat je bang bent voor de uitslag. Misschien juist door de spanning? Je lichaam kan je ook flink voor de gek houden hoor.
    Ik ben benieuwd wat je doet en hoop zo voor je dat het uitpakt als je hoopt.
     
  18. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Goed om er met die gedachte in te staan. Wij zijn nu bijna een half jaar bezig.. mijn geduld wordt wel steeds lastiger stiekem hoor. Maar probeer ook geduld te hebben..
    Weet je ook hoe het kan dat je nooit vanzelf ongesteld bent geworden? En heb je dan wel een eisprong?
    Ik gebruik geen hormonen. Tot mei heb ik de nuva ring gebruikt. De pil was icm migraine geen goed idee. Maar ik twijfel of ik ooit weer hormonale anticonceptie wil. Maar nu toch niet nodig dus daar zien we dan wel weer. In mei gestopt en ons best doen voor een kindje:)
     
  19. Myrthew

    Myrthew Bekend lid

    13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    @Visje62 ik snap het ongeduld haha, zo moeilijk om elke maand weer die wachtperiodes in te moeten gaan. Jammer dat je niet gewoon elke week een ei hebt. Nee dat weet ik niet exact. Waarschijnlijk een miscommunicatie tussen mijn hypofyse en hypothalamus waardoor mijn cyclus niet op gang komt. Ik heb uit mezelf geen eisprong, gezien ik in de eerste ronde zit heb ik ook even geen dagen om vanuit te gaan. Ik zou geen anticonceptie meer gebruiken in de vorm van de pil. Heb meerdere vriendinnen die daar helemaal klaar mee zijn. Is bij jou ook het zaad van je partner getest?
     
  20. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hoe werkt het dan bij jou als ik dat mag vragen? Eisprong op gang gebracht of op andere manier medische hulp? Want het klinkt alsof het dan toch met wat hulp moet? Niet zo in thuis want ik heb maandelijks een eisprong en ook gewoon ongesteld. Helaas geen wekelijkse eisprong haha. Hoewel dan ben ik non stop ongesteld..
    Maar geen medisch gebeuren bij ons dus. Ik ga er vanuit dat het gewoon op de natuurlijke manier kan. Omdat mijn vriend als kind is geopereerd hebben we wel zijn sperma laten testen. Als baby had hij terug getrokken balletjes. Op zijn 11e (geloof ik, schoonmoeder wilden we niet vragen) is hij hier aan geopereerd. Dit zou invloed op zijn vruchtbaarheid kunnen hebben. Maar zijn zwemmertjes zijn goed gekeurd qua aantal en vorm. Waren alleen wel iets langzamer. Dus misschien duurt het daarom even? En momentopname.. volgens arts is er voor ons geen reden tot zorg en moeten we lekker blijven proberen. Er van uit gaande dat het bij mij allemaal werkt..
    Maar vandaag of morgen verwacht ik mijn eisprong. Dus ik ga er voor duimen dat we deze maand succes hebben.
    Na een half jaar weer ik des te meer dat het heel bijzonder zou zijn!
    En daarna.. Ik heb al zo goed als besloten geen hormonale anticonceptie te gebruiken. Desnoods cyclus bijhouden en rond eisprong condooms ofzo. En ach.. we hopen toch op meer dan één kindje.. Dus zien we dan wel weer;)
     

Deel Deze Pagina