Durf ik even niet te zeggen, vorige maand had ik dit ookal maar deze maand had ik me pil ook paar keer vergeten in me eerste week dus ik weet het niet..
Denk eigenlijk meer dat je lijf wat van slag is & door de stress dat het daarom uitblijft. Koop een test en test, dan weet je het. Laat je het zo weten?
Ik zit nu met een vriendin bij een terrasje dan ga ik denk ik zo even test kopen en dan ik denk dat ik het vanmiddag en morgen ochtend dan test
Hihihihi komt goed! Moet hem kopen en dan nog met de trein 40 minuutjes dus wordt sowieso pas strakkies
Je bent streng mommy. Maar zeker doen vanmiddag Romy. Weet je eindelijk waar je aan toe bent. En lekker hier je hart luchten als dat helpt. Welke kant het ook op gaat.
Ja snap ik hoor. Het is zoals het nu is.. En beter weten wat dat is, wat de uitslag ook mag zijn. Maar dat weet ze heel goed denk ik hoor. Maar zeker tijd om te testen. Hup hup @Romy3107 wij duimen voor je!
Haha lief dat jullie zo eraan denken ! Test in de pocket, nu me spullen halen trein in en testen maar
Hm dat weet ik eigenlijk niet. Bij mij zo ongeveer vast op dag 15.. enig idee hoe lang je cyclus is? Of is dit de eerste ronde weer? Anders zou ik je vaste aantal dagen gewoon aanhouden. Test je nooit te vroeg. Alleen als het dan niet raak is wel even rekening mee houden dat ongesteldheid ook wat eerder kan zijn?
Ja, dit is de eerste ronde weer. Maarrrr er zit wel weer een verhaal aan vooraf. Ik hou gewoon 8 december aan. En test misschien dan op 5 december een keer. Misschien dan een leuk Sint cadeautje te pakken.