Heel spannend dames...mauzy ik duim voor je. Híer opeens geen kramp meer te bekennen..maar koester vooralsnog geen hoop eigenlijk..
Ik heb wat bruin.. zal wel ongesteld worden + kramp + rugpijn + een pukkel Zal vast geen innestelingsbloeding zijn op 11dpo
@Kimmetjuh90 Van mij zeker wel haha waarom niet eingelijk ? @Ketjapmanis ja dank je wel. Al ga k der wel vanuit morgen een witte test. Kan t alleen maar mee vallen @Dotjes ahhh nee ! Dan hoop ik toch nog op een late innesteling of kan dat niet meer bij 11 dpo?
Ja tuurlijk! Iedereen die op het wachtbankje zit mag meekletsen. Ikzelf ben inmiddels alweer keihard van het wachtbankje afgedonderd maar krabbel langzaam aan weer op. Nog maar 16 dagen tot ei
Vanaf hoeveel dagen na de eisprong testen jullie meestal? Ik weet van mezelf dat ik precies 2 weken erna ongesteld wordt... En testen jullie weleens ‘s avonds?
Aha lief, dank je Wat wat rot Ik heb 4 augustus de terugplaatsing, vandaag punctie gehad. Nod is geloof ik de 15de
Het viel reuze mee, heb een roesje gehad, en voelde eigelijk beetje vervelend maar niet meer pijnlijk.. naderhand wel buikpijn, en bloed verlies.. en héél moe..
Nou ik denk van niet Ik ga maar kleding kopen om mezelf beter te voelen @Anderemeiden; ik duim voor jullie!!
Oke wel super dat het je mee is gevallen. Ja is toch wel n ingreep he dan zal je ook wel even van bij moeten komen lijkt me. En dan nu wachten op de tp. En dan duimen duimen duimen
Vanmorgen getest zoals ik al dacht sneeuwwit. Nu 12 dpo. Dus denk voorbij deze ronde. Heb er nu geen vertrouwen meer in dat hij opeens positief gaat worden. Dus denk ook op naar de volgende ronde.
Ik heb net met de 2e plas een predictor express gedaan en daar zie ik wel een lijntje op verschijnen (heel raar) op early zo goed als wit en op de express zie je wel wat. Iemand idee op dat betrouwbaar is ? Of is mn urine niet ssterk genoeg in de ochtend? Is expres betrouwbaar wel ?
Ik heb net met de 2e plas een predictor express gedaan en daar zie ik wel een lijntje op verschijnen (heel raar) op early zo goed als wit en op de express zie je wel wat. Iemand idee op dat betrouwbaar is ? Of is mn urine niet ssterk genoeg in de ochtend? Is expres betrouwbaar wel ? Bovenste is early onderste expes.
Ja de pregnyl. Die was er gisteren al zo goed als uit. Zit nu op 13 dagen na pregnyl. Heb topi geopend met de vraag. Dus wellicht krijg k daar informatie ook.