Als je na de pregnyl een witte test gehad he, kan je wel voorzichtig blij worde hoor de expres is zeker betrouwbaar
Ben echt de slechtste tuurder maar ik zie wel degelijk een streepje op de onderste. Ik weet verder niks van pregnyl etc. Dus weet niet in hoe verre dat meespeelt. Hopelijk lopen ze nog mooi op!!
Dank je wel dames! Mijn nod is de 15de, en mag na TP 2 weken later testen van t ziekenhuis, en dan kom ik op de 18e haha dus weet niet zo goed welke ik aan mort houden.....
wow Kimmetjuh! dat zijn er echt veel!!! super fijn!! Hier nog steeds niets?! ben nu 12 dpo, 13 dagen na pregnyl.
Ja echt mega veel.. je kan wel al een test je doen hoor morgen ochtend.. denk dat er dan geen pregnyl streepje meer komt.. of wil je echt tot je bod wachte?
@Kimmetjuh90 morgen heel veel succes met de terug plaatsing en hoop en duim op een positieve test die volgt @Ketjapmanis ik zit op dezelfde dpo als jij ook met de pregnyl geloof ik. Heb je ook al getest? Ik kijk morgenochtend weer met the fingers crossed
ik heb nog niet getest, ook omdat ik wel wat voel rommelen. Volgens FF is morgen CD1 op basis van jaren invullen, dus vooralsnog pas zaterdag testen als ik dan nog niets heb.. jaja geduldig he, maar wil niet te vroeg juichen, dat is extra teleurstellend.
Ja! Dat lesje heb ik nu ook wel geleerd. Ik zei al bij volgende ronde dan haal ik niet eerder testen in huis als 1 dag voor NOD dan minder in verleiding om stiekum te gaan kijken. En dan is t echt n achtbaan haha. Voel nog niets rommelen hier. Nog altijd t zelfde gevoel als 1e wachtweek. Spannend we wachten nog even af
Ohh ben hele dag al in onderstelling dat het vrijdag is sorry komt vast door de hitte is niet eerste foutje van vandaag
Jeetje wou dat ik dat kon ik weet nu al dat ik de ovitrelle eruit ga teste .. althans ik wil op dag 10 na ovitrelle mn eerste testje doen.. en dan om de dag of zo .. heb nooit kunnen wachten tot nod of erna, vind t knap hoor!
Hier begint de spanning ook wel wat toe te nemen, hoewel ik nog wel ff moet wachten. Het ene moment denk ik: het zou wel eens raak kunnen zijn en het andere moment denk ik dat het niks wordt Ik denk dat ik in de loop van volgende week meer zou moeten weten, maar ik wil echt pas testen als ik niet ongesteld word, ik wil niet turen, dan word ik gek! En die teleurstelling hè.. Succes nog met wachten allemaal!