Hier wel redelijk wat waterige afscheiding. Hoofdpijn. Maar dat heb ik wel vaker. Merk wel dat ik emotioneler ben dan ik de eerste helft van mijn cyclus. Vooral bijbdie reclame over Disneyland met dat eendje. Zo schattig! Dan staan de tranen in mijn ogen. Hahah. Vanavond schoot ik uit mijn slof om een mislukte overschotel. Naja mislukt.. hij had 40 minuten in de oven gestaan en de vis was nog rauw.. dus toen moest ie nog 25 minuten terug. Balen balen.. ik zag al helemaal mijn heerlijke schotel aan me voorbij gaan. Is gelukkig goedgekomen. Maar mijn man moest me wel even kalmeren. Hahah Was net Timon uit de lion king: wat gebeurt hier! (Oh ja. Ook zo'n film die ik nu echt niet hoef te kijken...)
Wij zijn weer volop aan de ovulatietesten. Enige spanning omdat ik hoop dat we geen smiley krijgen met oud en nieuw, omdat de fertiliteitsafdeling van het ziekenhuis dan dicht zit. Als we dan wel een smiley hebben, moeten we dus een cyclus overslaan en dat zie ik echt niet zitten!
@Hazel90 heb je toevallig tips voor een schimmelinfectie? Ik heb het nog nooit gehad, maar heb het nu sinds een een aantal dagen (zit op 6/7 DPO) en wil graag afwachten of het vanzelf overgaat, maar jezus wat is dat irritant zeg
Nou ik denk toch dat het bij mij geen schimmelinfectie was want ik had geen jeuk meer na die ene keer die een paar minuten duurde.. en het bleef daarna bij veel witte afscheiding wat inmiddels ook is afgenomen en nu vooral nat aanvoelt de hele tijd... De andere keren als tip: - spoelen met lauwwater 2x per dag! - suikeriname beperkennof iig verminderen - standaard vitamine c slikken (goed voor weerstand en dit kan ook een rol spelen) - weg met synthetische ondergoed (strings) en hallooo katoenen onderbroeken haha Verder proberen het te laten luchten. Mocht het niet minder worden dan kan je vaginale capsules vragen aan de ha of orale tabletten (deze mogen niet bij zwangerschap) Succes en hopelijk gauw weer over!!
Deze ronde heb ik geen idee van m'n eisprong. Juist op het moment dat ik weer wilde starten met ovulatietesten kwam ik erachter dat ze op waren.. nouja, dan maar een ronde zonder wie weet brengt het ons geluk haha
Oké.. schiet mij maar lek.. Ja... weer een post over slijm. Vorige week duiding ovulatiebsteken gevoeld. En 1 goeie. Daarna niks meer gevoeld. Ovu testen die vorige week (ondanks te laat begonnen) redelijk donker waren. Donkerder dan een paar dagen terug. Zit nu op cd 22. Zou toch zweren dat ik vorige week mijn ei had.. gezien de symptomen. En wat denk je. Ga ik naar de wc.. ineens rekbaar slijm op mijn papier... Snap er niks meer van.. Andere dames die dat wel eens gehad hebben? Zo een week na ei ineens rekbaar slijm? Bedenk me net dat toen ik zwanger was van mijn zoontje ik inderdaad na een week (misschien iets langer) na ei slijm verloor. Maar echt heel veel.. Kan het me nu niet voorstellen...
Ik hoop zo verschrikkelijk hier eind volg week weer plaats te nemen. Ik heb onwijs zin in de eerste iui. Klinkt stom maar ik vind het spannend en heb er vertrouwen in!!
Had ik ook toen ik zwanger bleek. Maar als je ovutesten ook donker kleuren op cd 22 kan dat een indicatie zijn dat je zwanger bent! anders testen? Of nog even volhouden en op je nod testen, zal het bij een zwangerschap minder een tuurtest zijn! Xx good luck
Ik wacht het af. Als ik 10 januari nog niet ongesteld ben ga ik testen. Eerst een ovu test. Als die negatief is hoef ik ook geen zwangerschapstest te doen. Scheelt me weer geld. Maar ik heb er nog geen haast mee. Ergens tussen maart en juni zou prima uit komen.
Ongesteld geworden Heel 2018 zwangerloos. Wat een rotgevoel. Hopelijk mag (begin) 2019 ons jaar worden! Veel succes op het bankje nog en hopelijk een boel roze!
Wat jammer luna!! Ik hoop het voor jullie! Ik vandaag 8dpo een test gedaan en negatief natuurlijk, te vroeg... ik kon niet wachten omdat ik zoveel steekjes voel dit keer dacht ik ik test, even geduld hebben dan maar.
Bedankt voor je reactie.. Zo fijn om te kletsen erover.. Mijn afscheiding is niet brokkelig maar beetje troebel en flexibel.. Had net 1 druppel helder bloed.. Nu oud bloed iets bijna niet zichtbaar.. Morgen m'n nod ben bang dat ik gewoon ongi word deze ronde..
Bij mij hetzelfde, gister ook op 8 DPO een negatieve test. Ga nu proberen te wachten tot mijn NOD 6 januari.
Oeh! dus dan zit je op 11 DPO? Ik heb express alleen normale predictors in huis gehaald en geen early's zodat ik niet meer vroeger kan testen Heb je last van symptomen?
Ja 11/12 weet niet zeker of 5 of 6 nod is. Ik heb nog wel Early maar begreep ook dat veel met express al vroeg testen. Nog weinig symptomen behalve buikpijn en een gevoelskwestie, vanmorgen even misselijk geweest en mijn borsten voelen ook wel iets gespannen aan zijkant. Ik heb alleen ook idee dat ik een blaasontsteking heb en jij?
Hmm ja wil zelf wel echt pas met de express testen op of na mijn NOD, als het dan negatief is dan kan ik ook sneller weer door naar de volgende ronde. Ik heb vrijwel geen symptomen. Ik droom wel heel veel en intens de laatste paar dagen, heb af en toe hoofdpijn, een vlaag misselijkheid en ik had gister ook het gevoel blaasontsteking te hebben, maar denk zelf dat het een schimmelinfectie is, heb ik in ieder geval al sinds vorig weekend. Ben heel benieuwd naar je test donderdag, succes in ieder geval