Het wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Luna86, 20 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Nee:roflmao: nog niet doe ik straks als ik weer thuis ben werk. Vanmorgen test in hand op wc en ploep alles weg... :Ddus even paar uurtjes wachten en dan doe ik t. Nog ff geduld :rolleyes:

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Aaah ik wil t ook weten :( flauw hoor! Nou wachten we nog maar in spanning af...

Mauzy82 vindt dit leuk.
  3. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja hahaha ik wil ook bevestigd krijgen wat ik al vermoed. Weg met de twijfel. Nog ff doe t snel mogelijk als k weer thuis ben.

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  4. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik kom zo nu en dan vandaag wel spieken :)

5. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Net getest met de early en binnen 3 minuten weer een miniscuul tuurlijntje. Je ziet wat zitten. Wel sneller zichtbaar binnen de tijd dan gisteren. Maar nog steeds geen echte hoop meer. En of oploop. Vergeljk maar eens met die van gisteren.

Bijgevoegde bestanden:

6. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik zie helaas niks, maar dit betekend dan dat de pregnyl er zogoed als uit is nu dan toch?
    Ik hoop dat t oploopt voor je meis!

7. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja is ook niet op foto te krijgen. Nu die opdroogt zie je hem ietje beter. Maar denk dat het klaar is. En bereid me voor op de volgende ronde:thumup: ga der totaal niet meer vanuit dat hij morgen of zondag opeens positief is. Mijn buikpijn streken en strekken in liezen is bijna weg. Late innesteling ga ik ook niet vanuit. Dus denk over en voorbij. Ik test morgenvroeg en zondag nog. En dan zien we t wel weer. K had vandaag op duidelijkheid gehoopt.

8. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Snap ik.. hoop toch op positief resultaat :)

9. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Joah dat hoop ik stuekem ook natuurlijk ! Maar voorgevoel zegt ook heel veel denk ik. We moeten weer n slopende dag wachten haha

10. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

11 nov 2015
    222
    113
    43
    Irritant mauzy!
    Híer nog steeds niets..huh? Kan het dat mijn lf heel anders wordt door de hormonen?

11. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

K heb er geen verstand van @Ketjapmanis maar wat ik zoal gelezen heb de afgelopen maanden kan dat wel. Omdat het geregulierd word en eigen cyclus doet wat het wilt een beeje geloof ik. Maar nog maals... is wat ik hier zo een beetje gelezen heb her en der;)

12. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

11 nov 2015
    222
    113
    43
    Nou ik wacht rustig af...ahum

Dotjes vindt dit leuk.
  13. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

11 nov 2015
    222
    113
    43
    Getest! Zwanger!!! Dat na 2.5 jaar! Zo blij!

PBV, Cjkm, K00 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Joehoe !!! Proficiat met de zwangerschap wauw :D:thumup:

15. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Net getest 1 dag NOD en nog altijd geen compleet witte test. Maar zo slecht te zien dus ik zeg negatief. Op naar de volgende ronde denk k.
    Getest met 2 e urine met de predictor express mn early's zijn op helaas.

16. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

11 nov 2015
    222
    113
    43
    Wat irritant zeg. Ik zou zeggen, even stoppen met testen en dan over een paar dagen weer. Ik had alleen kruidvat testen in huis en die gaf gelukkig een goede streep (was ook bang voor jouw scenario). Hopelijk blijft je menstruatie nog uit en test je over een paar dagen wel beter. Bij mijn zoontje duurde het een week na NOD voordat ik positief testte.

17. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ik ben bang dat ook de expres nog altijd een spoor pregnyl oppikt en hij daarom schaduw streepje geeft zo noem ik t even. Als de test van ochtend kantelt zie je m wel heul vaag wel. Maar nog steeds niet wit. Ja volgende ronde wacht ik netjes ik wil deze "zeik" niet nog een keer. Ik test morgenvroeg nog een keer das op nod. Maar haal wel even andere testen de predictor word duur haha twijfel tussen kv of action.

Dotjes vindt dit leuk.
  18. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Op=op voordeelshop heeft de verpakking early+express voor €4,99!

@Ketjapmanis gefeliciteerd!!

19. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja daar had ik een stuk of wat van en bijehaald. Maar moet dan steeds naar maastricht rijden lol. Dus haal straks even de action denk ik. Of toch de kv?

20. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Dan kv denk

Deel Deze Pagina