Dank je wel ik ben heel enthousiast maar gelukkig zet m'n vriend me met mijn 2 voeten op de grond en zegt hij nog voorzichtig te zijn met het euforisch gevoel en zaterdag nogmaals te testen. Als het zaterdag plots negatief zou zijn zak ik door de grond
Ik heb deze ochtend opnieuw getest met een clear blue digital. Hij gaf na 1 minuut positief aan! Iets nadien verscheen 2-3. Ik kan het niet geloven! 1 jaar nadat ik met de pil gestopt ben. Ik dacht dat het niet lukte omdat ik er te veel mee bezig was. Gedurig dacht ik aan zwangerschap. Ik hoop toch dat alles goed verloopt want het is nog vroeg
Gefeliciteerd Stefaniepedra!! Balen Boortje1983.... Ik heb zaterdag een testje gedaan omdat ik wilde weten of ik een roseetje op mijn eigen verjaardag kon drinken... Helaas witter dan wit. Ik verwacht vandaag/morgen ongesteld te worden. Op naar de volgende ronde...
Jaaa wachten duurd zo lang. Ik heb deze maand een goed voorgevoel maarja eerst wachten over 5 dagen mijn NOD. Eil liefst nu elke dag testen
Bedankt! Ik hoop dat jullie heel snel positief nieuws krijgen! Het wachten is heel vervelend en nagelbijtend! Enige dat wij anders gedaan hebben is echt om de 2 dagen seks hebben, met benen omhoog liggen na de daad en het glijmiddel lubrican gebruikt van de apotheek ( belgie ). Ik ben er dag en nacht mee bezig geweest dus dat het dan niet lukt is zever.
Heb je dat je hele cyclus gedaan om de 2 dagen of vanaf je ei/ovulatie? Vertel want ik begreep dat als je te veel gemeenschap heb de kwaliteit ook afneemt maar je bent toch zwanger dus ben heel benieuwd!