hey allemaal, kan iemand mij vertellen hoelang het ontpillen duurt? vraag dit me ernstig af want ben sinds half januari gestopt met de pil en heb nog steeds last van mn humeur en vage klachten zoals prikkelbaar, moe gevoel in onderrug en buikpijn.. wie kan mij helpen? super bedankt! groetjes
hoihoi bij iedereen is dit anders, de een is na ronde 1 al zwanger maar er staat geloof ik ongeveer een jaar voor... bij ja dat is dus bij iedereen anders liefs marieke
hoi, thnx voor je antwoord! hoop alleen dat het bij mij niet meer zo lang gaat duren! voel me er beetje van in de war.. nou ja.. we zullen zien!
hee Kimmetje, ik ben nu in maand 7 en volgens mij nog steeds aan het ontpillen.. (aug. 06 gestopt). maar het is voor iedereen anders! gewoon blijven oefenen!
Hoi Kimmetje, Ik ben in december gestopt met de pil. De eerste maand gelijk een cyclus van 29 dagen. Ik dacht, da's mooi, gelijk goed. Niet dus, de volgende maand 21 dagen. De maand erna 24 en nog een keer 24 dagen. Ik dacht, het is duidelijk: mijn cyclus duurt 24 dagen. Jammer, deze maand was mijn cyclus 26 dagen. Dat ontpillen gaat zo lekker door....Overigens voel ik mij wel beter zonder de pil!
Hoi hoi Ik ben in sep. 06 gestopt en nog steeds niet zwanger dus.. de ene vrouw is wel zo zwanger en de andere weer niet.. dus we blijven door gaan Suc6 kimmetje Liefs Sara
De eerste week (begin feb) had ik overal last van en daarna werd ik echt mega-ongesteld, dacht dat ik leeg liep en was doodmoe van het bloedverlies denk ik. Daarna eigenlijk niks meer aan de hand