Wat is “normaal”?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Romymama, 3 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ik maak momenteel een miskraam door na ruim 9 weken zwangerschap.
    Gisteren in de middag zette het door met ruim bloedverlies en grote stolsels.
    Dit ging heel de nacht door, kraamverbanden door en door en heb me zelfs om moeten kleden.
    Nu vraag ik me af.. is dit normaal of moet ik overleggen met de vk? Die gaat me sowieso vandaag bellen denk ik maar toch..

2. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Bij mij was het met 9w2d heel "normaal". Heb ook echt nog wel 11 dagen nagebloed, waarbij ik me ook meerdere keren moest verschonen omdat het was doorgelekt 's nachts (ondanks het kraamverband).

Ik zou het sowieso wel even aankaarten bij de verloskundige, voor de zekerheid. Dan weet ze er in ieder geval van.

Ik wil je heel veel sterkte wensen! Het is zo verdrietig, een miskraam..

3. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Dankjewel voor je reactie! Stelt me al wat meer gerust!
    Dankje! Ik vind het echt zwaar, zelfs lichamelijk.
    Geniet van je zwangerschap!!

4. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ja, het is ook zwaar. Lichamelijk vond ik het destijds ook verschrikkelijk. Ik heb het toen met cytotec opgewekt, had toen niet verwacht dat ik weeën zou krijgen. Ik hoop dat je jouw verdriet een plekje kunt geven over een tijd, het is allemaal heel heftig.

Hoop dat het gauw beter met je gaat en dat jouw kinderwens ook snel in vervulling mag gaan, als jullie er weer klaar voor zijn. Neem de tijd om het te verwerken, het is zo verdrietig!

5. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Dankjewel voor je lieve woorden! Dat doet goed!

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ja dit is helaas normaal.
    Je moet goed in se gaten houden dat je niet zoveel bloedverlies je hebt dat je echt sterretjes gaat zien of dat je koorts krijgt.
    Je kunt uit voorzorg floradix nemen om je heb weer snel op te krikken.

Sterkte

7. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

#7 Flamingo1990, 3 jan 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2019
    Sterkte met je verlies! Ik had een ook een miskraam met 9 weken, ik vond het lichamelijk en emotioneel erg zwaar. Ik heb erover geschreven op m’n blog (zie handtekening). Ik ben ook heel veel bloed verloren, het is normaal. Alleen als je duizelig wordt en flauw gaat vallen wordt het te veel.
    Dikke knuffel. Ik hoop dat je de miskraam een plekje kunt geven en je snel een wondertje mag verwachten.

8. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Klinkt wel normaal eigenlijk, zeker na 9 weken zwangerschap. Hier ook veel verloren. Maar je moet het wel in de gaten houden. Ik zou met je vk overleggen. Hier moest ik bellen als ik elk half uur een verband vol had en het maar door bleef gaan zonder te minderen of zonder t vruchtje te verliezen.

9. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Dankjewel voor jullie lieve reacties!

Zonnetje gefeliciteerd met je zwangerschap!

Flamingo mooie blog heb je geschreven.. Hoe gaat het nu met je?

Moi, jeetje jij hebt ook al veel op je bordje gehad zeg! Hopelijk mag het bij jou ook snel goed gaan.. Jij hebt morgen een afspraak zie ik? Succes!

Ik hoop nu vooral dat deze ellende snel voorbij is en mijn cyclus snel weer normaal is.
    Ik mag van geluk spreken dat ik elke keer snel zwanger ben geworden maar toch. Deze angst gaat nooit meer weg.

10. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Dankje! Lief dat je het vraagt. Momenteel zit ik in een emotioneel roller coaster einde cyclus: wel of niet zwanger, thats the question!? Het gaat op en af. Soms hoopvol, soms gedeprimeerd. We gaan het zien haha!

Bij mij heeft het toch 3 rondes geduurd voor m’n cyclus enigszins normaal was.. hopelijk gaat het bij jou een stuk sneller. Het zwanger worden zal nooit meer hetzelfde zijn.. inderdaad zal je altijd wat angst hebben. Ik wens je veel goed voor de toekomst! Het is niet niks wat je hebt meegemaakt. Liefs

11. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ooh wat spannend weer zeg!! Ik hoop natuurlijk op het beste voor je!
    Gelukkig is je cyclus in ieder geval weer op gang. Daar ben ik inderdaad ontzettend bang voor dat dat weer even gaat duren.. Maar helaas doe je er niks aan en kun je alleen maar afwachten.
    Ik krijg volgende week nog een echo om te kijken of ik schoon ben en hopelijk komt er dan denk weer een eisprong. Nu het eenmaal toch zo is heb je het het liefste zsm achter de rug.
    We gaan het zien! Lief van je! Wens jou ook het allerbeste!!

Deel Deze Pagina