Hallo, Aankomende vrijdag is mijn nod. Maandagmiddag had ik opeens roze afscheiding. Daarna kreeg ik een zeurend gevoel in mijn baarmoeder. Lichter dan normaal als ik mijn menstruatie heb. Omdat we gingen uiteten deed ik voor de zekerheid een tampon in. Daar zat aan het einde van de avond een beetje bloed op. Maar ook niet zoveel dan als ik normaal gesproken mijn menstruatie heb. Gisteren en vandaag ook een beetje bloedverlies. Ik voel normaal gesproken mijn menstruatie vantevoren altijd aan komen, door redelijk heftige krampen, nu dus helemaal niet... Mijn cyclus is normaal gesproken 32/33 dagen. Nu zat ik op dag 29... Het ene moment denk ik, ik ben gewoon eerder ongesteld geworden, het andere moment denk ik... Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn? Om gek van te worden. Iemand hier ervaring mee? Ik slik ascal cardio. Waardoor de bloeding waarschijnlijk heviger wordt dan normaal gesproken....
Zou kunnen inderdaad. Ik had een week na mn eisprong ook bloedverlies. Veel eerder dan m’n menstruatie eigenlijk zou moeten plaatsvinden. Maar het bloedverlies was veel minder. Te weinig voor tampon of iets dergelijks. Maar vooral bij afvegen. Of een paar druppels aan het eind van de dag. Het hield 5 dagen aan. Uiteindelijk is menstruatie niet doorgezet. 3 dagen voor NOD testte ik positief Volgens verloskundige kan het voorkomen. Niet altijd een verklaring voor. Misschien eens een testje wagen?
Zou kunnen maar hoeft natuurlijk niet. Als morgen je nod is, zou ik morgenochtend een testje doen. Dan weet je gewoon waar je aan toe bent!
Ik heb ook wat bruin bloedverlies gehad rond mijn nod. Had dit wel ook vaak vlak voor mijn menstruatie, dus ik dacht dat mijn menstruatie er gewoon aankwam. Was wel maar 1 dag, de dag nadien enkel nog wat bruinachtig slijm. Zou inderdaad ook testje doen morgenochtend. Succes!
Ohh sorry, ik had niet gezien dat ik reacties had gekregen Ja had een test gedaan, negatief. Na een dag werk ik ongesteld. Nu zijn we een maand verder.. Afgelopen zondag mn NOD, wel menstruatie krampen maar het zetten niet door. Vandaag een test gedaan, negatief. Snap er echt niks meer van. Iemand hier verstand van temperaturen? Dit is wat ik bij gehouden heb. 2 juni 36.9 3 juni 36.9 4 juni 36.8 5 juni 36.5 6 juni 36.7 7 juni 36.7 8 juni 36.6 9 juni 36.9 10 juni 36.9 11 juni 36.7 12 juni 36.9 13 juni 36.8 14 juni 36.9 15 juni 36.9 16 juni 37.1 17 juni 37.3 18 juni 37.1 19 juni 37.1 Ik maak hier zelf uiu op dat ik op 5 juni mijn eisprong gehad heb?
Nee waarschijnlijk op 15 juni pas. Temp je wel rectaal, elke ochtend op dezelfde tijd, ditect na het ontwaken en voor het opstaan en na evenveel slaap (dus zelfde tijd naar bed?)
Pfff dan zat ik dus helemaal fout... Ja qua temperaturen doe ik precies zoals het 'moet' Ben dan nu benieuwd wanneer ik ongesteld wordt.
Dankjewel! Het dringt nog niet hehelema dodo haha. Als mijn ovulatie op 15 juni was (zie vorige berichten) pas 7 dagen, lijkt me vrij kort. Dus denk dat ik iets fout heb gedaan met temperaturen...
Hij is nog redelijk licht maar wel duidelijk de test. Als ik naar mijn testen kijk komt deze ongeveer overeen met +- 10 tot 12 dpo. Maar dat wil niets zeggen natuurlijk iedere vrouw maakt op een ander tempo hcg aan. Maar denk idd dat je in ieder geval geen 7 dpo bent, heb geen ervaring met temperaturen. In iedergeval is die test positief dus hopen op een plakker en mooie oploop nu. Nogmaals gefeliciteerd!
JaJinderdaad, redelijk licht nog. Ik deed de test en dacht oke ik moet nog een andere test doen. Maar de winkels waren net dicht, bij de supermarkt en het tankstation hadden ze niks. Ik zal morgen maar eens een clear blue halen, voor een dubbel check
Positief is hij wel hoor, geen twijfel! Enkel komende dagen afwachten en als je door blijft testen zou hij dus ook donkerder moeten worden. Maar het is een roos streepje dus zeker geen voordruk of opdrooglijn, dat zit wel goed Ik heb elke dag blijven testen van 9 tem 16 dpo met de kV 2v5 en daarna nog de digitale clearblue tot er 3+ op kwam
Haha dat komt bekend voor. Ik bleef zelfs testen terwijl de test echt hartstikke negatief was, zooo veel zwangerschapstesten zijn er door heen gegaan in 3 maanden