Het was de wind, m'n kind

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Platliggertje, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hummmm das helemaal geen spannend verhaal.....
    Ik vond het spannend toen je schreef: buk voorover om mn broek te pakken.... en toen voelde ik hem aankomen, dus ik begin al te roepen oooo oooow!......... daarna ben ik afgehaakt want het was dus niet je vriend die er aan kwam voor 2e klusronde......

Volgende keer beter verhaal..........

Mannetje van Heidii

2. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Sorry MvH, soms denken jullie ook gewoon geheel de verkeerde kant op! :p
    Dit is een SCHETEN-BLUNDER topic... geen sex/klusverhalen topic :p

3. Niet meer actief

Is dat dan zoooooo verkeerd om die kant op te denken?

Gewoon lekker romantisch nog een keer je lief beminnen.....
    god je moest eens weten wat voor effect "mijn" lief haar poezelige :^o derriere op mij heeft...... Soms helpt zelfs alleen de gedachte eraan al om mij in de stemming te brengen. Helaas alleen mijn stemming dan!

Aanpassing: Nooit heerlijk liggen WINDEN tijdens het klussen? Ikke wel
    niet tegen H zeggen svp

MvH

4. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Pas maar op dat ze het niet leest :)

5. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    :)
    Eerlijk gezegd zat ik gisteren te denken om ene te laten vliegen, toen mijn vriend lag te luisteren! Maar heb het niet gedaan. Ik had wel lol in mezelf door het idee alleen al!

Ik geef gewoon altijd de hond de schuld want je hoort ze niet vaak bij mij, dus dat is lekker makkelijk!

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Erg leuk topic dit!
    Hebben jullie dan ook dat je je eigen scheetjes lekkerder vind ruiken dan de scheetjes van iemand anders? Ik zit nu ook steeds te stinken, ben gelukkig alleen hier hoor, vriendjelief ligt al op bed (moet er 5 uur af). Maar eh, ze ruiken wel heel erg die van mij op dit moment, maar ik vind ze niet stinken hoor! (Of ben ik de enige die dit heeft?) Ik mag graag mijn eigen poepies ruiken....

Groetjes Miep

7. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Dat is normaal hoor, dat je je eigen geurtjes lekker vind, of op z'n minst niet vies.
    Maar zodra je die van andere ruikt, dan ga je over je nek :) Dat heb ik als mijn vriend er weer ene heeft gelaten :oops:

8. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Hahaha.. jij vind jou poepies naar roosjes ruken dus :)
    Ik ook soms hoor... lol Maar die van anderen stinken ALTIJD ja!

Ik was vanavond net klaar met afdrogen (na het douchen) toen me er weer eentje zachtjes ontschoot... ik vond hem naar bloemkool ruiken... gatsie, ik lust niet eens bloemkool!

9. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Roosjes wil ik ook niet zeggen hoor.... Ze kunnen echt veneinig zijn :x
    Maar die van jou ruiken vandaag ook naar roosjes: naar bloemkoolROOSJES ;)

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) lol :) Ik lijk wel een kerel volgens mn man (met scheten laten alleen gelukkig hahahahaha) ;) . Vooral s morgens als ik net uit bed ben.. verschrikkelijk! Maar.. als ik er 1 moet laten, laat ik m ook hoor. Behalve in heel net gezelschap, ga ik ff ergens anders staan oid en laat ik m daar. Doe ik dat niet dan krijg ik een zere buik van hier tot tokio dus..

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wat een heerlijk topic is dit toch ook... :) geweldig... Ik pis af en toe echt in mijn broek van het lachen want het is allemaal zo herkenbaar :) nou ik wacht vol smart op de volgende lading met verhalen... :D

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Nou winnythepooh, hier komt ie dan:
    Vroeger was ik 's nachts wel eens zo aan het scheetjes laten geweest dat mijn hele slaapkamertje er naar rook. En dat was echt een vieze geur (die vond IK zelfs niet lekker ruiken, kun je nagaan....). In het begin toen ik samenwoonde met mijn vriend had ik dit soms nog wel eens. Dan kwam hij (na de nachtdienst) om 7 uur op bed en deed het raam open en de deur ook. Zooooo'n stank dan. Maar nu gelukkig nooit meer, ik kan ze nu (weet niet hoe ik dat doe) 's nachts in mijn slaap gewoon inhouden als ik dat wil.
    Moet wel bekennen dat als ik soms even wakker lig en druk voel, ik hem dan heeeel langzaam laat ontsnappen. Wel buiten de dekens en de andere kant op gericht (niet naar vriendjelief). Dat kan zo opluchten soms he!

Groetjes Miep

13. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Yep! Ook mijn sluitspieren heb ik niet meer helemaal onder controle...Errug vervelend! En boeren laten is ook een schandalige aangelegenheid geworden.. Maar als ik ze tegen houd dan krijg ik het zuur..

14. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Oh wat een geweldige verhalen ik lig helemaal dubbel van het lachen! :)
    Ik hoop er binnenkort over mee te kunnen praten.
    Heb wel last van mijn darmen en wat winderigheid ,maar durf nog nergens op te hopen :(

15. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Ik zit de hele tijd in mijn kantoor te ginnegappen om dit onderwerp... vreselijk gelachen, wat een herkenning!
    ik had de 1e 12 weken echt mega last van poepies maar gelukkig is dat nu over :) want dat was sorry niet normaal qua aantal :) per dag!

16. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Hey, iedereen heeft wel van die dingen hoor... of je nu zwanger bent of nog niet!
    Kom op vertel!

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ooooooh wat heb ik een spijt dat ik dit topic niet eerder heb gezien. Ik lig hier heeeelemaal in een scheur hahahahahha Vooral Realtjuhs verhalen vind ik geweldig!

Enne die bloemkoolgeur is wel herkenbaar hahahaha

18. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Pfff... gelukkig, ik dacht dat ik de enige was met deze gore lucht :)

19. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hahahahha nee hoor (bloemkool)roosjes lucht....prima spul hoor! ;)

Heb dat trouwens ook eens op mijn werk gehad. Ik dacht...aah nu is de kust veilig...ik kan hem laten ontglippen...Komt er dan iemand naar je toe om iets te vragen. Nou, je wil niet weten hoe snel ik ineens even iets uit de kast moest halen die iets verderop staat hahahahaha

20. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Had het vannacht ook...
    M'n kattin komt steeds onder m'n deken gekropen thv mijn onderrug, waar ze zich dan lekker op een bolletje legt.
    Ik lag wakker, de kleine gaf me daar toch een stamp in m'n darmen en voor ik er erg in had, was het al gebeurd.
    Heb m'n kat nog nooit zo snel vanonder de deken zien vluchten.
    Na een paar minuten kwam ze dan ff kijken met een heel vies gezicht en een klaagzang en uitleg van hier tot in Tokio :oops: :)

Deel Deze Pagina