Het was de wind, m'n kind

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Platliggertje, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Whahahahaha super dit topic :D Echt iets voor mij hahahaha

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Whoehieieieiie!
    Ik lig echt helemaal in een deuk!
    Ben zelf helemaal niet zwanger maar ik moet zo verschrikkelijk lachen om jullie verhalen!

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Whahaahahah Geweldig :D .... Die kat van ons ligt ook wel eens onder de dekens maar ik durf het niet omdat hij echt tegen mijn onder rug aan ligt als ik dan een poepie zou laten dan denk ik dat hij meteen flauw valt :) want ja ze stinken mij hemel zeg lijk wel of ik van binnen rot ofzo hahahahhaha :)

4. Niet meer actief

:D Owww zit net bij te lezen en schiet me er weer een te binnen :D

Zelfs ik ben toen door mijn eigen Odeur van het toilet afgevlucht omdat ik anders via twee kanten ging ontlasten...
    Was op Malta. 's avonds een of ander diner bestaande uit paar vissoorten en er zat eieren bij! Weet dat ik heerlijk heb gegeten en 's nachts enorm heb gezopen. Enkel bier...

Ohhhh 's ochtends op het toilet... echt! Toen kon ik er niet om lachen maar nu ik de herinnering door jullie topic weer krijg zit ik toch stiekem te gniffelen...
    (Vooral de gedachte dat mijn 'ex' toen ze half uurtje later ging echt over der nek ging hehehehehe)

Mannetje van Heidiii

(Het is net een forum voor defensiepersoneel hier! )

5. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hihi, ik hou ook niet meer op, mijn ventje moet er gelukkig erg om lachen...Ik zeg altijd dat het de hond was, maar helaas trapt ie daar niet in. Hij noemt me een wortelvretend-scheten-latend-poldermonster alleen dan in het Frans. (als ik vreetkick heb ga ik aan de wortles, ahum)

Het is echt niet te harden, de ene keer is het een bloemkoollucht en de andere keer alsof je een vuilnisbak in de woonkamer hebt omgekeerd. Hij gaat dan maar gewoon achter de computer zitten, de arme schat.....

6. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    De hond is een prachtig excuus als je een stille hebt gelaten, maar aangezien de hond hier weggaat als het bij mij zover is, kan ik het niet op hem steken.
    Die honden laten trouwens echte stinkers!
    Dan liever een mensenscheet :p

7. Niet meer actief

Mannetje hier geeft de schuld aan het aanrecht!

Achtergrondinformatie: we waren aan het verbouwen in de keuken, toen hij zo'n krakende scheur liet! Toen ik hem minachtend aankeek, zei hij bloedserieus dat dat het geluid van het werken van het hout van het aanrechtblad was.

Dus als er bij hem zo heeeeel af en toe (ehum) eentje ontsnapt, dan bezigen we spreuken als 'Goh, ik hoor het aanrecht van hieruit!' En of dat vanuit de woonkamer of in de stad is, maakt niet uit: het is altijd dat eeuwige aanrecht weer!

Ik wil de parkiet nog wel eens de schuld geven...

8. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha wat een topic zeg geweldig!

9. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Heidiii, hier wordt regelmatig de stoel, bank of bed de schuld gegeven..

10. Niet meer actief

Jah, hebben jullie daar ook al zo'n last van? Ook Ikea zeker, hè?

11. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ehm... nee toevallig niet.. meer Sanders en Heijlen :p

12. Niet meer actief

@Realtjuh: DIE BUIKFOTO! WHOEAAAHAHHAHAHAHAHAHAH! :) :) :)

(Had ik nog niet gezien, mannetje hier komt gelijk op gelach af. Hij meent het beter te kunnen... niet dat hij daar blij mee is.... Six-pack plaatsgemaakt voor beertender... Lang leve stoppen met roken. Ik heb nu officieel een mega-reet... :(

13. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Hahaha... ja dat was een geintje van ons... ik had op een ander forum een paar meiden gevraagd of ze konden raden hoeveel weken buik dit was...
    Ze moesten ook heeeeel hard lachen. :)
    Zij schatten ongeveer 20 weken.. lol

14. Niet meer actief

Ja, soms is het geweldig om bloedserieus mensen voor de gek te houden!

Net zoiets als de V&D-deur open te houden voor iemand die nog minstens 20 meter weg is. Wedden dat-ie gaat rennen? En 9 van de 10 keer zeggen ze ook nog 'dankjewel'!

15. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    hahaha dat van de deur ga ik eens proberen :)

Hier veel last van winderigheid. Ik kan ze geluidloos ter wereld brengen. Het geeft wel wat inspanwerk en energie, maar als je het met etapes doet dan krijg je controle erover. En stinken joh, gewoon hard weglopen van die plek.
    En als je thuis ben, ben je altijd toch benieuwd hoe het ruikt (of ben ik een beetje gek)

16. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Hahaha lach me helemaal rot hier :) :) :)

Ik had ontzettende last van poepies laten de dag na mijn bevalling. Je sluitspieren werken nog niet naar behoren en ik lag in het ziekenhuis op een vierpersoonskamer.
    Elke keer als ik me s'nachts omdraaide in bed kwam er toch een harde scheet mee :oops: echt niet normaal. Ik lag helemaal in een deuk onder de dekens, godzijdank was het donker dus mijn medekamergenoten wisten niet wie het was.
    Ik heb me ook maar zo min mogelijk omgedraait. :rolleyes:

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Lig alweer in een scheur hahahahaha
    Toptopic dit! :D :D

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hahahaha, het blijft leuk, deze topic.

Gelukkig komt er geen geur mee met de berichten, want ik ben alleen thuis en geef ze maar even alle ruimte. Zet ik straks wel weer even het raam open.

Gister op een beurs geweest, had ik net een zakelijk gesprek, voel ik er weer 1. En nee, tegenhouden lukte niet. Geen geluid, maar volgens mij stinken die nog veel meer. Hij was heel netjes en zei niets, maar hij moet geweten hebben dat ik het was. Schaamte! Zal een leuke samenwerking worden...

19. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Mijn vriendje was vannacht gaan werken dus ik kon het er lekker van nemen om gewoon windjes te laten heb express de ramen op een kiertje gezet zodat alles naar buiten kon ( dacht ik ;) ) komt mijn vriend vanmorgen thuis en die begint te kokhalzen :) hahaahhahah hij zei '' Chantal Leef je nog mij god het lijkt wel alsof ie aan rotten ben '' nou ik ben nog nooit zo melig wakker geworden.. :)

Trouwens dit topic is echt geweldig hoop dat ie nog wel ffies blijft bestaan hahahah :D

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Die rotte lucht herken ik. Ga de laatste tijd vaak iets eerder naar ben dan manlief. Soms gebeurt het dan meteen. Ik slaap vaak al als hij erbij komt en hij heeft nog nooit iets gezegd, maar eh......

Hij is toch wel heel begripvol, gelukkig

Deel Deze Pagina