Ik heb een miskraam g4ehad mij 13.5 week. Vruchtje is wel eerder op ge houden met groeien maar alles is wel lekker vast gaan zitten enzo. IK had een vrouwelijk dokter onzettend aardig hij zij al het te erg wordt gelijk bellen ook al is het snachts want je kan erg veel pijn krijgen. Dinsdag nacht werd ik wakker met krampen rond 1 uur. Nou krampen het waren echte weeen. Precies zoals bij mijn zoontje. IK begon heel erg vloeiend. Dus wij naar het ziekenhuis ik had echt verschikkelijk pijn. Maar kon nu niet geholpen worden WANT HET WAS VOLGENS DE MANNELIJKE DOKTER NIET ERG GENOEG!! Terwijl ik de 'weeen'gewoon niet meer kon opvangen. Dus wij weer naar huis... Thuis aangekomen kwamen er zooo veel stolsels naar buiten echt gewoon eng. HEt bloed stroomde langs mijn benen(sorry voor de details) En de 'weeen'werden steeds erger. Dus wij weer gebeld. Nee we konden nog niet geholpen worden. Dit was snachts om 6 uur. Ik was bijna flauwgevallen. toen ben ik op bed gaan liggen en heb een uurtje gelukkig kunnen slapen. Om tien uur zijn we terug gegaan, en had ik weer een vrouwelijke dokter en die zei we gaan je vandaag nog helpen want ALLES zit er nog in. Al die krampen en dat bloed voor niets geweest!!! Dus ben ik geholpen. Op de OK staan twee dokter te over leggen: Ze heeft toch een afspraak voor maandag? (die stond er alvast) waarom komt ze nu dan? Ik kon wel janken, en ja dat gebeurde ook voor dat ik onder narcose ging. Gelukkig had ik een lieve vrouw die mij rustig maakte. De gynacoloog had gezegt dat ik een nacht moest blijven, dus ik ging daar vanuit. Komt er een verpleegster je mag dadelijk als alles goed is naar huis. Kom er weer een dokter je moet blijven. Komt de hoofd verpleegster je mag naar huis ( nou ja mag ze had me het liefste er uit gegooid0 Dus ik vroeg om duidelijkheid. Ik kreeg ene antwoord: ALS JIJ ZO GRAAG NAAR HUIS WILT DAN MOET JE GAAN!!! Denk maar niet dat ik dan nog een nacht blijf. HEb nog vriendelijk gevraagt of ze mijn infus er uit wilde halen. En toen heeft mijn vriend een rolstoel gehaald. en zijn we weg gegaan. Wilden ze nog een hand geven. Nou die kregen ze niet. Wat was (ben) ik boos. BAh het wordt is tijd dat veel dokter en zusters bijscholing krijgen. Hoe ga ik met mijn patienten om? Het gekke was de mensen die zooo lief voor me waren waren allemaal belgen. Ik heb net dertien uur slaap achter de rug. Voel me wel fijn. Maar ik vind dat ze mij die nacht gelijk hadden moeten helpen, maar het was te druk. Sorry voor het lange verhallen maar ik moest het ff van mij afschrijven. Liefs malou
Jeetje, kun je zien hoe ze met mensen om gaan hé! Net als of je geen gevoel hebt ofzo! Waar was dat dan want je hoort het ook wel veel vaker en vaak kun je in het ziekenhuis ook een brief schrijven met evt. klachten! In ieder geval sterkte en ik hoop dat je je iets beter voelt!!
jeetje zeg, alsof het niet vervelend genoeg is om je kindje te verliezen! wat naar dat ze zo met je om zijn gegaan! hoop dat het nu wel wat beter met je gaat, sterkte in ieder geval.
Jeetje zeg wat erg !! EN heb al zo'n nare verhalen gehoord ! Ben zo blij om onze belgische zorg, je wordt gelijk opgevangen, ga nt zeggen dat het perfect draait altijd... maar je kan er toch direct terecht als het nodig is ! Veel sterkte meid en een dikke knuffel ! xxx
Jeetje wat een gebeuren zeg! Je hebt het wel erg zwaar te verduren gehad, neem de tijd om hiervan te herstellen en om je verdriet te verwerken je hebt het nodig. Denk niet dat je dit snel achter je moet laten, neem er echt de tijd voor! Je hebt ook de meest lompe verpleegkundigen aan je bed gehad die je kon treffen zeg, wat een horken! :x Veel sterkte meid!! Dikke knuffel van mij!
Och wat erg zeg. Als je hoofd er naar staat zou ik een klacht indienen. Pff, dit kan toch niet? Mijn gynaecoloog vond ik ook echt een darm, die zei dat ik maar een weekje door moest lopen want het was geen spoedgeval en ik moest maar denken dat het afgestorven weefsel was, geen kindje! Maar de rest van de mensen in het ziekenhuis waren heel lief. Dus ik hield er nog wel een goed gevoel aan over. Jouw verhaal slaat echt alles! Kun je het hierdoor nog wel een plaatsje geven allemaal? Het belangrijkste is dat je tijd en ruimte hebt om je verdriet een plekje te geven. Door zo met je om te gaan hebben ze je die ruimte een beetje ontnomen. En nu, door deze nare ervaring heb je weer iets extra's ook om te verwerken. Neem er de tijd voor meis, dat is echt belangrijk! Sterkte
Elke keer als ik er aan denk krijg ik een rilling. Gelukkig is mijn vriend thuis en ik praat er continu over. Morgen gaan we lekker een weekje naar zeeland. Ik zit wel gewoon in de ziektewet maar heb het overlegt op mijn werk en het is goed. Ik ben zoo blij dat ik geen pijn meer heb, maar ben echt verdrietig. Dankjullie wel voor de lieve reacties. heb ik echt veel aan. liefs
Heel veel plezier dan tijdens je vakantie, meid... Je zult zien dat je je aan het einde van de week een stuk beter voelt dan nu, en dat is precies de bedoeling Laat je daarna even weten hoe het met je is?? Mummy
Jeetje meis, wat een verhaal. Ik wil je veel sterkte wensen. En probeer lekker van je vakantie te genieten.
verschrikkelijk zeg dat jullie dit moesten meemaken.. met hoeveel weken was jullie vruchtje gestopt met groeien ..? en idd. dokters kunnen cru overkomen ..heel veel sterkte meid knuf asjuh
Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent en dat je snel een gezonde zwangerschap krijgt zonder al die toeters en bellen. Ik werk zelf ook in de zorgsector, maar op de manier zoals ze jou hebben behandeld, daar ben ik sprakeloos van. Als ik zoiets zou meemaken, ging ik hier verder mee. Ik wens je veel beterschap! Liefs Max
Oh meid wat verschikkelijk! Schandalig zoals ze je behandelen!!! Ik hoop dat je snel weer beter wordt, heb je heel veel bloed verloren (zo klonk het iig wel)? Heel veel sterkte om dit te verwerken!!!
jeetje wat een verhaal weer zeg. wat een botte lui lopen er rond dan zeg. lijkt wel of niemand daar gevoel heeft gehad. nou probeer te genieten in zeeland en heel veel sterkte..... knuffel kareltje
Wat een onvriendelijke mensen! Niet te begrijpen hoe je daar behandelt bent. Nog heel veel sterkte toegewenst!
Hi, vreselijk verhaal weer, of je al niet genoeg meemaakt (kan helaas over meespreken wat een vreselijke pijn is dat he ). Gelukkig dit keer beter getroffen in het ziekenhuis, kon gelijk blijven en kreeg pijnstillers ....maar zo zie je maar hebben toevallig van die artsen die voor het geld werken dienst, want zo ga ik dat dan zien, komt ff de planning niet uit... gggrrrrr kan me daar zo kwaad over maken dat ze mensen zo behandelen die zo veel pijn hebben en kwetsbaar zijn op dat moment heel veel sterkte meis, lekker uitwaaien aan de zee liefs
Malou, wat vreselijk wat jij hebt meegemaakt. Alsof het niks voorstelt, de MK en zo. dan horen ze jou niet zo te behandelen. Ik hoop dat julie weekje weg je goed doet. Denk alleen maar aan jullie zelf en neem de tijd. Geniet van de vakantie en veel sterkte met het verdere verwerk. Liefs Hope