Hallo allemaal, Ook ik ben nieuw op deze site.. In eerste instantie kwam ik op deze site om wat meer te lezen over de zwangerschap symptomen e.d. Zover ik weet ben ik nog niet zwanger, maar mijn vriend en ik willen dit wel heel erg graag. We zijn nog niet zo heel lang aan het proberen zwanger te raken. Maar daarom is een site als deze wel super handig Ik hoop jullie snel heel goed nieuws te kunnen vertellen. Tot die tijd vind ik het heel handig op deze site allerlei dingen te lezen over zwanger zijn en zwanger worden. De ervaring van anderen leert je erg veel.. Groetjes
Dank jullie wel allemaal Ik heb al aardig wat informatie op deze site kunnen vinden, dus nu al super handig! Heb sinds een aantal dagen een apart soort van kramp in mn onderbuik die ik niet goed thuis kan brengen.. Het doet niet echt pijn ofzo, maar gewoon apart.. Het is niet de kramp die ik heb wanneer ik ongesteld moet worden en ook niet de soort kramp die je in je darmen kunt hebben zeg maar.. Nu las ik iets over nesteling kramp en als ik mn cyclus nakijk zou dat heel goed kunnen kloppen dat daar die krampjes vandaan komen.. Heel apart dus voor mij.. Heb dit nl ook nooit eerder gehad.. Het lastige is dat mijn cyclus heel moeilijk te bepalen is voor mezelf.. Ik ben in februari al gestopt met de pil, maar sindsdien heel onregelmatig ongesteld. Er zit nooit hetzelfde aantal dagen tussen en ook zelfs niet ongeveer.. Ook al naar de huisarts geweest, maar die zegt gewoon zolang je nog niet meer dan een jaar bezig bent doen we er niets aan.. Je kunt ook gewoon op deze manier zwanger worden.. *zucht* maakt het er iig niet makkelijker op.. Maar hoe dan ook.. We houden elkaar op de hoogte.. 8)