Hoi hoi, ik had vorige week de vraag gesteld over buikspierpijn en steken in mijn rechterzij. Achteraf gezien waren die steken al van een beginnende blindedarmontsteking. Afgelopen weekend werd mijn buikpijn zo heftig dat ik alleen maar kon overgeven van de pijn. Toen ik maandagochtend niet meer kon opstaan van de pijn, hebben we toch maar de spoedarts erbij gehaald en die heeft me meteen doorverwezen naar de EHBO. 2 uur later lag ik opd e operatietafel en met een blindedarmontsteking. Ze hadden alles goed uitgelegd en verteld dat het risico van de operatie voor de kleine minimaal was, maar geen nul. dus dat was schrikken. Maar de Anesthesist zou de baby goed in de gaten houden, want die was net als ik onder narcose. Tevens had ik al last van uitdrogingsverschijnselen. Alles is helemaal goed gegaan en we mochten de dag erna naar de Gyn. voor een echo. Hij/ zij spartelde vrolijk rond en is nu 13, 5 cm. Dus ben weer helemaal opgelucht! En vandaag weer lekker thuis. Mijn buik staat nu wel helemaal bol, maar dat komt volgens mij van het operatiegas wat ze gebruiken om ruimte te maken in je buik. ik ben alleen vergeten te vragen in het ziekenhuis of ik hierdoor nu een medische indicatie heb voor de bevalling? groetjes Denise
Hoi denise JEETJE wat heftig! Ben blij dat het nu weer goed met je gaat. Nee deze operatie is geen reden voor een medische indicatie. Dus je mag lekker thuis! Groetjes imke