Grappig trouwens dat er zoveel (commerciële) pop liedjes voorbij komen. En dat je van de meeste niks meer hoort, wat voor leven zullen die artiesten nu leiden. Afgegleden of braaf huismoedertje/vadertje??? Toch een feest van herkenning al die liedjes!
Van de BSB weet ik dat ze nog wel eens optreden nu met NKOTB erbij en veel hebben wel een gezin nu. Spice girls doen ook allemaal nog wel dingen geloof ik, waarvan Victoria toch wel het meest succesvol is denk ik? En veel produceren en schrijven nu ook voor anderen he (volgens mij die Ray van 2unlimited ook. Hij heeft toch ook die tune bedacht voor de NHL) En er zullen er ook heeeel veel in de vergetenheid geraakt zijn hahaha. Maar las laatst dat Peter Andre weer in de studio zat (ben benieuwd of daar nog wat boeiends uit komt) Voor mezelf heb ik niet 1 favoriet nummer uit de jaren '90. Ik was onwijze fan van de BSB. Maar later, eind jaren '90 begon mijn liefde voor R&B en Hiphop/rap dus daarvan heb ik ook veel leuke nummers en herinneringen.
Ik was gabber dus alles van Neophyte,3 steps ahead etc. Die man van 3 steps ahead had kanker en is op een werkelijk afschuwelijke manier gestorven Ook natuurlijk Scooter met hyper hyper,haha ik moest altijd lachen om dat gare Duitse accent.
Ik ben in 88 geboren maar heb heel veel fav 80's/90's liedjes. Tracy Chapman - Fast car Tracy Chapman - Fast Car - YouTube Die pakt me echt bij me hart. Mijn vent draaide die in de auto een keer toen we elkaar net een paar maandjes konden. Ik weet niet waarom maar het raakt me zooooo!
Mijn ultieme liedje uit de 80's is toch wel: blue monday van New order Uit de 90's vond ik ook wel veel leuk, niet echt een favoriet De meeste dance enzo vond ik wel leuk. -Killer van Adamski Oh ja en Stay van schakespears sister vond ik ook errug mooi
Jaren 80: kinderen voor kinderen. We hadden er een paar elpee's van thuis. Vooral ochtendhumeur vond ik geweldig of onbewoond eiland. Jaren 90: groot fan van de BSB.
Hier ook een gabberinnetje van vroegah, maar tegelijkertijd ook alto. Neophyte, Darkraver, 3 steps ahead (r.i.p. peter paul), Buzz Fuzz.... En nog veul anderen echt iconen uit die gabbertijd...De xtc was toen ook beter dan na de eeuwwisseling hihi.. Zal die tijd nooit vergeten. Ook de R&B was toen leuk.. Fugees, Allure, 3t, Toni Braxton enz....
Jaren '80: Madonna, Cindy Lauper, The Smiths, Tears for fears, Wham Jaren '90: Matchbox twenty, Live, Radiohead, The Wallflowers
Witch Doctor - Ooh Eeh Ooh Ah Aah Ting Tang Walla Walla Bing - YouTube helemaal losgegaan op groep 8 feest!
In de stamtent ( de Azijnfabriek ) waar ik vroeger altijd kwam draaiden regelmatig " Too many puppies " van Primus. Primus - Too Many Puppies - YouTube Hihihi , de keren dat ik daar knetterstoned op dit nummer uit mijn dak heb staan gaan ..wat een tijd ,wat een tijd. Hieronder nog wat nummers die ik nog steeds erg goed vond/vind. Guns N Roses You could be mine music video - YouTube Soundgarden - Black Hole Sun - YouTube Nine Inch Nails- Dead Souls The Crow Soundtrack - YouTube The Cure - Burn 1994 HQ (The Crow) - YouTube Hole - Gold Dust Woman - YouTube Metallica - Enter Sandman - YouTube