Mja ik vind die complete conimex pakken niet zo heel erg bijzonder. Niet vies... Maar ook niet heel verrassend. Koop weleens losse zakjes saus en boemboes van conimex. Bijv de sajoer boontjes zijn altijd heel erg in trek bij ons thuis.
Ik maak altijd op maandagavond een weeklijst en ga dan op dinsdagochtend nadat ik zoonlief naar school heb gebracht boodschappen doen. Dit heb ik deze week verzonnen: vandaag: doperwten/wortels, gekookte aardappels en karbonade dinsdag: andijvie stampot met spekjes woensdag: spagettini met gehakt, prei (klein beetje vanwege manlief) en champignons en verse saus donderdag: sperziebonen met aardappels en tartaartjes vrijdag: Knorr Kip Siam + ingrediënten zaterdag: afbak pistolets gezond zondag: ovenfrites met sla
Nou vandaag is het weer zover. Gister was de salade echt heerlijk geworden, had hem op smaak gebracht met zout en kerrie massala. Hebben ervan genoten.. Zelfs de jongste die een hekel heeft aan verschilende structuren in zijn mond, met name kauwbare groente, dus was weer een succes! Denk vanavond aan chilli con carne met rijst, wat kipfilet erin verwerkt, paprika, ui, knoflook, tomaat, bruine bonen, lekker hoor..
Heerlijk Islah! Ik heb soms dat ik echt tevreden kan zijn over wat ik gemaakt heb! Maar soms weet ik het gwn ff niet, en maak ik maar iets 'gezonds' maar is dan anders als dat ik het van te voren al wist en echt me best er voor deed haha..
ik kook aardappels, dan stamp ik ze met wat boter, melk, zout en peper, en dan gooi ik de rauwe fijngesneden andijvie erdoorheen, even roeren en klaar.
Kabsa? Maar kan je wat meer vertellen over je salade? Wat voor groenten doe je er in? Heb geen zin om te koken vandaag!
Je kunt het ook koken... Maar dat vind ik niet zo lekker. Hier dus altijd rauwe andijvie stampen met aardappels. En net waar ik zin in heb... Vers worstje, gehaktballetje erbij En evt klein beetje geraspte kaas door de stamppot. Doe ik eigenlijk altijd als ik het in huis heb.. E als ik het niet heb.. Dan is het ook niet heel erg maar ik vind het wel lekker
Shoarma? Wij eten vanavond een receptje van mijn schoonmoeder: Vegetarische macaroni: - volkoren macaroni koken - gesneden spinazie (diepvries) verwarmen - roerei maken van 4 a 5 eieren - bovenstaande bij elkaar gooien - geraspte kaas hierdoor heen mengen - klein beetje nootmuskaat erdoorheen - vreten! Smaakt ons altijd prima.
Goed idee Dat ga ik vanavond eens proberen denk ik. Eieren met spinazie en kaas Macaroni doe ik dan niet. Maar dat zal net zo lekker worden...vast...
De andijvie was trouwens erg lekker gister. Miste wel een beetje de pit zeg maar dus heb er een beetje mosterd overheen gedaan. Man krijgt vanavond wat over is met een stuk worst. Had nog een beetje gehakt liggen daar heb ik kleine balletjes van gemaakt. Straks met champignons, paprika, UI en een klein beetje spitskool roerbakken, soja saus erbij en klaar. Dat eten dochter en ik samen. Restjes dag haha.
wie weet er nog wat lekkere wrap recepten? voor zowel lunch als diner? Ben aan het afvallen, dus graag beetje gezond
Ik heb hier een recept voor shoarma met pasta en champignons.. ook erg lekker!! Hier staan inmiddels de kippenpoten in de oven (braadstomen, mjam!) en ben ik aardappelschijfjes aan het voorkoken. Eerste keer dat ik die zelf maak.. ben benieuwd. Tips voor kruiden?
Wij eten vandaag pasta, pasta is gevuld met tomaat en mozzarella. Hieroverheen een lekker sausje jammie
lekkere wrap insmeren met kruidenboter of philadelpia in jou geval me afvallen en dan zalm plakken erop. beetje rucola erop (laat ik er altijd af hoor maar sommige vinden dat wel heel lekker) en dan oprollen en in stukjes snijden ooo jammie
Als ik niet vanaf me mobiel schrijf zal ik wat lekkere neerzetten dat zal waarschijnlijk morgen ochtend zijn