Vr cordon bleu, ratatouille en pom duchess Za broodjes Zo pizza Ma lasagne Di ovenpasta Wo krieltjes/sperziebonen/gehaktbal Do pita kipshoarma en sla Vr ? Dochter kookt
In willekeurige volgorde: Chilli sin carne uit vriezer = op Broodje shoarma, evt patat en salade Couscous van de fakir Kipburgers, gekruide aardappelen en salade = op Aardappel, vissticks en spinazie Koningsdag soep met Turksbrood
Tuurlijk! Zie foto’s voor de citroenmousse en de biscotti. Bij de biscotti vervang ik de amandelen gewoon voor pistachnootjes. En de frambozensaus maak ik door een doosje diepvries frambozen op een laag vuur met wat suiker (naar smaak) te verwarmen tot alles zacht is en de suiker gesmolten is. En dan pureren en door een zeef halen. Maar als je het zo laat is het meer een compote en is het ook lekker. En dan laten afkoelen en op de mousse serveren.
Donderdag: BBQ Gister: Mexicaanse gehaktbrood, Vandaag: asperges, gekookte aardappels en zalm, Morgen: bloemkool, aardappels anders en kip cordonbleu, Maandag: denk iets bestellen, Dinsdag: Indische rijst tafel (zelf gemaakte gerechten) Woensdag: soep met brood ( maar dit kunnen we maandag ook eten) of doperwtjes met gebakken aardappeltjes met vis
Thanks!! Heerlijk! Straks alle ingrediënten eens in huis halen en morgen eens proberen te maken.. Ik heb er nu al zin in!
Wat leuk! Dan eten we morgen hetzelfde toetje De mousse en biscotti maak ik ook voor het eerst dus ik ben ook benieuwd. De frambozensaus maak ik wel vaker, want die is super simpel en kan bij van alles gegeten worden (Bij panna cotta of chocolademousse bv, yum )
-Zalm, rosti, brocolli -Chili con carne -Shoarma -Nasi goreng -Wraps -Zweedse gehaktballetjes -Pannenkoeken
- fusili met gehakt/groenten/tomaten - zelfgemaakte noodle soep met biefstuk en paddenstoelen - groentesoep met pizza - gnocchi met paddenstoelen en spekjes - spaghetti met kipgehaktballen en aubergines - stamppot van zoete aardappel met bloemkool en worst - patat, kip, appelmoes - aardappels, rode bieten met ui en zalm
Vandaag- pastasalade Morgen- wat bestellen Maandag- risotto met spinazie en champignon Dinsdag- wortels met gekookte aardappels Woensdag - spinazie a la crème met gekookte aardappels Donderdag- Mexicaanse wraps Vrijdag- lasagnesoep uit de slowcooker Zaterdag- pannekoeken Zondag- soep met een broodje Maandag- stoofpeertjes Dinsdag- chicken 2 night En dan maar weer eens boodschappen doen
Ik heb ingredienten gekocht voor; Moussaka Spaghetti Gebakken aardappels en sperziebonen Brocolli schotel Snijbonenstampot Stampot andijvie Rijst met spitskool.
Zo, gourmetten buiten of binnen Ma, zelfgemaakte tomatensoep met salade, Pizzabroodjes en alles wat over is die, sperziebonen met gekookte aardappelen, appelmoes en iets van vlees. Wo, stoofvlees met rode kool + appeltjes Do, nasi VR, of restjes of gebakken aardappelen met wortels Za, iets uit de vriezer, waarschijnlijk bloemkool met aardappelen. Bloemkool ingevroren omdat ik vorige week iets teveel verse groente had. Zo, lekker makkelijk spinazie a la crème met aardappelballetjes en vlees. Ma, zelfgemaakte kippensoep met broodjes en fruitsalade.
Ik deel het niet op dag in, maar komende week: - mexicaans afhalen - bakplaat (traybake met zalm, kabeljauw, sperzieboontjes en zoete aardappel - hele kip uit de slowcooker, bietensalade met veldsla en gepofte aardappel uit de oven met zelfgemaakte knoflooksaus - spareribs met aardappelschijfjes, tomatensalade met mozarella en basilicum en 3 kleurensalade voor de kinderen - hutspot met gehaktballen uit de slowcooker - verse tomatensoep met kruidenstokbrood
ons weekmenu in willekeurige volgorde.. - macaroni (dit eten we vandaag) - aardappels, andijvie en een bal gehakt - aardappels, witlof ham/kaas uit de oven - chili - gebakken aardappeltjes, sla en een tartaartje - kip madras - zelf gemaakte nasi met iets uit de slowcooker (weet alleen nog niet wat)
Wo: pasta met spinazie, tomaat en spekjes Do: afhalen bij sterrenrestaurant Vr: Mexicaanse bonensoep Za: pofaardappel, groente en vlees Zo en ma: 7layer bean dip met nachochips Di: couscoussalade
Ma: snijbonen, aardappelen uit de oven en kipschnitzel. Di: Broccoliquiche Woe: lasagne Do: witlof aangemaakt met ham en kaas, rösti uit de oven Vrij: ik denk Mac. Een vd kinderen is jarig en mag kiezen
Ma: gebakken aardappelen, broccoli en kipburgers DI: Boboti Woe: Macaroni Donderdag: restjes boboti/macaroni Vrij: chinees bestellen Zat: restjes chinees Zo: Waarschijnlijk pizza of iets bestellen/afhalen We krijgen vrijdag de sleutel van ons huis en verhuizen zaterdag/zondag
Deze week: Bami, gebakken ei, kroepoek Aard. Met knoflook en rozemarijn uit de oven, kibbeling, groene salade Javaanse kip, rijst, sperziebonen Salade krokante kipschnitzel Chili con carne, komkommersalade, stokbrood Pasta, spinazie, gamba’s