Maisburgers, komkommer/tomatensalade en honing beenham Zelfgemaakte Zuid-Franse uienpizza en tonijnpizza Varkenshaas met kastanjechampignonnensaus, haricots verts en pommes duchesse Eiercurry met broccoli en notenrijst Spinazie-kaastaart Toscaanse tagliatelle Flensjes met gekaramelliseerde rode ui en geitenkaas
Vanaf dinsdag Tortelini, saus uit de vriezer Broccoli quiche Traybake met kip en zwarte bonen Quesedilla Tomatengroente soep met hartige muffins Huevos rancheros Aardappels, groente, vlees
Weekmenu: Zaterdag: Hartige taart met paksoi en witlof Zondag: Zelfgemaakte pizza Maandag: Hamburgers, sperziebonen, gebakken aardappels Dinsdag: Plaattaart met rode biet en mozzarella Woensdag: Stamppot rauwe andijvie Donderdag: Lasagne Vrijdag: Patat halen
Menu deze week in willekeurige volgorde: - lasagne - nasi met komkommer, saté en kousenband - hashbrown en kreukelfriet voor de kids met buffalo kippenpoten en een salade - pasta kip pesto - boontjes, opbakaardappelen met spekjes en ui en runder worstjes - broodje shoarma - zelfgemaakte soep met brood (nog geen idee welke soep) - spaghetti met kleine gehaktballetjes en een salade
- Rijst, kip kerrie en sperziebonen - BBQ bij vrienden - Pita broodje kip en een groene salade - Aard. met knoflook en rozemarijn uit de oven, schnitzel en wortels - Lasagne met spinazie en ricotta
Vanaf morgen in willekeurige volgorde. - Lasagne met een salade. - Pita broodjes met zelf gemaakte shoarma, koolsalade, aardappel kroketjes en zelf gemaakte tzatziki - bestellen - pasta met worstjes - rode linzensoep, kefta, salade, brood - gebakken aardappels, broccoli, vega burger - zoetzure kip met rijst
Deze week in willekeurige volgorde: - Volkoren macaroni met spekreepjes, rode ui en paprika - Tortellini met kipworstjes en snijbonen - Stoofvlees uit de slowcooker, rijst, haricots verts - Jambalaya uit de slowcooker - ravioli, kabeljauw uit de oven en tuinerwtjes - pizza (gewoon ordinair uit de diepvries )
Ons menu voor komende week: Za: Kip shoarma, bieslook-knoflooksaus, pitabroodjes en Griekse salade Zo: Nasi goreng, kipsaté, pindasaus, kroepoek, komkommer Weekendtoetje: Zachte aardbeien semifreddo met witte chocolade Ma: Tomaten met sumak-uien en pijnboompitten, groene pannenkoekjes, zoete aardappelpuree met limoensalsa en gebraden kipfilet Di: Spaghetti bolognese Wo: Ajam smoor, sajoer boontjes, kokos-limoen rijst, kroepoek, komkommer Do: Bretonse gehaktballen, spruitjes met appel, spek en mosterd, berichonne aardappeltjes Vr: Rotdogs (oftewel Rotterdamse hotdogs) met coleslaw en lente ui soep
Surinaamse bruine bonen met rijst (uit het vriezerkoken topic ) Spinaziestamppot met cervelaat Braadworst met uien-stroopjus Rodekoolschotel met appel en rookworst Studentenpasta Mexicaanse quessadillas Kliekjesdag
- Surinaams (tgtg van gisteren) - hutspot met gehaktbal - hachee - mie met sperziebonen en garnalen - pompoenstoof met rijst - kippensoep met lekkere hapjes
Gisteren was ik op dreef: zelf Minestronesoep, aardappelsalade en barbecuesaus gemaakt. Daarbij broodjes hamburger. Rest van de week: Wraps met kipfajita Macaroni op 2 manieren: portie normaal en portie met kaassaus Schnitzels, opgebakken aardappels met spekjes en uien Gekookte aardappels met witlof (die ik vergeten ben bij de boodschappen bedenk ik me nu) uit de oven en gehaktballen Patat met snacks Boerenkool Tussendoor nog een keer zelfgemaakte aardappelsoep
Ons weekmenu van maandag t/m zondag: (Volgorde klopt wel aardig denk ik zo) * vandaag: aardappels, witlof met een groentesausje en een schnitzel * dinsdag: bami met sate en kroepoek * woensdag: aardappels, bloemkool en een vers worstje (man/dochter) Risotto (ik) * donderdag: eten man en dochter bij opa en oma, dan eet ik op mijn werk * vrijdag: broodje kroket/frikandel * zaterdag: thuisbezorgd * zondag: paella a la Miljuschka
Weekmenu vanaf morgen: - pizzarette - verse groentensoep met zelfgemaakte saucijzenbroodjes - pulled chicken nachoschotel en een salade - bloemkool, aardappelen, speklapjes en komkommersalade - opgebakken aardappelen met zalmmoot en tuinerwtjes - pita's met kip, schaaltjes rauwkost en bieslook knoflooksaus - spaghetti met gehaktsaus en veel groenten uit de slowcooker
Za: Sous vide zalm, koolrabi in dillesaus, komkommersalade en geroosterde aardappeltjes Zo: Frietjes, zelfgemaakte viandel en joppiesaus, salade Weekendtoetje: Cheesecake met vijgen en sinaasappel Ma: Kokos curry met kipgehaktballetjes (crockpot), rijst en mango-komkommer salade Di: Hasselback-bietjes met kaffir lime boter en salsa, wortelpuree met kerrie, bruine boter en ingelegde chilipepers, gebakken kabeljauw Wo: Maïsstamppot met rundervinken en zoete chili jus Do: Steamed buns met honing-ketjap pulled chicken, Thaise zoete aardappel soep Vr: Pasta in romige mosterdsaus met gerookte kip en zelfgedroogde tomaatjes
Stoofperen, gekookte aardappelen en kipboomstammetje Bami met kipsaté en kroepoek Champignonsoep met kruidenstokbrood Maaltijdpakket trattoria kipfilet Toscana Gebakken aardappelen, Aziatische sperziebonen en gehaktballen Spaghetti met broccolipesto Witlof met ham, kaas en mosterdpuree
Ma kipkerry rijst Di krieltjes/ broccoli/ karbonade Wo macaroni/ gerookte kip/ tomaten/ gerapste kaas (recept sonja bakker) Do schnitzel met champignonssaus, krieltjes (hasselback?)/ gegrilde bloemkool Vr nasi met kipsaté komkommer Ik vind het nog steeds lastig.. blij met dit topic
Er is wat geschoven her en der. Komende week eten we: Boerenkool Schnitzels, opgebakken aardappels met spekjes en uien, broccoli Restant boerenkool aangevuld met andijviestamppot Pasta Zelfgemaakte kipgehaktschnitzels met krieltjes en wortels Frietjes met gehaktbrood en bloemkool Aardappelsoep met pannenkoeken
Weekmenu: Zaterdag: Lasagne Zondag: Zelfgemaakte pizza Maandag: Broccoli, aardappels, jungleburger, Man procureurlapje Dinsdag: Plaattaart rode biet en mozzarella Woensdag: Big Mac wraps Donderdag: Taco’s Vrijdag: Patat halen
Ons weekmenu van maandag t/m zondag: (Volgorde kan nog wijzigen) Maandag: aardappels, andijvie, balletje gehakt Dinsdag: witlofovenschotel Woensdag: zuurkool Donderdag: eten man en dochter bij opa & oma en ik eet op mijn werk Vrijdag: spaghetti Zaterdag: patatjes met kipkluifjes Zondag: noodle salade
Vandaag tm donderdag in willekeurige volgorde. - bruine bonensoep met halal rookworst en stokbrood. - aardappel schijfjes, wokgroentes en kefta/hamburgers (op verzoek van mijn dochter) - wraps, bulgursalade. - pasta met spinazie en zalm.