Tuurlijk! Ik ga deze gebruiken: https://deliciousmagazine.nl/site/2016/01/25/boeuf-bourguignon-van-julia-child/18184/
Ons weekmenu van volgende week.. (maandag t/m zondag, in willekeurige volgorde) - krieltjes, sla, tartaar - lasagne - witlofschotel - hachee - man en dochter bij opa en oma/ik op mijn werk - wok of nasi (twijfel nog) - paella (Miljuschka)
Ons menu voor komende week: Za: sticky kruidige cola kip met kentang belado en geroosterde bloemkool Zo: Een 4-kazen quiche met een rucolasalade met gesuikerde bacon, knoflook croutons, oude kaas en geroosterde cherrytomaatjes Dessert: stroopwafelparfait met gezouten appelkaramel en mini tarte tatins Ma: zelfgemaakte pizza's Di: fried chicken, doperwtjes met sjalot, spek, mosterd en dragon, frietjes Wo: telor ketjap, nasi kuning, roergebakken witte kool in ketjap-chili saus Do: zwarte peper kip met udon noodles, komkommer Vr: rokerige mac & cheese met bacon en maïs, groene salade
Boeren gehaktbal, verse snijbonen en gebakken aardappelen Kip kerrie met notenrijst en komkommerschijfjes Friet, appelmoes en kroketten Maaltijdsalade gerookte zalm (man), maaltijdsalade Oosterse garnaal (ik), maaltijdsalade gerookte kip (dochter) en poffertjes (zoon) Beef teriyaki Pasta rode pesto Gekookte aardappelen, Iglo Cuisine lekkerbekjes oergranen meergranen en in honing geglaceerde wortelen
Voor de komende 5 dagen: - Surinaamse bami met drumsticks en komkommer - pasta met tomaat-mascarpone saus, babyspinazie, worstjes en een salade - taco’s - stamppot andijvie met mosterd/oude kaas en worst - djuvec met cevapcici en komkommersalade en feta
-Slastamppot met uitgebakken spekreepjes - afhalen bij de Mexicaan - hutspot met rookworst - zoet zure kip uit de slowcooker met rijst en komkommersalade - brocolli, biefstukreepjes en tomaten/rode ui salade - broodje hamburger met oude kaas en zoete aardappelfriet Vrijdag heeft dochter het menu bepaald omdat zij dan jarig is: pannenkoeken voor ontbijt, voor de lunch mac donalds afhalen, s middags taart en met het avondeten eten hapjesplanken tijdens de film
@Adje Heb je hier een recept van? Klinkt heerlijk!! sticky kruidige cola kip met kentang belado en geroosterde bloemkool
Ma: zalm met spinazie en gebakken aardappels Di: mac 'n cheese met bloemkool Wo: bami Do: kip pilav Vrij: wraps Za: gehaktballetjes met spaghetti Zo: nog geen inspiratie, misschien iets ophalen/ thuis laten bezorgen van een speciaal restaurant in de omgeving
Stomme vraag misschien maar kunnen kinderen dat dan ook eten als er rode wijn in zit ? Vroeger maakte ik vaak zoiets maar dan met tripel bier maar nu al heel lang niet meer gedaan omdat er alcohol in zit
Tuurlijk! https://familieoverdekook.nl/sticky-chicken-pittige-kip-cola-2/ https://www.eetspiratie.nl/kentang-belado-pittige-gebakken-aardappeltjes/
Zaterdag: bestellen Zondag: gebakken boterhammen Ma: boeuf bourguinon met aardappelpuree Di: enchilladas Wo: visstoof met parel couscous Do: tonijnquiche en salade verder nog even geen idee , dagen kunnen wisselen
De alcohol verdampt gewoon (bijna) helemaal door het koken, dus mijn kinderen eten hier ook gewoon van.
Ma: spinazietaart Di: wortels, aardappel en kip krokant Wo: kip madras Do: kookt schoonmoeder Vr: stoofperen Za: quesedilla Zo: brocolli quiche Volgorde kan nog wat wisselen maar deze week wil ik weer wat gezonder eten, afgelopen week was drama door verhuizen
Za: 4-kazen quiche en rucolasalade met gesuikerde bacon, verse knoflookcroutons, oude kaas en geroosterde cherrytomaatjes Zo: hapjesavond Dessert: Tarte tatin met kardemom-steranijs slagroom Ma: Thaise rode curry met kip, zoete aardappel, bosui en koriander Di: kip krokant wraps met honing-mosterd-dillesausje, knoflooksaus en divers beleg Wo: gehaktballen in kruidige colajus, stamppot met rode ui, biet en spek Do: ovenschotel van penne, pompoen en salie Vr: kip carnitas met mexicaanse frietjes en maïs-tomatensalade
Za - kip in de hoed Zon- wraps met kip Ma - eten bij mijn moeder ; rijst met goulash Di - prei quiche Woe - broccoli kaas gehakt met rijst Do - bloemkool ovenschotel Vrij - aardappels, worteltjes + doperwten en vlees
maandag t/m zondag (willekeurige volgorde) - bloemkool kerrie gehakt ovenschotel (dan eet ik risotto, want ik lust geen bloemkool) - roti - lasagne - aardappels, spinazie, vis - pizza - nasi met zoetzure kip (recept van Miljuschka) en rendang (uit de slowcooker) - wok of patatjes met snack (twijfel nog)
Stamppot ijsbergsla met uitgebakken spekjes en geraspte kaas Canneloni met ricotta-spinazievulling, tomatensaus, mozzarella en geraspte kaas Spruitjesschotel met couscous Pinda-gehaktschotel met sperziebonen en notenrijst Gebakken aardappelen, bruine bonen, gebakken ui en knoflook met rookworst erbij Gegratineerde bloemkool met tonijn Frikadelpan
Hier word het - ovenpasta - krieltjes, wortels en hamburger - preischotel en puree,spinazie en visstick - aardappels, gehaktballen, sla en andijviestampot - patatjes