Di zuurvlees met friet en broccoli Wo kip kerrie met Parijse wortels Do en vr pasta met tomatensaus en vega balletjes Za pannenkoeken Zo krieltjes, rode kool en cordon blue Ma courgettebrood
O, jij hebt het dus ook? Kon hem gisteren wel openen, maar ik wilde even de ingrediënten op een boodschappenlijstje zetten en ik kom er ineens niet meer op.
Maandag : tomaat, mozzarella, pesto, pasta en kip Dinsdag : worst met bloemkool in de kaassaus en gebakken aardappelen. Woensdag : slaatje met geitenkaas, spekjes, appel, rozijn Donderdag : lasagne Vrijdag : quiche met gerookte zalm en brocoli en slaatje Zaterdag: Rijst met kip en appel curry saus en wokgroenten. Zondag: frietjes met diepvries rommel
Maandag: penne met saus uit de slowcooker. Dinsdag: tikka masala uit de slowcooker met zelfgemaakt naanbrood. Woensdag: taco's met rauwkost salade en zelfgemaakte quacemole. Donderdag: gebakken aardappels, gestoomde wortels en vis uit de oven. Vrijdag: kofta uit de slowcooker (dus geen knorr wereldgerecht). Zaterdag: babi ketjap uit de slowcooker. Zondag: bestellen, nog geen idee wat. Veel uit de slowcooker deze week, maar met de kinderen thuis vind ik dat ideaal.
Deze week: Zo: kippen groentesoep voor 2 dagen Di: biefstuksalade met babyspinazie, shi takes en zongedroogde tomaatjes Wo: boerenomelet Do: spaghetti met gehakt tomaten paprika courgette en pesto Vr: hete kip met rode paprika en ijsbergsla Za: gebakken zalm met risotto. En tomatensalsa
Heb je een recept voor de kofta. Ik heb nog niks gevonden dat ik net zo lekker vind als het wereldgerecht. Meteen het enige wat we dus heel af en toe uit een pakje eten
Man had zin in airfryer friet met snacks, dus die hebben we maar even bijgevoegd aan de week. Iedereen had kreukelfrietjes met Appelmoes, mayonaise of satesaus Ik had er een kaassouffle bij Stiefdochter een kipcorn Dochter 2 frikadellen Man 2 frikadellen en 2 kroketten. Vreetzak
Ma. Pizza Di. Gebakken aardappels, kipfilet en doperwt/wortel Wo. Chili concerns Do. Wraps met gehaktvulling Vr. Patat
Ben blij met dit topic ts! Dank je wel Sinds ik met weekmenu's werk eten we in principe bijna haast nooit meer een maaltijd meer dan 1x per maand (op de frituurpan na) en daarna begin ik weer van voor af aan met mijn oude maand, was mijn idee erachter. Maar hier doe ik veel inspiratie op om toch nog wat meer afwisseling erin te gooien.
Maandag: risotto met spinazie, champignons en tomaatjes uit de oven Dinsdag: gevulde aubergines met couscous en rozijnen Woensdag: pastinaaksoep met groene kruiden en een broodje Donderdag: regenboogwortel uit de oven met aardappel en een stukje vis Vrijdag: enchillada's gevuld met paprika, zwarte bonen en champignons gecombineerd met wat avocado en zure room Zaterdag: pitabroodjes met groente kebab, tomatensalsa en verse knoflooksaus Zondag: quiche van bladerdeeg, gevuld met verse spinazie, zongedroogde tomaatjes en feta Maandag: gepofte zoete aardappel met een vulling van kidneybonen, maïs, zongedroogde tomaatjes, ui en avocado.