Voor diegenen met herhaalde miskramen of terugplaatsing van een embryo in een substitutiecyclus: tot wanneer hebben jullie utrogestan gebruikt en in welke dosering? Was dat ook volgens voorschrift van de arts?
Dat wisselt volgens mij per ziekenhuis. Bij mijn icsi behandelingen moest ik 2 x daags 2 capsules 15 dagen gebruiken vanaf punctie.
Dat wisselt inderdaad per ziekenhuis maar ik weet nog bij mijn eerste dat ik volgens mij tot wk 12 moest gebruiken. Maar nu staat er dat het tot 7 weken na de terugplaatsing moet (dus met 9 wkn zwangerschap). Dat is ineens een stuk vroeger dan twee jaar geleden. Ik ga er vanuit dat ze weten wat ze doen, maar het voelt toch eng om met 9 weken zwangerschap al te stoppen. Vandaar dat ik even benieuwd ben wat anderen doen.
Bij 'zwangerschap' is vandaag hetzelfde onderwerp geopend. Daar zijn verschillende reacties op gekomen. Ik zou zeker niet voor de 12 weken stoppen. De placenta neemt het vanaf dan pas over. Afbouwen vanaf week 12 is een stuk veiliger...
Heb 5 missed abortions gehad, en nu zwanger van onze derde via icsi d, en heb vanmorgen gehoord dat ik tot en met de eerste echo de bollen moet gebruiken....