Ik vind het zoooo bizar en kan er met mn hoofd ook echt niet bij ! in 2004 was ik zwanger van mijn oudste zoon , uitgerekend op 17 oktober hij is 25 okt geboren In 2008 was ik voor de tweede keer zwanger deze keer uitgerekend op 8 november maar mijn zoon is 17 oktober geboren Nu ben ik WEEEEER zwanger en WEEEER uitgerekend op 17 oktober . ik vind het zo vreemd , toevallig of toch iets anders , ik ben geen "zweefteef" maar zou er toch iets achter kunnen zitten waarom ik voor de 3e keer op deze datum uitkom ? Ik vond het wel grappig dat de jongste op de uitgerekende datum van zn broer is geboren hoor , leuk verhaal de vk maakte er ook grapjes over dat ik de drukkerij maar ff moest bellen voor d gratis kaartjes van 4 jaar geleden . Maar toch de 3e keer zelfde datum .. vreemd he
Ghehe, inderdaad heel grappig, maar als ik eerlijk mag zijn, noem ik het een groooot toeval Jij hebt het gewoon in een bepaalde periode heel erg gezellig thuis
In mijn beleving bestaat toeval niet.... Heel apart....Ik ben wel af en toe zo'n zweefteef hahahha vind het wel interessant, maar zou niet weten of het iets wil zeggen.
Of het toeval is weet ik niet, maar ik vind het wel leuk, m'n moeder is namelijk op die dag jarig. Vind het wel bijzonder!
haha ja iedereen roept al dat ik mijn vriend eens een ander verjaardagskado moet geven volgende jaren krijgt hij er geen
Ik ben een rasechte zweefteef Maar als ik in een hondendrol trap is het toch echt toeval en heeft het geen diepere betekenis Toeval of niet,bijzonder is het zeker,leuk!
ik denk dat het gewoon toeval is.. of je moet het al zo gepland hebben (rond die tijd van het jaar weer proberen zwanger te worden.. ik zie geen reden eigenlijk waarom hier een andere betekenis achter moet zitten.... maar leuk is het wel
haha nee ik was t helemaal niet van plan , wou graag n zomer kindje en de oudste 2 hebben eeuwiglang op zich laten wachten , dus met die instelling ging ik er nu weer in vorig jaar september mja op zich is t ook wel handig als de uk op tijd geboren word ( ik hoop 21okt) zit ie precies tussen de broers in en ben ik n week bezig met feestvieren en klaaar voor de rest van t jaar
iemand die k ken heeft ook 2 kindjes in zelfde maand jarig vlak achter elkaar, bij haar is geconstateerd dat ze maar eens per jaar een eisprong heeft, misschien bij jou ook het geval..
wel apart Maar ik moet zeggen dat ik deze wel erg leuk blijf vinden: Couple's babies born 8/8/8, 9/9/9, 10/10/10 - U.S. news - Wonderful World - msnbc.com
Leuk zeg!!! Mijn moeder was van mij uitgerekend op 5 mei. Ik was van mijn oudste dochter uitgerekend op 5 mei. Ik heb 2 jaar geleden op 30 maart een miskraam gehad, mijn jongste dochter is op 30 maart geboren. Ik ben nu op 1 november uitgerekend, mijn moeder was van mijn broertje ook op 1 november uitgerekend. Hij is op 30 oktober geboren, de verjaardag van mijn opa (toen al lang overleden). Zou ik dan nu een jongetje krijgen, geboren op 30 oktober?
Gewoon toeval denk Zo was mijn ene schoonzusje zwanger van een meisje, en uitgerekend in februari, en andere schoonzusje (ook schoonzusjes van elkaar dus) was in januari uitgerekend ook van een meisje. Die 2 meiden schelen maar 2 weken. 2 jaar later werd schoonzusje 1 zwanger, van een jochie, en schoonzusje 2 heel toevallig ook, die jochies schelen maar 4 weken. Ook erg leuk
dat is wel leuk. Met mijn dochter was ik 5 oktober uitgerekend en (heb net een ma gehad helaas) ik was nu weer zwanger en weer 5 oktober uitgerekend. Alleen gaat dat helaas niet door. Maar wij moesten ook wel even lachen toen we de datum hoorden
Tja dat is idd toevallig. Net zo toevallig als dat mijn man op zijn broers verjaardag is geboren en die betreffende broer op hun vaders verjaardag geboren is. (alle3 op 14maart)
jaa die zocht ik ook toen ik dit las. Dat is echt bizar! Wel heel bizar dat je precies in dezelfde periodes zwanger raakt.