Het weer in Mallorca in juni

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door consider, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Is het een beetje lekker in juni in Mallorca?
    Zie op site's gemiddelden van 25 graden staan.
    En de zeewater temperatuur is 21 graden.
    Kan me er met deze temperaturen buiten een beetje een slechte voorstelling van maken :D
    Maar is dat een temperatuur dat je wel lekker in het zwembad/kinderbad kunt zwemmen?
    Het zou zonde zijn dat we op vakantie zijn en dat het voor de kids te koud is in het zwembad.

2. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Het is er dan heeeeeeeerlijk! En niet te warm voor de kleintjes ;)

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben een paar keer in juni geweest en het is echt heerlijk! Zeewatertemp is ook echt super daar. Aanrader :D

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Dat is maar net wat jij en je kind lekker vinden.
    Wij zijn ook een keer eind juni geweest maar onze dochter vond het echt te fris en zelf vonden we het ook niet echt lekker. Ook met grote regelmaat bewolkt

5. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Toen ik er 8 jaar terug heen ging in juni was het smoor warm! Ik was toen wel zwanger, maar het was echt een benauwde warmte, maar op het strand en aan de boulevard zeker te doen!! Ik zou er zo weer heen gaan, helaas is het te duur voor ons 5jes anders had ik nu allang alweer geboekt hihi.....

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Nou ik heb geen wolkje gezien de keren dat ik in juni was... was echt behoorlijk warm, tegen de 30 graden elke dag.

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik lees mee :) als het goed is kunnen we dit jaar eindelijk weer op vakantie :)

8. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    We zijn da afgelopen 2 jaar in Juni naar Mallorca geweest.
    Het weer was er heerlijk!!!! Elke dag in de korte broek en zo'n beetje de hele dag in het zwembad gelegen.

Waar gaan jullie heen?

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Mijn ouders zijn 2x in juni geweest vertrokken 18e en veel bewolking gehad waarvan 2 dgn regen. Zelf ook geweest meerdere keren en ook veel bewolking gehad maar dat was in sept. Zwembad water daar altijd erg koud helemaal in juni nog niet veel opgewarmd door de zon

Mallorca is ook vrij duur omheen te gaan als je t vergelijkt met bijv canarische eilanden. Dat is goedkoper en beter warmer weer. Enige nadeel is 2u langer vliegen

10. Fleems

Fleems Actief lid

31 mei 2011
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor.. lekker temperatuurtje daar :) Mijn vader woont er.

Deel Deze Pagina