Is het een beetje lekker in juni in Mallorca? Zie op site's gemiddelden van 25 graden staan. En de zeewater temperatuur is 21 graden. Kan me er met deze temperaturen buiten een beetje een slechte voorstelling van maken Maar is dat een temperatuur dat je wel lekker in het zwembad/kinderbad kunt zwemmen? Het zou zonde zijn dat we op vakantie zijn en dat het voor de kids te koud is in het zwembad.
Ik ben een paar keer in juni geweest en het is echt heerlijk! Zeewatertemp is ook echt super daar. Aanrader
Dat is maar net wat jij en je kind lekker vinden. Wij zijn ook een keer eind juni geweest maar onze dochter vond het echt te fris en zelf vonden we het ook niet echt lekker. Ook met grote regelmaat bewolkt
Toen ik er 8 jaar terug heen ging in juni was het smoor warm! Ik was toen wel zwanger, maar het was echt een benauwde warmte, maar op het strand en aan de boulevard zeker te doen!! Ik zou er zo weer heen gaan, helaas is het te duur voor ons 5jes anders had ik nu allang alweer geboekt hihi.....
Nou ik heb geen wolkje gezien de keren dat ik in juni was... was echt behoorlijk warm, tegen de 30 graden elke dag.
We zijn da afgelopen 2 jaar in Juni naar Mallorca geweest. Het weer was er heerlijk!!!! Elke dag in de korte broek en zo'n beetje de hele dag in het zwembad gelegen. Waar gaan jullie heen?
Mijn ouders zijn 2x in juni geweest vertrokken 18e en veel bewolking gehad waarvan 2 dgn regen. Zelf ook geweest meerdere keren en ook veel bewolking gehad maar dat was in sept. Zwembad water daar altijd erg koud helemaal in juni nog niet veel opgewarmd door de zon Mallorca is ook vrij duur omheen te gaan als je t vergelijkt met bijv canarische eilanden. Dat is goedkoper en beter warmer weer. Enige nadeel is 2u langer vliegen