Ik moet over 2 weken testen of het raak is de gyn had goede hoop dus het kan heel goed zijn dat de pendel bij mij klopt
Nou ik moet nog even afwachten. De pendel was november een positieve test (er stond geen 2008 bij dus ik ben er vanuit gegaan dat ze dit jaar bedoeld). Zoals je ziet, ben ik overtijd (zelfs al 6 dagen gezien vanaf mijn gemiddelde cycluslengte van 29 dagen, 4 dagen is gezien vanaf mijn langste cyclus van 31 dagen), maar ik durf nog niet echt te testen. Maar zodra ik weet of het is uitgekomen, laat ik het horen. Maar vooralsnog klinkt het redelijk hoopvol wat Pendelmieke heeft voorspeld, zoals ik hierboven lees.
ik hoop dat die van mij uit gaat komen (december) want dat wil betekenen dat ik geen ivf poging hoef te gaan doen. ben heel benieuwd zogauw ik iets weet zal ik wel melden. kuzz
Ze heeft ook voor mij gependeld op een andere site. Als de uitslag klopt ga ik echt de gelukkigste dame ter wereld zijn
Nou vanochtend is gebleken dat Pendelmieke in elk geval de maand van de positieve test goed heeft voorspeld: ik ben zwanger! Ze heeft het wel erg vaak bij het juiste eind valt me op! Groetjes, Essie.
nou bij essie had ze het dus ook goed. Ik hoop zo dat de pendel van mij klopt (en ook voor alle andere meiden natuurlijk) ik ga heel hard [-o< dat het zo is (jullie horen het dan wel) liefs debby