Wie gaat hier naartoe? Misschien kunnen we leuke tips/acties uitwisselen? Heeft er iemand al een couponboekje van de 9 maandenbeurs? Van de huishoudbeurs heb ik hem al wel gezien, valt wel iets tegen net als de app als ik eerlijk ben
Als je je aanmeld voor de nieuwsbrief ontvang je een couponboekje en via de app maak je ook kans op gratis producten.
Jawel hoor. Je vraag was: wie gaat hier naar toe? Het antwoord kan zijn: A. Ik ga B. Ik ga niet @Lauren5 gaf antwoord B.
Nope ooit geweest was het ergste waar ik ooit ben geweest. Wel interessant voor een keer overigens maar niet mijn ding. Maar als je er van houdt is het best aardig denk ik hoor! Veel plezier (en een beetje succes in de foodhall) Aanbiedingen vond ik toen overigens al tegenvallen. Ik zou kijken of je het niet alsnog online ergens anders goedkoper kan scoren..was bij mij wel het geval.
Klopt, maar het is maar net hoe je het leest? Ik vraag wie gaat er naartoe, ik vraag niet wie gaat er niet naartoe?
Inderdaad. Zo gaat het ook in mijn groep 4. "Van wie is deze tekening?" "Niet van mij!" "Niet van mij!" "Niet van mij!" "Dat vroeg ik niet......" Jongens, het is geen ja/nee-vraag, niet zo flauw doen. Om de vraag te beantwoorden: ik! Ben er nog nooit geweest (krijg voor het eerst een kindje) en hoor van de meesten negatieve verhalen, dat het vooral een hoop reclame is, maar ik wil het zelf ervaren. En omdat mijn zusje de enige is die positief is over de negenmaandenbeurs, ga ik met haar. De huishoudbeurs boeit me dan weer helemaal niet, zijn ze er tegelijkertijd?
Ik had graag gegaan, maar ik ben net bevallen. Als je zo 1 keer in de 5 jaar gaat, dan is het echt wel grappig hoor. Je bent lekker een dagje weg! Veel plezier gewenst!