Het is hier echt gigantisch noodweer Het onweert, giet eruit en de knallen van de onweer zijn echt niet normaal hard, ook waait het als een gek brrr
Wij wonen toch vlak bij elkaar? Maar nee, hier alleen veeeeel wind net en flitsen. Ik denk dat ik jouw bui over zag komen.
Hmm... Drenthe tot nog toe wat regen en een flits, weinig bijzonders... Ik ben benieuwd of we nog wat krijgen!
Jaa echt zo erg dat er wel 3 spetters zijn gevallen *geintje* Nee hier dus ( nog ) niet en hoop dat het hier ook komt tis nog steeds zo vies benauwd
idd,Ik woon in Helmond Man werkt in eindhoven en hoorde 5 minuten geleden ook nog niks Hier kun je volgens mij niet meer fatsoenlijk over de weg op dit moment zo giet het eruit en onweert het
Ja hier was het ook even heftig, gelukkig nu voorbij. Dit zagen we op ons afkomen.. brr View attachment 267987 En dit kwam er uit. View attachment 267989
Hier in Gorinchem nog niks..misschien komt het van jou onze kant op...begint hier nu wel wat te waaien..moet ik de kelder al opzoeken?! Mooie foto's trouwens!!
hier puntje van overrijssel bloedje warm.. heeft even geregent maar neit genoeg om het af te laten koelen. zweet staat op mn voorhoofd.. 's avonds om tien uur. niet normaal!