De zon schijnt, het is windstil, lekker warm zelfs. 14 graden geeft de buitenthermometer aan. Mijn achterdeur staat open en er zitten zelfs al vliegen binnen! Dit kan toch niet meer? Normaal hoort het te sneeuwen en lekker te vriezen nu. Ik begrijp er niets meer van. (o-wee als ik die vliegen te pakken krijg, ik word gek van dat gezoem! )
lekker weertje, he? Ik geniet er wel van. Heb n ziek kindje en ga vandaag niet naar buiten, maar heb de deur open gezet en buiten binnen gehaald. GENIETEN!
Wat ik niet begrijp, is: vliegen in februari (dat lekkere weertje heeft natuurlijk mijn volledige goedkeuring )
Heerlijk weer, ik geniet er van achter het glas van, want om een o andere age reden ben ik zo gedemotiveert als wat.... Het liefst zou ik heerlijk een rondje ( is anderhalf uur) polder willen doen met hondje, heeft ze echt verdient. Maar als ik er aan denk en dan bedenk dat ik haar daarna weer meot afdouche omdat ze de sloten in gaat heb ik het wel weer gehad. ALs ik denk even lekker op het terras een paar minuten zon pakken dan bendenk ik dat ik eerst de stoelen moet af nemen... Laat maar... Op de een of andere vage rede geniet ik er niet echt van dom he
Mieren... een hele kolonie aan de achterdeur. Hondje heeft denk ik weer iets gestolen dat hij niet mocht, en daar komen die ondingen dus op af. Maar over de drempel geraken ze lekker niet! Heb met zo'n productpen een lijn getrokken, laat ze maar doen, ze geraken geen meter ver (ik ben een moordenaar!) Eerste vlieg plakt al aan de mepper, recht op de bullseye! (is zo'n mepper met een dartsringen erop, om ter meeste punten meppen hier )
Ik heb net in mijn shirt de ramen staan lappen In februari Haha zo maar ff naar de eendjes wandelen met Kaylee
Ja het weer is heerlijk! Ik ben sinds de bevalling vorige week nog niet buiten geweest met die regen, maar over een uurtje als ons oudste zoontje Rens wakker is gaan we lekker even naar buiten met Cas wandelen!
heerlijk weertje idd,alleen zie wel als een berg tegen de zomer op wat insecten betreft want niets vriest nu dood,dus kans is groot dat we van de zomer heel veel last krijgen van insecten etc........
Het is heerlijk weer inderdaad, heb een heerlijke lange wandeling gemaakt. Verstand op nul en genieten van alles om je heen. is aan te raden hoor ! Bibu.
heerlijk...ik heb met Britt twee uur gewandeld, ze had heerlijke rode wangetjes..... het lijkt wel voorjaar... krijg er helemaal goeie zin van, en morgen weer z'on dag he...
maar die vliegen........grrrrrrrrrr.... en idd straks zullen er alleen maar meer ongedierte zijn.... verder geniet ik wel van het mooie weer hoor.