hihi.. kheb het in huis al een beetje lente klaar gemaakt! Heerlijk dit weertje van vandaag... maar idd het weer is lekker bizar! Leuk toch die klimaatveranderingen
De krokusjes vliegen bij ons in de tuin de grond uit, staat wel weer gezellig, gelukkig nog geen last gehad voor irritant ongedierte
Hier stikt het al van de muggen en de vliegen.... Het weer vind ik geweldig....onze kat wordt er ook helemaal wild van, die springt door het gras als een jong lammetje! Het hoort eigenlijk te vriezen, sneeuwen en handschoenen aan te hebben. Maar mij hoor je niet klagen hoor! Ik geniet van elk zonnestraaltje op mijn huid. Ga dadelijk lekker achterom een beetje bezemen en neem de kat mee naar buiten.
Zalig hoor,maar heb wel vast de katten ontvlooit, want die zullen binnenkort ook wel weer uitbreken met dit mooie weer.
Krokussen in volle bloei, narcissen bijna aan het bloeien. 17 graden op de thermometer buiten, dit is echt niet te geloven...
Gedaan met het mooie weer... Is hier net beginnen donderen, regenen dat het giet en nu ook nog een flinke hagelbui er bovenop