Eindelijk iets gevonden wat onze dochter lekker vind! Couscous! Aangezien we dit nu erg vaak eten (man lust het ook en die is nogal kieskeurig ) vraag ik me af of er variaties zijn? Nu eten we het standaard Gewoon van de AH zo'n mix met rozijnen en kruiden en dan zelf groente en gehakt erbij. (en tomaat doe ik er ook in) Nog tips om het op een andere manier te eten? Anders is het iedere keer zo hetzelfde (nu maar hopen dat mevrouw het dan nog steeds lekker vind )
Ik heb eens een receptje met kaneel van internet gehaald. Dat vond vooral onze spruit erg lekker! Moet je ff googelen.
Mijn man heeft eens een couscous salade gemaakt met couscous, blokjes tomaat, blokjes paprika en geitenkaas. Verder weet ik ff niet meer wat er nog meer in zat. www.smulweb.nl heeft veel recepten met couscous.
oh paprika lust ik niet haha (das ook 1 van de weinige dingen hoor!) Maar das wel apart ja, salade! En met kaneel klinkt ook goed! Ga ik morgen ff opzoeken!
Die van de AH maak ik vaak met verschillende groentes (die zakken gesneden groente, met italiaanse groente smaakt hij alweer veel anders bijvoorbeeld!) en met geraspte kaas eroverheen vind ik ook echt heerlijk.
je kunt ook eens proberen het helemaal zelf te maken. Is een flinke klus, maar wel heel veel lekkerder!
Daar zat ik idd ook al aan te denken. Maak het nu zoals Duchess. Met die zakken groenten. (pak ook wel eens andere ja maar vind t niet heel veel uitmaken) Is volgens mij ook goedkoper om het zelf te maken.
Ik heb nog wel een lekker zomergerecht couscous met kipspiesjes... 3 el citroensap, 2 el peterselie, knoflook en olie mengen... kip op een stokje ermee insmeren couscous maken, 1,5 paprika en 1 komkommer in stukjes doenen toevoegen en de rest van de marinade erover heen gooien. kip ff grillen en klaar... echt een snel zomergerecht. verder zal internet en vast vol mee staan en anders goochel je zelf wat... je kan misschien de paprika vervangen door tomaat. je zou de paprika ook kunnen vervangen lijkt me door bijv. tomaat