Het weer....

Discussie in 'De lounge' gestart door Nora1983, 25 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Ja ik snap je helemaal. Even overdreven gezegd kan ik wel janken als ik zie dat het do weer 23 graden wordt...ik trek het op de een of andere manier echt niet meer. En ik hoop maar dat dit de laatste stuiptrekkingen zijn.

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ik vind het heerlijk! Mag van mij het hele jaar door dit weer zijn!

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ik vind het heerlijk, lekker naar buiten zonder jas zolang dat nog kan
    Ipv binnen zitten door de regen, de kou, alle snotterende en zieke kindjes..

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Same here!! Hoewel ik wel in het goede land geboren ben:D:D:D
    Ik vind de herfst op zich prachtig, maar niet hier in NL. Hier is het altijd grauw met regen en harde wind.
    Zoals het nu is, zonnetje, blauwe lucht, goede temperatuur, zo mag het wel herfst en winter zijn. Maar dat is hier eigenlijk nooit. Voor mijn gevoel is het vanaf oktober tot (tegenwoordig) eind april gewoon bagger weer. Ik word alweer depressief als ik er aan denk.

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Same here:D

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Wordt er nu serieus over dit weer geklaagd?? 😂 😂

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Dit dus. Echt hè, dat geklaag omdat het (halleluja) mooi weer is. Echt onbegrijpelijk.
    En dan over een paar maanden weer zeiken over dat het weer zo troosteloos is.🙈

8. meiklokje

meiklokje Actief lid

19 sep 2016
    496
    72
    28
    Oh ik vind het heerlijk hoor! Als ik denk aan door de stromende regen fietsen....dan maak ik me toch liever druk over het barbecuen vanavond 😄.

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hier eten we bijna standaard 1 keer in de week boerenkool, omdat m'n dochter het zo lekker vindt.
    Wat een onzin dat het daar koud weer voor moet zijn.
    Net als dat ikook hartje zomer oliebollen zou eten.

10. meiklokje

meiklokje Actief lid

19 sep 2016
    496
    72
    28

Haha..precies! Het is nu perfect: niet te warm, niet te koud. De deuren kunnen open, mn was kan buiten gehangen worden, barbecue aan, zonder jassen naar buiten.
    Heerlijk!

11. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Als ik buiten kijk ook iederen is van slag....de 1 loopt in zomerkleding en openschoenen de ander met winterjas en sjaal.
    Hier zijn we allemaal verkouden en hoesten, smorgens koud s middags warm.

Winterkleding voor dochter en zoon ligt klaar, zomerkleding ben ik op uitgekeken.

Dikke truien koop ik niet eens vorig jaar hebben we amper een sjaal omgehad, zelfs handschoenen amper gedragen.
    Slee staat al paar jaar in de berging.
    Kan het geen winter meer noemen, beter een lange herfst.
    Dochter wou vorig jaar ook echt geen maillot of warme truien aan, veelste warm zei ze. Vorig jaar alleen leggings onder jurken en rokken gedragen.

Als het echt winter wordt, is de Winterkleding in de uitverkoop want de zomer komt dan al binnen.

Vorig jaar met mijn verjaardag op 1 november !!! Voor het eerst in mijn zomerjas op mijn verjaardag rond gelopen.

Het zou leuk zijn als er weer eens flink wat sneeuw komt en slootjes bevroren zijn,

12. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    :D:Dheeeerlijk dit weer mag hele jaar zo zijn,en nog wat warmer!
    vind het vreselijk regen en zo vroeg donker!!
    ben een echt zomer mens

13. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Van mij mag het zo het hele jaar blijven! Ik heb zo het gevoel dat we dit jaar een echte winter overslaan. (vond het vorig jaar ook maar niet echt koud koud hoor). En dat we over een week of 3 de herfst krijgen die ook weken gaat duren, dan daarna de 'winter' met 10 vlokjes sneeuw, maar vooral veel regen en de temperatuur zal niet het vriespunt bereiken, ja misschien een dag of 2. Dus ik schat de winter zoals vorig jaar, maar dan nog iets 'warmer'.

Vast slecht voor het klimaat deze zomerse temperaturen nog, maar op dit moment hoor je mij alles behalve klagen, heerlijk zo. :)

14. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Van mij mag het nog lang zo blijven. Ik zie echt op tegen de herfstdagen met kou, wind en regen. Doe mij dit weer maar, heerlijk :)

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ik heb ook zin in winterkleren shoppen haha. Lekker mijn zomerkleren uit de kast

Kleedje op de bank en kaarsjes aan :) en sinterklaas en kerst!!

Over half jaar zal ik daar ook wel klaar mee zijn ;)

16. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Ik vind het heerlijk zo! Mag van mij zo het hele jaar door wel blijven.

17. Sifra

Sifra Niet meer actief

Hoewel de temperatuur natuurlijk heerlijk is, past dit natuurlijk niet bij de tijd van het jaar.
    Vindt het maar een vreemde gewaarwording, vallende eikels met deze temperaturen.
    Het is nu eenmaal herfst, dus van mij mag het ook wel gewoon herfst worden qua weer/temperaturen.

18. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Haha ik zaterdag, ik weet nog dat het 5 jaar geleden echt warm buiten was. We hebben toen nog in zo'n plas gezwommen haha. Jaren daarna werd het wel minder maar er is dus hoop voor dit jaar

19. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Hier precies zo! Ik vind het heerlijk!
    Ik haat donkere, koude, druilerige dagen, en dat binnen zitten omdat het weer eens staat te regenen, nee geef mij dit weer maar! Ik geniet ervan!

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik vind het heerlijk. Mijn droom is om hier in nl of be buiten een bbq te hebben met kerst. Dus echt bbq weer :)

Ik ben echt een zomermens. Altijd dat geklaag over mooi weer pft. Dadelijk is het weer 6-8 maanden koud. Dan openen wij toch ook niet elke 2 weken een 'bweigh het is zo koud topic'.

Het is toch algemeen bekend dat het klimaat veranderd. Soms hebben we pech en soms geluk maar geleidelijk aan gaat het hier warmer worden. De aanloop ernaartoe kan soms extreem zijn met heftige winters, langere zomers of extreme regenval.

Tja wen er dus maar aan. De seizoenen van onze kindertijd zijn gedaan. Dus reset jullie lichaam maar op een 'we zien het wel' modus :)

Deel Deze Pagina