Het weer....

Discussie in 'De lounge' gestart door Nora1983, 25 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Zoals het nu is vind ik het heerlijk. Overdag lekker warm, +/- 25°C vind ik heerlijk, warmer hoeft niet, en snachts koelt het lekker af zodat we goed slapen en dus niet in zo'n warm huis.
    Dit weer zou voor mij ultiem zomer weer zijn. Heerlijk!

Anderzijds vind ik elk seizoen wel wat hebben en hoort de herfst, winter en lente er toch ook echt bij.

Ach, het weer is nooit voor iedereen goed, dus klagen kunnen we blijven doen.

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Echt genieten! Straks weer een heerlijke wandeling maken met de kinderen en van het zonnetje genieten.
    Die herfst komt écht wel. Wat mij betreft zo laat mogelijk :D

3. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Van mij mag het nog lang zo blijven, vind het heerlijk. Zeker nu ik nog verlof heb. Maar als ik mag kiezen die dan maar hele jaar dit weer.

4. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Dit geld voor mij ook..

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Nee genieten nu!!!
    Ik vind het al wel herfst, maar dan een hele lekkere :)

6. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik. Jnd dit heerlijk weer. Het mag van mij nog wel evendoorgaan zo.
    's morgens gewoon een vest aan en ' smiddags kan dag weer uit. Geen problemen mee hoor.
    Wel heb ik de kleding van de kinderen al uitgezocht. De winterkleding ligt al in de kast. Achterin, de zomerkleding ligt nu nog vooraan. Zodfa het weer omslaat kan ik day eruit halen en heb ik de winterkleding klaar liggen.
    Ook heb ik voor allemaal de winterjassen uitgezocht en waar nodig bijgekocht. Hier zijn 2 x per jaar kledingbeurzen. Voor die tijd wil ik op een rijtje hebben wat ik nodig heb. Gisteren heb ik dus weer een zak vol kleding gescoord.
    Ik geniet van dit weer, maar ben voorbereid op de kou.
    En die kaarsjes branden we nu gewoon buiten. Lekker inhet prieel genieyen van de buitenlucht. Binnen zitten kunnen we noglang genoeg.

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nou mij hoor je niet klagen en voor mij mag het altijd wel zo blijven haha
    Heb nog helemaal niks voor de winter gekocht en ga ik pas doen als de temp onder de 16 graden gaat zakken.
    Komende week ook weer rond de 19 graden dus ik ga er heerlijk van genieten.
    Ben gek op de herfst maar dit is toch ook wel heel erg lekker.

8. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    #48 Youtan, 25 sep 2016
    Laatst bewerkt: 25 sep 2016
    Ik denk dat ik hier prima aan kan wennen als herfst/winterweer. Die week dat ik naar kou en sneeuw verlang, boek ik wel een weekje vakantie naar Oostenrijk.
    Vandaag heerlijk in korte broek in Blijdorp gelopen, samen met de rest van Rotterdam en omstreken :) 🦁☀️

9. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Ohhhh ik geniet enorm van dit weer!! Hou niet van hete zomers en ijskoude winters, dus voor mij helemaal perfect zo. Voordat je het weet is het gedaan met het mooie weer en zitten we weer in wintertruien voor de kachel. Dan denk ik met weemoed terug aan dit mooie nazomerweer ;)

10. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Ik ben dus niet de enige die mij zorgen maakt over het milieu.
    Vooral in de toekomst.
    Ik hoor hier niemand over.
    Alleen geklaag of mensen die juist heel blij zijn.
    Maar denken ze ook verder.

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dit gebeurde vroeger ook al hoor. Had je ook de ijstijd, later weer een periode dat het warm was enz. Dat gebeurd al jaaaaaaaaren.

12. Badeend81

Badeend81 Actief lid

12 jul 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    1 oktober 2011 ben ik bevallen van onze dochter, toe was het 30 graden die week. En de week erna was het ook schitterend weer. Komt echt veel vaker voor mooi na jaar.

En idd vroeger was er ook ijstijd iedereen maak zie zo druk, wij gelukkig niet gerniet er maar van.

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.912
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vind het onhandig dat de temperatuurverschillen op één dag zo groot zijn. Op het weerbericht staat meer dan 20 graden, dat is bij mij weer om open schoenen te dragen. Maar m'n tenen vriezen 's ochtends als ik naar mijn werk fiets gewoon uit m'n sandalen!

Als je een hele dag van huis bent, is het dus wel onhandig kleden. Maar buiten dat vind ik dit weer nog wel even prima hoor! Ik heb er graag koude ochtend-tenen voor over!

Hier heeft het vanmiddag geregend. Bah! Doe mij lekker dat zonnetje terug.

14. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

15 nov 2014
    792
    285
    63
    Ik heb zo'n zin in de herfst en winter. Heerlijk lekker binnen terwijl het buiten guur weer is. Mooi de openhaard aan, kaarsjes erbij hihi heerlijk

15. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Nouuu, van mij mag het zo blijven!
    Heerlijk vandaag lekker terasje gepakt met manlief.

Oooo zalig. Gisteren zelfs met blote voeten een strandwandeling gemaakt.. Ik wordt er zo gelukkig van.

Winter komt er gauw genoeg aan en zal ook lang duren! Genoeg dagen om ook daarvan te genieten.

16. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.049
    2.553
    113
    Limburg
    Het is toch al een aantal jaren zo dat de zomer laat op gang komt en dat er in september en zelfs oktober nog heerlijke dagen zijn. 5 jaar geleden zijn wij begin oktober verhuisd en konden tussen het schilderen door heerlijk buiten zitten. Mij hoor je niet klagen, maar ik klaag sowieso niet gauw over het weer. Ik vind elk seizoen iets moois hebben. De seizoenen lijken langzaam wel iets te schuiven, dat vind ik dan wel weer apart.

17. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    ja heerlijk gewoon, hopelijk dit jaar voor ons weer zo mooi.

18. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#58 MMarianne, 25 sep 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2016
    Overdag de deur open en 's avonds met de gordijnen dicht en kaarsjes aan op de bank, heeeeeeeeeeeerlijk :D :)

28 september 2011 was het trouwens ook nog 28 graden, onze trouwdag....en vorig jaar stonden we begin oktober met een verjaardag ook nog buiten in het zonnetje....komt dus wel vaker voor.

19. susy26

susy26 Niet meer actief

Idem dito 😉

20. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Laat die winter en die herfst maar heeeeeel lang op zich wachten. Voor mij part skippen we ze i dont care. Ik geniet alleen maar van dit soort temperaturen, heerlijk het buitenleven, lekker met de kids op pad en genieten in de natuur i love it! Met die regenachtige herfstdagen of die koude winterdagen vind ik dat echt niets, je zit alleen maar binnen te hangen en dat vinden wij echt zo verschrikkelijk. Maar goed wij zijn echte buiten mensen en met de herfst ben je toch vaak aan huis gekluisterd vanwege de regen enzo. En dat is ook echt wel leuk hoor om eens lekker los te gaan in de regen ( doen wij dan ook echt wel ) maar na een keer of 2 is daar ook gewoon de lol van af.

Deel Deze Pagina