Haha die foto geweldig. Zo zie ik ook de herfst voor me. Die reality foto. misschien daarom dat ik echt een hekel heb aan de herfst
Ik hoop inderdaad dat er wel een week of 2 echte kou gaat komen ergens , zodat de insecten, ratten etc. uitgedund worden.
Hahha echt he. Zo is het toch ook gewoon hier Ik vind zoals ik al eerder zei, kou op zich niet erg, maar dan met blauwe lucht en een zonnetje.
Ahhh er zijn best mooie herfstdagen! Ik heb genoeg mooie herfstfoto's, ook van de laatste jaren Maar inderdaad, de winter laat de laatste drie jaar nog wel wat te wensen over... als het nu van december tot februari gewoon regelmatig sneeuwt/vriest, dan heb ik geen bezwaar tegen onze Hollandse seizoenen. Van november tot maart ijzige regen echter, daar word ik zo vanaf januari toch wel gallisch van
Alle seizoenen zijn opgeschoven. Het werd pas heel laat lente, pas heel laat zomer en dus ook heel laat herfst...
ik zeg...dat zoeken we even op, woon in het zuiden van het land overigens. Dit is December 2014. Ik ben nu bijna 8 jaar moeder en heb elk jaar in de sneeuw gespeeld met de kinderen, behalve afgelopen jaar.
Klopt, eind 2014 hadden wij in Brabant heel veel sneeuw. Vierden toen de verjaardag van de oudste, maar iedereen belde af vanwege het weer. Ook in Utrecht lag er sneeuw, omgeving Leiden begon het ook, maar in Noord Holland niet, want mijn nicht belde of het echt zo slecht was bij ons, bij hun was er niets aan de hand . Eind vorig jaar hebben zij sneeuw gehad en wij helemaal niets. Jaren ervoor weet ik niet meer, wel 2011 want wij zijn eind september 2011 getrouwd en met onze huwelijksreis (in de Efteling ) de week erna hadden we heerlijk weer. Oh en eind maart 2011 was het nog 21 graden, toen werd onze jongste 1 jaar en zaten we buiten . Weet nog wel dat we een jaar of 2 jaar later een paar dagen na haar verjaardag sneeuw hadden, toen hebben we ook veel sneeuw gehad die winter. Maar ik vind het wel prima zo, lekker fris 's ochtends om te fietsen, 's middags is het wat aangenamer maar niet te warm en 's nachts lekker koel.
Klopt. Daarom heb ik ook een hekel aan de herfst. Vind het haast deprimerend. Doe mij dan maar dit weer met een vrolijk zonnetje en een aangename temperatuur. Heerlijk! Ik ben geloof ik niet gemaakt voor de herfst/winter (al ben ik nog net in de herfst geboren). Ik ben meer een lente/zomermens!
Ik kan hier echt van genieten. Zo mag het altijd wel zijn. Ik ben niet gemaakt voor de winter...brrrrr.
Wat grappig om te lezen hoe iedereen het weer beleefd. Ik denk dat het bij de herfst/winterliefhebbers niet zozeer het mooie weer is nu, maar meer dat de temperatuur gewoon niet klopt voor de tijd vh jaar. Ook ik ben een herfst/winter type, maar ben ook blij als het weer voorjaar word hoor! maar die afwisseling vind ik gewoon heerlijk. Mss komt het ook doordat ik op een boerderij woon, vanaf het voorjaar tot eind vd nazomer is het hier gewoon ontzettend druk. Weinig tijd voor het gezin. Bijna langs elkaar heen leven. In de winter komt hier alles even tot rust, afgezien vd dagelijkse werkzaamheden. Wij leven als boeren heel erg met de seizoenen, dus op gegeven moment ben je gewoon weer toe aan iets anders.
Precies, ik ben dan wel geen boer Maar ik hou heel erg van de seizoenen en afwisseling. Ik ben juist heel erg een zomermens, mij hoor je met 35 graden echt niet klagen. Maar wel in de zomer. En half tot eind september wil ik gewoon niet meer met korte mouwen en blote benen naar buiten. Net zo goed als dat ik half juni niet meer met mn lange spul naar buiten wilde.
Ik vind dit weer heerlijk en dat mag wel zo blijven. Overdag lekker zomers gekleed en s'avonds heerlijk slapen zonder dat zomers geplakt. In december en januari mag het ff lekker sneeuwen en vriezen, en in februari weer lekker deze temperaturen (als dat nou eens zou kunnen haha) Ik heb nog geen eens winterkleding gekocht, al staat dat wel op de planning.
Van mij mag het morgen keihard gaan vriezen, hoop dat al die *** wespen doodvriezen, zit hier in de buurt denk ik een nest met vAn die grote klote beesten. Vanochtend kwam dr een uit de lamp van de babykamer, die heeft de hele nacht dus in de babykamer gezeten, moet er niet aan denken als mn zoontje gestoken was door dat klote beest . (Ik ben allergisch dus ben bang mn kids ook) Ben sowieso klaar met al die vieze beesten en die warmte die in het huis blijft hangen (houten skeletbouw dus snel warm)
Ik hoop dat het nog heel lang zo blijft, heerlijk! Zo lekker een keer geen regen maar zon als ik jarig ben begin oktober!
ik zou echt niet in een land kunnen leven waar het alleen maar mooi weer is, daarvoor is de herfst te mooi! Ik baal dan ook als een stekker van de temperatuur........ik zie de natuur langzaam over gaan in de herfst, maar deze temperatuur klopt daar voor mijn gevoel gewoon niet bij. Ik zou het zo fijn vinden als het een graad of 12 is....heerlijk! Lekker stamppotten eten en warme soepen met zelf gebakken broodjes, wandelingen maken over halfnatte bospaden en de heerlijke herfstgeur opsnuiven. Genieten van de mooie oktober en november luchten en s'avonds gezellig met de kaarsjes aan in een knus warm huis zitten.....
Ik ben het helemaal met je eens. Nu ben ik ook echt een herfst liefhebber. Ik wordt hier gewoon chagrijnig van.. het hele tijd niet weten wat je aan moet.. inderdaad de zomerkleren zien er niet meer uit.. Kom nou herfst!