Ik vind het heerlijk. Prachtig weer; het mag van mij nog wel even zo blijven en daarna kunnen we heerlijk over naar een korte herfst en hopelijk een goede winter
Ik geniet ook intens van deze mooie dagen nog hoor. Zijn toch reserve mooie dagen en dat zie ik toch liever dan die gore regen en wind Van mij mag t zo nog heel okt door blijven gaan
Toen ik vanmiddag in de regen op het schoolplein stond moest ik aan deze topic denken, hebben jullie nu je zin....ik ben de herfst nu al zat
Eindelijk regen en wind. De kaarsjes staan aan de tafelhaarden branden heerlijk genieten. Ik kan niet wachten op de kou en het liefst een meter sneeuw. Maar dan moeten we vast weer uitwijken.
mag t zonnetje weer komen? Vannacht even flink regen voor de plantjes en dan weer droog en lekker. Romantisch met kaarsjes zitten in m'n eentje vind ik niks aan
Nou fijn hoor. Mijn reistijd was al niet zo kort maar die is gelijk verdubbeld. Stelletje idioten op de weg die hun auto niet meer onder controle hebben als het een beetje regent of waait. Fijn die herfst. En het ziet er ook zo gezellig uit.
Warmer dan 30 graden in NL vind ik niet fijn, maar zoals het de afgelopen weken was dat is zo heerlijk! Niet te warm, overdag in een shirt of vestje en 's nachts lekker slapen omdat het goed afkoelt. En de was buiten, heerlijk! Van mij mag het zo blijven. Morgen wordt het gelukkig weer lekker!
Dat dacht ik dus ook op weg van mn werk naar school op de fiets in de regen:x Depressief bagger weer blegh
😂 Ik baal ook hoor. Ik moet met de trein naar m'n werk, anders betaal ik me blauw aan parkeerkosten. Vrees echt voor blaadjes op het spoor etc etc. En gisteravond had ik het gewoon koud op de bank en dan is het nu nog een graadje of 18. Alles onder de 20 graden is afzien haha. Ben er gewoon niet voor gemaakt, geef mij maar zomer snik snik.
Hier alleen donderdag regen , gister was het heerlijk met het zonnetje de was heeft weer lekker buiten aan lijn gewapperd . En ligt nu weer fris in de kast. Het is nu wel fris buiten .
Ik was de zomer spuugzat en verwelkom de herfst nu dus met open armen. Welkom mijn liefje...welkom...:d