Onze zoon van 1 maand die plast heel veel. Als ik hem voor de fles verschoon er zit dan 3.5 a 4 uur tussen dan is zijn hele luier nat en dan ook tot boven aan zeg maar. Is dat wel goed dat hij zoveel plast? En als ik hem tussen door wel eens verschoon dan is hij ook goed nat. Hij drinkt 140 cc per voeding.
Ik vind 140 cc met 1 maand ook wel érg veel? Nu heb ik niet al te evel verstand van kunstvoeding. Maar gerekend op 7 voedingen zit 'ie daarmee al aan bijna 1 liter! Lijkt me wel erg veel?
Nou volgens mij drinkt 'ie véélste veel. Hij mag ongeveer 600 cc per 24 uur maar drinkt bijna 1 liter!
op de verpakking staat dus van: 0 tot 2 weken 90cc 3 tot 3,5 kg 2 tot 4 weken 120 cc 3,5 tot 4 kg 1 tot 2 maand 150 cc 4 tot 5 kg 2 tot 4 maand 180 cc 5 tot 6,5 kg 4 tot 6 maand 210 cc 6,5kg tot meer.
ja hij drinkt zijn flessen leeg. Maar als hij 90 krijgt dan heeft hij niet genoeg dan blijft hij huilen.
Chloé is al wat ouder maar als ik me goed herrinner zeiden ze rond die tijd ook tegen ons dat ze max 1 liter per dag mogen hoor!
Ja, je zit aan een maximum van 1 liter inderdaad. Maar dat is wel heel erg veel voor zo'n kleintje hoor. Is het geen zuigbehoefte? Als hij echt honger heeft ok, maar ik vind het wel erg veel. Afgegaan op 7 voedingen dus. Wat zeggen ze op het CB over het plassen, dan?
Hij krijgt meestal 5 voedingen heel soms 6. Op het cb zeiden ze dat het wel goed was en dat hij op een liter zit dan. Het plassen moesten wre in de gaten houden.