Veel plezier en geluk alvast! Het kapsel ziet er goed uit en ik hoop dat dat ook op de grote dag zo blijft. Toen ik trouwde had mijn moeder mijn haar in een kunstwerk getransformeerd. Stap ik uit de bruidsauto, 1 windvlaag en jawel ik zag er uit als een verwaaid wijf. Succes.
Heel, heel mooi! Enne, tuurlijk gaat er een bus haarlak in, het moet nou eenmaal de hele dag goed zitten, Ik had een koppie vol krullen op de dag en kon 's avonds 6x mijn haar wassen. Maar dat gaf niks, liever vaak wassen dan dat alles uitzakt halverwege DE dag.
Pff ik kan mezelf voor mijn hoofd slaan. Kapsel ziet er echt super uit, maar toch zit ik een beetje te twijfelen steeds. Help
Of het andere kapsel misschien toch niet mooier was, wat als het gaat pluizen, moet het getoupeerde niet iets hoger? Kijk dit was nl. mijn voorbeeld;
Bekijk bijlage 335726 en dit was mijn tweede keus, al denk ik dat het onhandiger is met die haarstukken als het constant naar voren hangt. Bekijk bijlage 335727
Om heel eerlijk te zijn denk ik ook dat het getoupeerde wat hoger mag... Verder prachtig! Mooi lang haar heb je!