Welk merk ovulatietest ????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kelly1908, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Dag dames!

Kunnen jullie mij vertellen met welk merk ovulatie test jullie goede ervaringen hebben? Dus misschien welke jullie geholpen heeft met zwanger worden of welke echt heel duidelijk zijn.

Ik heb zo eens zitten kijken en dacht dat Clearblue wel goed zou zijn, maar die vind ik mega duur! Nu hoor ik ook sensitest en de testen van zwanger en kids. Iemand ervaring mee?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Kelly

2. Zina

Zina Niet meer actief

Ik had het meest baat bij om de dag sex hebben.

Zowel de ei-opspoorders als de temperartuurmeter hebben mijn ei niet gevonden, mijn man's zaadje gelukkig wel :p

3. misa

misa Niet meer actief

Ik heb die van kruidvat wel eens gehad, daarna heel vaak die van sensitest en éénmalig die van clearblue, met het gezichtje. Die was echt super en heel duidelijk! Maar die vond ik wel te duur. Dus die van sensitest heb ik op internet besteld.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik denk dat je in het subforum "Zwangerschaps en ovulatietesten" meer reacties krijgt.

5. Mara85

Mara85 Actief lid

12 okt 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Matcare

Goedkoop, gewoon online bestellen en ze werken prefect!

6. Mara85

Mara85 Actief lid

12 okt 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dan had ik trouwens gewoon de dipsticks, de goedkoopste versie zeg maar.

Als je die duurdere openmaakt zitten er tenslotte ook gewoon dipsticks in.

7. fafje

fafje Niet meer actief

Matcare ...heb ook kruidvat gehad..maar advies hier op forum was matcare...deden het erg goed !

8. carmen78

carmen78 Actief lid

22 aug 2010
    122
    0
    0
    Bij de eerste zwangerschap had ik matcare, was 4e ronde zwanger ( was wel 1e keer dat ik die testen had gebruikt)

Nu heb ik van babyboomshop.nl gebruikt en was in 1e ronde zwanger. Ik zag wel 4 dagen 2 stripjes waarvan er 2 echt positief waren. Ze moeten wel gelijk of dikker dan controlestrook zijn.

Succes

Deel Deze Pagina