vandaag komt dus eindelijk onze kinderkamer, eindelijk zal dan alles inorde zijn, het werd hoog tijd ook hoef ik me daar tenminste geen zorgen meer over te maken, want ookal zal onze jongen de eerste maanden bij ons door brengen het is toch wel veel leuker dat zijn eigen kamertje ook al voor hem klaar staat he. en dan nog de lijst met de rest wat we nodig hebben aan de familia geven en dan is alles dik in orde. groetjes Talia
vind het echt ontzettend spannend ook dat we dan eindelijk het resultaat van de kinderkamer kunnen zien
Ja, dat kan ik begrijpen dat het ontzettend spannend is, zou ik ook erg benieuwd over zijn. Liefs, misspuma
Fijn voor je dat adt nu ook inorde is. Hoef je je daar niet meer druk over te maken haha. Geniet ervan!
Fijn dat alles er dan is, ga je nog foto's plaatsen als het klaar is, want we zijn natuurlijk allemaal errug nieuwsgierig !
we hebben een muur lime groen gedoen en de andere 3 beige op de lime groene muur heb ik beige vliegtuigjes gestempeld en op de beige muren lime groenen. ik zal proberen foto's erop te krijgen als het lukt want de foro's van onze trouw krijg ik er ook maar niet op. ik vind het echt geweldig dat het nu eindelijk in orde komt, nu nog een schommelstoel voor een degelijk prijsje vinden (want ze zijn echt duur lijkt me zo) en dan is alles inorde.
wil wel heel graag de foto's erop zetten ik heb het al geprobeert maar krijg telkens de melding dat mijn bestand te groot is ik heb al verkleint maar krijg nog steeds die melding. weet iemand wat ik verkeerd doe?? groetjes Talia