Mijn man zit in de metaal, op de plaatwerkerij, hij is voorman met uitzicht in de toekomst op chef. Ik heb altijd in de kinderopvang gewerkt en nu thuisblijfmoeder.
Haha ben ook benieuwd wat dat voor werk is! Dat 2D tekenen klinkt ook erg leuk!! Ik werk in de complexe zorg in een behandelgroep voor jongeren tussen de 12 en 18 jaar oud met een lichte verstandelijke beperking en ernstige gedragsproblemen. Ik werk 24 uur in de week en als S 1 jaar is ga ik 28 uur werken. Mijn man werkt als servicemonteur voor glasvezel aansluitingen.
Ik ben salarisadministrateur. Ik ben hier 6 jaar geleden toevallig ingerold omdat ik met mijn opleiding geen werk kon vinden. Mijn vriend is projectmanager bij een ict bedrijf.
Ik ben op dit moment thuis en op zoek naar werk. Werkte hiervoor bij een groot belastingadvies kantoor Mijn man is Theatertechnicus/werkvoorbereider bij een groot pretpark en heeft zijn eigen bedrijf
ik ben opgeleid als verzorgende IG, ik werk als oproeper als begeleider in een instelling voor mensen met een beperking. mijn man zit alweer een paar maandjes zonder werk.
Ik ben teamleidster op de crediteurenadministratie. Vriendlief is zelfstandigondernemer. En ik doe zijn administratie.
Vriend en ik werken beiden voor multinationals, alletwee fulltime. Hij in de logistiek, ik in forecasting...
Ik werk normaal gesproken in de logistiek als operationeel luchtvracht medewerkster. helaas sinds september thuis ivm niet verlengen contract. En druk op zoek naar een nieuwe uitdaging manlief is Timmerman gelukkig bij een goed lopend bedrijf.
Ik zelf pedagogische medewerkster jeugdzorg maar ben en blijf thuis heb nu een eigen webwinkel.. Vriend duane/belastingdienst .. Ooit ga ik weer in de jeugdzorg werken of hbo pedagogiek doen ooit ...
Ik doe operationeel binnenvaartlogistik. Man is teamleider gebouwenmanagement bij een afdeling bij de stad.
Ik ben nu laatste jaars student en loop stage bij centrum jeugd en gezin. Aankomend jaar ga ik door studeren richting de zorg (moet nog kijken wat goed aansluit op mijn opleiding en wensen) Man heeft een eigen zaak
Veel mensen met een eigen zaak! Misschien stom om hier de tip te delen maar van gstar heb je een outlet. Als je een mail stuurt naar outlet-nijmegen@g-star.com met daarin je kvk inschrijving krijg je een pasje en kun je gstar kleding shoppen met 70% korting. Zo hebben wij een jas, twee broeken en een shirt voor man gekocht voor 125 euro.