Ik heb een eigen Atelier ( noem de naam niet ) Ik koop en verkoop antiek en/of vintage items Verder adviseer ik in greengifting met het geven van workshops. En voor mijn hobby maak ik zelf graag dingen van oude spullen. Ik heb bestuurskunde gestudeerd. Mijn man werkt in de offshore
Ik ben pedagogisch medewerker en werk op een kinderdagverblijf, mijn vriend werkt in de logistiek en daarnaast heeft hij een eigen webshop in baby artikelen
Ik ben relatiemanager bij een thuiszorgorganisatie en tevens persoonlijk begeleider bij een aantal vaste cliënten. Ik ben hier bij toeval ingerold door 7 jaar geleden te beginnen als huishoudelijke hulp bij deze organisatie. Door de juiste mensen om mij heen daar gekomen waar ik nu ben. Mijn man is planner bij een groot transportbedrijf. Hier heeft hij specifiek voor geleerd.
Ik ben leidinggevende in de jeugd en jeugdlvb zorg. Kom van de werkvloer. Manlief is militair al een jaartje of 15 inmiddels.
Ik werk als verzorgende en zorgco in de thuiszorg. Mijn man werkt in de IT bij nederlands grootste chipmachineontwikkelaar te veldhoven ( computerchips)
Verpleegkundige, helaas zijn er amper vacatures sinds ik klaar ben met de opleiding (nu 3 jaar klaar ben aan opleing begonnen toen ik 25 was en eerst verzorgende ig gedaan) en al helemaal niet op verloskunde....daar heb ik mn laatste jaar van opleiding gewerkt. Door n interne regeling sta ik nu wel op verloskunde tot juli 2014 en dan is mn contract afgelopen (werk eigenlijk op neurologie maar dat is niet mijn ding en ik ben er langere tijd uitgeweest door pnd en achteraf te snel aan t werk gegaan waardoor de druk me erg zwaar is gevallen) Ik vind t heerlijk om weer voor zwangeren,kraamvrouwen en pasgeborenen te zorgen! Ik hoop zo dat er voor die tijd n vacature komt!
Ik heb gewerkt in de kinderopvangbranche totdat onze oudste 4 jaar werd. Ik ben begonnen als leidster op de groep en was leidinggevende toen ik er mee stopte. Op dit moment 'werk' ik als secretaresse voor mijn man. Hij heeft een eigen bouwbedrijf. Dat is voor ongeveer 2 dagen in de week. De rest van de tijd zorg ik voor ons gezin. Soms zou ik wel weer eens werk willen hebben waar ik echt mijn ambitie in kwijt kan. (geef mij maar lappen stof en een naaimachine) Maar dat zit er momenteel niet in. Wie weet... als de kinderen ouder zijn.
Ik heb de opleiding tot woonbegeleidster gedaan, helaas door de bezuinigingen weg bezuinigd en werk nu als Barista bij een groot Amerikaans koffieketen. Mijn man is allroundmagazijn medewerker, ook bij een Amerikaans bedrijf.
Ik ben secretaresse bij een ggz zorgbedrijf. Ik heb een mbo opleiding niveau 3 voor secretaresse gedaan. Mijn man is installatiemonteur, maar is momenteel werkloos door de crisis.
Ik werk als doktersassistente bij een huisartsen praktijk en daar ben ik ook voor opgeleid. Manlief werkt bij de gemeente als Bijstandsconsulent.
Ik werk als grondstewardess en eigenaar van een klein online reisbureau. Vriend is vliegtuigtechnicus.