Het Werktopic!

Discussie in 'De lounge' gestart door Senna84, 8 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik ben juridisch secretaresse op een (klein, althans onze vestiging) advocatenkantoor. Ik heb een toeristische opleiding gedaan (verkort HBO), maar ik vond in het toerisme werken helemaal niks. Toen ben ik als griffier bij de rechtbank, sector kanton gaan werken. Vervolgens als notarieel secretaresse en vervolgens mijn huidige baan. Ik ben er een beetje ingerold dus.

Mijn man is autoinkoper bij 1 van de grote Nederlandse leasemaatschappijen. Hij is begonnen als automonteur, toen binnen hetzelfde bedrijf doorgegroeid naar de functie van werkplaatsreceptionist en toen de overstap gemaakt naar zijn huidige functie. Van greasemonkey naar suit, best goed gedaan. Ik ben trots op hem! Wat ik overigens ook al was toen hij nog als monteur werkte!

2. baby01

baby01 Actief lid

6 dec 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    #62 baby01, 9 nov 2013
    Laatst bewerkt: 9 nov 2013
    VGZ-UNIVE jij ?:)

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Idem.
    Man zit in de logistiek.

4. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Ik ben militair bij de landmacht. Zit op de functie van verzorgende. De landmacht heeft me altijd al getrokken, ik werk er nu inmiddels 5 en half jaar. Ook m'n vriend is werkzaam bij de landmacht.

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Mijn vriend is militair & ik ben verkoopster in een baby-kinderkleding zaak van bekender merk ;)

6. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ik werk via de gemeente op een kwekerij :)

En mijn man was netwerk/systeembeheerder, maar al een tijdje werkloos, dus nu huispapa

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik werk parttime in een logistiek bedrijf als magazijnmedewerker

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn man is vertegenwoordiger bij het bedrijf van zijn vader. Ze verkopen gereedschappen voor de metaalindustrie.
    Ik studeerde nog toen ik zwanger werd van de oudste. Ik studeerde Nederlands Recht (dat heb ik afgemaakt) en Fiscaal Recht (daar ben ik in de zwangerschap mee gestopt) en werkte ernaast als taxichauffeur. Maar omdat ik steeds heel misselijk was, ging dat eigenlijk niet meer (ik had al een paar keer overgegeven in de taxi ;)), dus toen bood mijn schoonvader me werk aan in hun bedrijf. Uiteindelijk ben ik blijven plakken, omdat ik de combinatie met kinderen ideaal vind. Ik werk nu vanuit huis als technisch vertaler en ik doe wat administratief werk erbij. Nu kan ik zelf de kinderen naar school brengen en tussen de middag ophalen.

9. dimpel

dimpel Actief lid

6 feb 2013
    101
    0
    0
    Sint-Niklaas
    Ik werk momenteel in de Carrefour als kassierster, maar met veel geluk binnenkort nog in het Museum Voor Schone Kunsten van België. Donderdag gesolliciteerd (laatste stap in de selectieprocedure) en had er een vrij goed gevoel over :). Binnen ongeveer een weekje of 2 zal ik het resultaat hebben. Vriendlief werkt zelf ook in Museum maar dan het legermuseum, zo ben ik ook op de gedachte gekomen om in een museum te werken. (+ dat ik gepassioneerd ben door kunst ;) )
    Dus nog even afwachten se :)

10. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk als ambulant begeleider in de kinderthuiszorg met kinderen die ernstig ziek zijn, verstandelijk of lichamelijk beperkt, een psychiatrische stoornis hebben of een combinatie. Of waarbij ouders ondersteuning nodig hebben.

Ik doe wel ongeveer waarvoor ik gestudeerd heb, heb SPW, SPH en VIG gedaan.

Vriendlief is leraar wiskunde op de middelbare school.

11. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ik ben theaterdocent (4 jarige hbo lerarenopleiding). Ik werk als docent op een vmbo. Verder geef ik daar verschillende vakken maar ik ben ook bezig met mijn tweedegraads Nederlands. Pittig want ik moet als mama alleen de kar trekken!

12. Zh1703

Zh1703 Lid

25 sep 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zowel mijn man als ik zijn ambtenaar.

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Yep. Ik ook :) nu word ik nieuwsgierig collega..:p Zit je in Eindhoven?

14. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Woonbegeleider in een verpleeghuis en vriend zzp-er.

15. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik werk bij een grote Nederlandse bank en samen met m'n man hebben wij het leukste restaurant van den haag ;).

16. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik ben eerste medewerker bij Dille&Kamille

17. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.882
    5.174
    113
    Home
    ik ben verpleegkundige in het ziekenhuis

18. baby01

baby01 Actief lid

6 dec 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaha wat leuk! nee ik zit in Gorinchem maar werk op het Kenniseiland.

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ooo wat voor restaurant? Misschien komen wij een keertje eten dan ;)

20. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik ben boekhoudkundig-administratief bediende bij een belangenvereniging voor gehandicapten (in BE).
    Zitten 4 vzw's onder ons dak en nog een pak anderen er rond en voor die 4 doen we met zijn twee de boekhouding. En daarnaast spring ik in bij de administratie en 't onthaal als 't daar te druk is of er mensen in verlof zijn.

Deel Deze Pagina