Ik ben juridisch secretaresse op een (klein, althans onze vestiging) advocatenkantoor. Ik heb een toeristische opleiding gedaan (verkort HBO), maar ik vond in het toerisme werken helemaal niks. Toen ben ik als griffier bij de rechtbank, sector kanton gaan werken. Vervolgens als notarieel secretaresse en vervolgens mijn huidige baan. Ik ben er een beetje ingerold dus. Mijn man is autoinkoper bij 1 van de grote Nederlandse leasemaatschappijen. Hij is begonnen als automonteur, toen binnen hetzelfde bedrijf doorgegroeid naar de functie van werkplaatsreceptionist en toen de overstap gemaakt naar zijn huidige functie. Van greasemonkey naar suit, best goed gedaan. Ik ben trots op hem! Wat ik overigens ook al was toen hij nog als monteur werkte!
Ik ben militair bij de landmacht. Zit op de functie van verzorgende. De landmacht heeft me altijd al getrokken, ik werk er nu inmiddels 5 en half jaar. Ook m'n vriend is werkzaam bij de landmacht.
Ik werk via de gemeente op een kwekerij En mijn man was netwerk/systeembeheerder, maar al een tijdje werkloos, dus nu huispapa
Mijn man is vertegenwoordiger bij het bedrijf van zijn vader. Ze verkopen gereedschappen voor de metaalindustrie. Ik studeerde nog toen ik zwanger werd van de oudste. Ik studeerde Nederlands Recht (dat heb ik afgemaakt) en Fiscaal Recht (daar ben ik in de zwangerschap mee gestopt) en werkte ernaast als taxichauffeur. Maar omdat ik steeds heel misselijk was, ging dat eigenlijk niet meer (ik had al een paar keer overgegeven in de taxi ), dus toen bood mijn schoonvader me werk aan in hun bedrijf. Uiteindelijk ben ik blijven plakken, omdat ik de combinatie met kinderen ideaal vind. Ik werk nu vanuit huis als technisch vertaler en ik doe wat administratief werk erbij. Nu kan ik zelf de kinderen naar school brengen en tussen de middag ophalen.
Ik werk momenteel in de Carrefour als kassierster, maar met veel geluk binnenkort nog in het Museum Voor Schone Kunsten van België. Donderdag gesolliciteerd (laatste stap in de selectieprocedure) en had er een vrij goed gevoel over . Binnen ongeveer een weekje of 2 zal ik het resultaat hebben. Vriendlief werkt zelf ook in Museum maar dan het legermuseum, zo ben ik ook op de gedachte gekomen om in een museum te werken. (+ dat ik gepassioneerd ben door kunst ) Dus nog even afwachten se
Ik werk als ambulant begeleider in de kinderthuiszorg met kinderen die ernstig ziek zijn, verstandelijk of lichamelijk beperkt, een psychiatrische stoornis hebben of een combinatie. Of waarbij ouders ondersteuning nodig hebben. Ik doe wel ongeveer waarvoor ik gestudeerd heb, heb SPW, SPH en VIG gedaan. Vriendlief is leraar wiskunde op de middelbare school.
Ik ben theaterdocent (4 jarige hbo lerarenopleiding). Ik werk als docent op een vmbo. Verder geef ik daar verschillende vakken maar ik ben ook bezig met mijn tweedegraads Nederlands. Pittig want ik moet als mama alleen de kar trekken!
Ik werk bij een grote Nederlandse bank en samen met m'n man hebben wij het leukste restaurant van den haag .
Ik ben boekhoudkundig-administratief bediende bij een belangenvereniging voor gehandicapten (in BE). Zitten 4 vzw's onder ons dak en nog een pak anderen er rond en voor die 4 doen we met zijn twee de boekhouding. En daarnaast spring ik in bij de administratie en 't onthaal als 't daar te druk is of er mensen in verlof zijn.