het "wij gaan uit eten in enkhuizen op 9 september, wie gaat er nog meer mee" topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hallo allemaal,

Wij (Maartje84 en Marjah) hebben in een dolle bui bedacht om eens te gaan afspreken. Dit heugelijke feit gaat plaatsvinden op 9 september om 18.00 in Enkhuizen.

Nu kwamen wij een topic tegen waarin gevraagd wordt naar mmm-stellen die op zoek zijn naar vriendschap. Om de koe nu maar ff bij de horens te vatten, bedachten wij dat we makkelijk de rest van zp-mmmeisjes ook kunnen uitnodigen.

In welk stadium van de mmm je ook zit, als je zin hebt om eens de andere gezichten te zien en lekker live te kletsen, dan ben je van harte uitgenodigd :).

Meld wel even dat je komt (svp in lijst vorm ;)), want dan kunnen we ook nog reserveren.

Ik ben benieuwd :).

SMAK
    Maartje84 en Marjah

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nou, ik vrees dat het lijstje kort blijft ;) niemand wil met ons meeeten...
    Hmzz

Marjah, jij praat toch niet met volle mond dat daar mensen zich door hebben laten afschrikken??

;)

3. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    grappige jas...

4. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Hey gaan jullie in Enkhuizen eten, wat grappig, ik woon daar heeeeel dichtbij ;). Het is dat ik dan op vakantie ben anders was ik waarschijnlijk wel mee gegaan.

5. MamadeBij

MamadeBij Actief lid

20 mei 2010
    349
    0
    0
    Koningin
    In een bloem
    Voor mij een beetje te ver weg

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Voor mij dichtbij maar ben geen mmm..

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    He meiden,

Leuk dat jullie reageren, maar jammer dat Emma dan met vakantie is!! Alhoewel... Met vakantie gaan is altijd leuk!! Ik hoop dat je er een volgende keer wel bij kunt zijn!! :)

En jammer dat MamaDeBij te ver weg woont!! Ik las vandaag wie jij eigenlijk bent ;) Heb je verhaal altijs nog via je 'compagnon' gevolgd, en blijf dat doen!! Succes meid!!

Patroeska, wilde jij dan ook afspreken? Heb je ook in de MMM gezeten of heb je een andere binding met de behandelingen??

Hoop dat er meer gezellige MMMeisjes zich zullen aanmelden!!

8. MamadeBij

MamadeBij Actief lid

20 mei 2010
    349
    0
    0
    Koningin
    In een bloem
    Ja ik vind het ook jammer hoor. Haha, ik ben blij dat ik 'out in the open' ben nu :D

Jullie wachten op de uitslagen van het immunologisch onderzoek zie ik? Wat een volhouders zijn jullie, petje af hoor!

Enkhuizen is ruim 2 uur rijden voor mij dus dat is niet te doen helaas.

9. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Heeyyy! reacties :)

Mamadebij; jammer dat je zo eind van ons vandaan woont! Enkhuizen is door ons gekozen omdat wij in eerste instantie met ons tweetjes zouden afspreken. Voor de logistiek is dit zo ongeveer in het midden.

Patrouschka: het westfriesland topic, toch? Nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Zie ik het goed en worden het er nu 2??? Wat gaaf :) *marjah is "stiekem" best jaloers*

Emma: jammer dat je op vakantie bent! Volgende keer beter :)

Kus, Marjah

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Toch ook ff in dit topic!
    Welkom terug mamadebij:)

Zijn er nog meer MMMeisjes op het forum, die het gezellig vinden om ervaringen/frustraties te delen of gewoon gezellig "live" te kletsen?

11. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hmmm welk mmeisje wil nog meer?

Kus

Deel Deze Pagina