Ik had het al genoemd op het topic "even voorstellen" maar ben er dus afgelopen zaterdag achtergekomen zwanger te zijn! Hoe spannend, echt ongelooflijk. 2maanden geleden wisten we nog helemaal niet hoe snel wij ouders wilden worden. Een maand lager zijn we over tijd, en toen baalden we daarvan. En bedachten we toch dat we eigelijk gewoon een sprong in het diepe moeten maken. Het duurt namelijk gemiddeld ook nog een jaar eer dat je waarschijnlijk zwanger mag raken. En dan weer een maand daarna BEN je daadwerkelijk al zwanger. Iedere minuut denk ik er aan, en iedere minuut denk ik, gebeurd dit wel echt allemaal. Wij zijn in ieder geval erg blij met dit wonder!!
Jeeeeee ik ben ook zwanger!! Met naam is Maaike en ik ben 27 jaar. Mijn vriend en ik zijn superrrr blij! Pas 2e ronde 1e uk. In maart eerste afspraak verloskundige
Wil wel er banner maken. Zit alleen 9van de 10x op het forum via de iphone. Zal even kijken wanneer ik de laptop kan pakken Dank jullie wel voor de felicitaties!
Lees nu net even mijn eerste tekstje terug, maar dat balen daarvan kwam wel omdat ik ongesteld werd na die 3dagen over tijd wilde het verhaal toch even iets duidelijker maken, door alle schrik is het verhaal niet helemaal goed neergezet haha.