Hoi meiden, Ik ben aardig ondersteboven. Om zwanger te worden van ons zoontje hebben we er bijna 2 jaar over gedaan en met 3e poging IUI is het gelukt. Daarom zijn we net voor een brusje begonnen maar meer met het idee: dit gaat wel even duren en tegen de tijd dat we het dan heeeeel graag willen lukt het misschien. Maar nu dus meteen zwanger, nooit verwacht! Ik ben wel blij maar het wil nog niet echt landen geloof ik. Er zou dan 20 maanden tussen onze kindjes zitten als alles goed gaat...... Iemand ervaring mee? Is dat erg snel en dus zwaar? Xxx Lovie
wat leuk, gefeliciteerd, hier een beetje hetzelfde verhaal, na 5 jaar wachten eindelijk zwanger van de 2e, een jaar later zwanger, maar mk om vervolgens nog geen 6 weken daarna positief te testen Tussen de 2e en 3e zit precies 2 jaar en ja dat is druk maar wel op een leuke manier, ze hebben straks wel veel aan elkaar, je ziet nu ook al dat ze veel naar elkaar kijken en naast elkaar spelen.
Van harte gefeliciteerd!!!!!!! Dat is mooi nieuws! Heb het wel vaker gehoord 1e duurt langer dan tweede (of net andersom natuurlijk) Geeft mij ook weer wat hoop natuurlijk
gefeliciteerd met je zwangerschap bij mijn zoontje hadden we 9 iui en 3 ivf nodig om zwanger teraken masr bij de 2de werd ik.spontaan zwanger ze schelen 18 maanden is wel druk in het begin maar nu zijn ze ouder en is het erg leuk
Gefeliciteerd! Deze al gezien? http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/421959-1-t-m-15-november-2013-a.html
@mama-in-love: ik denk da ik bij het oktober groepje hoor.... Eerste dag laatste menstr. Is 14-1. Maar bedankt voor de tip!
gefeliciteerd !! hier tussen 1 en 2 15 maanden , is in begin even wennen om beide wat in een zelfde ritme te krijgen en je aandacht goed te verdelen maar nu is het heeeerlijk !! tussen 2 en 3 zit hier straks ook maar 17 maand en kijk er naar uit drie kleine hummeltjes , ik hou van de drukte