het wil maar niet lukken , maar wie weet in 2009

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marjon 2, 28 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik zou er gelijk voor tekenen !

2. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hallo meiden hier,

Hier ondertussen ook in ronde 10 en nog steeds niets. Wat hier ook gezegd wordt, om moedeloos van te worden.
    Kan ik hier ook meekletsen?

Op dit moment wacht ik op een eitje, zal vandaag of morgen komen. Dus we zijn druk bezig :D En dan weer wachten :(

groetjes Yvo

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Welkom Yvo ,

Telkens dat wachten weer he die twee weken , en dan voel je vanalles en elke keer weer goede hoop en elke keer weer niks !
    Ik heb sinds vorige maand geen testen meer in huis , heb besloten om pasecht op mijn nod of erna te testen , liever ongi ontdekken dan een negatieve test ,daar wordt ik helemaal verdrietig van !

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hallo meiden! Allereerst wens ik jullie allemaal heel erg veel succes en plezier met zwanger worden ;)

Ik ga zelf in juni stoppen met de pil om te kijken of ons nog een tweede kindje gegund is. Ik schrijf mee bij het topic we gaan ervoor in 2009. Misschien vinden jullie het leuk om je daar ook bij aan te sluiten?

Liefs
    Manuela

5. danip

danip Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik wil me ook bij jullie aanmelden. Wij zijn nu vanaf december 2007 bezig, maar het wil maar niet lukken. Ik was daarvoor niet aan de pil, dus ontpillen heb ik ook geen last van gehad. De moed begint me nu zo langzamerhand wel in de schoenen te zakken, maar we gaan stug door ;)

We zijn nog niet naar de dokter geweest, want we wilden nog een paar maand zelf proberen. Dit komt ook omdat ik eigenlijk bang ben dat de dokter slecht nieuws zal hebben. Eigenlijk durf ik dus niet :(

Hoop dat dit een vruchtbaar topic mag worden! :D

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    He danip , welkom hier , jullie zijn ook al een tijd bezig , kan me voorstellen dat je bang bent om slecht nieuws te krijgen , maar als er iets is , des te sneller je geholpen wordt , want elke maand langer wachten is er eentje teveel he , vooral als je al zolang bezig bent !

dikke knufffffff

7. danip

danip Niet meer actief

@ Marjon,

Ik weet het inderdaad dat we beter even naar de dokter kunnen. Het is alleen een soort drempel waar ik maar niet overheen kom. Net alsof ik dan toegeef dat er iets mis is, en ja dat wil je natuurlijk liever niet. Ik wacht deze cyclus af, en dan denk ik dat ik toch maar even bel. Vragen stellen aan de assistente is een goed begin maar toch minder eng ;) Hou jullie op de hoogte hier :)

Ben trouwens wel 2 dagen over tijd nu, en ben ook bij vlagen misselijk. Durf alleen niet meer te hopen, heb dit soort dingen al vaker gehad. Blijkbaar kan mijn lichaam heel goed een zwangerschap simuleren ;) Heb in het afgelopen jaar ook al minstens 25 testen gebruikt, dus ik wacht nog maar even met testen. Ook ivm mijn onregelmatige cyclus.

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Idd alvast naar assistente is al een goed begin ,valt ook niet mee he , om je heen wordt iedereen maar zwanger , maar als je hier kijkt azal er om je heen ook meer verdriet zijn als dat je denkt ....

Ja en dat je lichaam je eg voor de gek kan houden is mij jammer genoeg ook bekend , knap van je dat je kan wachten met testen , ik haal er ook geen meer in huis , i.i.g. tot aan mijn nod , mijn cyclus is weer aardig regelmatig na bbz , zit nu op 28 a 29 dagen , dus dat is heel erg goed !
    Wel spannend hoor , vooral als je wat kwaaltjes hebt ,maar j adat wil bij ons niet altijd wat zeggen , ik duim voor je !
    knnnuuffffff

9. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hallo,

fijn dat ik mee mag praten.
    Hier is het wachten nu echt begonnen. Gisteren een positieve ovutest, afgelopen weekend flink geklust. Ik denk vandaag m'n ei. HJeb altijd de dag na de positieve ovutest een halve dag het gevoel alsof ik ongi moet worden, dus ik denk dat dat m'n ei is. Voor de zekerheid vanavond nog even aan de klus :D Wat een straf ;)

En dan weer wachten :(
    Gelukkig gaan we komend weekend er even tussenuit met z' tweeen dus dan heb ik genoeg afleiding :D

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik hoop het voor jullie yvonne , aan het klussen kan het alvast niet liggen ;) ;)

En dan nu het wachten weer , dat is altijd het ergste , bij elk steekje of pijntje ga je al gelijk hopen ......

11. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Pff, inderdaad dat wáchten. Je kan jezelf helemaal opvreten inclusief de snoepkast.... Als je begrijpt wat ik bedoel.

Enne danip, hopelijk goed nieuws natuurlijk! Wanneer ga je testen?

12. danip

danip Niet meer actief

Ik ga vandaag of morgenochtend waarschijnlijk testen. Had namelijk testen besteld bij matcare en had gister een verzendbevestiging :) Hoop dat het niet weer een grappig grapje van mijn lichaam is... Ik ga uit van het negatieve, dan kan het nooit tegenvallen. Ook al ben ik stiekum toch wel ergens een beetje hoopvol :)

Ik laat het jullie meteen weten als ik de test heb gedaan.

En inderdaad sinds ik op dit forum meeschrijf, heb ik inderdaad ontdekt dat er meer verdriet is dan ik hiervoor vermoedde. Ik ben me nu ook veel bewuster van de dingen die ik zeg tegen kinderloze stellen. Je weet nooit of iemand er gewoon nog niet aan toe is of dat het misschien niet wil lukken. Ook al lijkt de hele wereld inderdaad wel zwanger. 2 vriendinnen en mijn 2 schoonzusjes zijn op het moment allemaal zwanger, net als 1 collega en mijn eigen zus is 3 weken geleden bevallen. Vind het lastig dan niet toch een beetje jaloers te zijn. Dat wil ik helemaal niet en vind het ook echt hartstikke leuk voor hen, maar soms kan ik er even wat minder tegen.

13. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik snap helemaal wat je bedoelt!

Toen ik net zwanger was van Hannah zou ik na de vakantie de oppaskinderen van mijn moeder gaan overnemen. De moeder van 2 kids had altijd al te kennen gegeven dat ze er nog wel eentje (of meer) wilde en dat ze 'bezig' waren. Maar ze wist ook van onze problemen ivm endometriose. Toen ze dus zwanger was en het ons vertelde vroeg ze heel eerlijk of ik dat niet erg vond en er wel tegen kon. Weet niet meer precies wat ze zei, maar daar kwam het op neer.
    Ik vond het heel fijn dat ze het zo stelde, maar toen ik haar een paar weken later vertelde waarom het mij niet uitmaakte zei ze wel opgelucht te zijn: anders kom ik elke dag maar langs met mijn steeds groter wordende toeter en ik wil jou er niet mee tegen het hoofd stoten. We konden er toen wel om lachen, letterlijk en figuurlijk :)

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jaloers zijn mag hoor,is heel logisch , ik ervaar het hier de laatste tijd wel erg vaak , iedereen om me heen wordt ook zwanger , *zucht* ik wil ook !

15. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Danip: spannend hoor. Ik blijf nog even voor je duimen.

Soms lijkt het inderdaad zo dat iedereen maar snel zwanger wordt, maar "gelukkig"blijkt hier dat dat toch niet zo is.
    Een neef van mijn man en zijn vrouw kunnen helemaal geen kinderen krijgen dus bij ons in de omgeveing is iedereen zich er wel al bewust van dat het niet voor iedereen is weggelegd.

Maar we schrijven hier natuurlijk mee omdat we wel graag zwanger willen worden:)

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Klopt Yvo , en het gaat ook wel gebeuren ,maar wachten duurt lang he , en de omgeving snapt het niet zo goed als je ff een dipje hebt , dus doen we dippen maar hier !

Als ik (en ik denk wij allemaal ) er bijna 24/7 mee bezig zijn ,moet je het ergens kwijt !

En hier kan dat gelukkig !

17. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Scheelt een hoop hé zo'n forum!

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Inderdaad ik heb er veel aan , wil manlief er ook niet altijd me lastig vallen , het is en blijft een man , hij begrijpt veel , maar die echte vrouwendingetjes , nee daar heeft hij niet zoveel kaas van gegeten !
    Ja en de vrienden om me heen , die verwachten denk ik dat je er al over heen bent en dat het goed gaat , dus die val ik maar niet lastig ..
    Heb wel een paar vrienden waar ik me ei bij kwijt kan , gelukkig maar!

19. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    toch hoop ik dat je je échte ei goed bewaard :)

maar je hebt helemaal gelijk. Ze verwachten zo snel dat je er al overheen bent. Maar vergeten dat het bij jou nog lang in gedachten blijft terwijl zij het al snel vergeten zijn.

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hahhahahhahhaha ik zal mijn echte ei goed bewaren , ben hem alleen ff kwijt !

Deel Deze Pagina